AndroidHealthClinic

Shawn Rhoden updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een prachtig fysiek , mag van mij nog wel eens top 3 eindigen na Phil en Kai wel natuurlijk

moeilijk te beoordelen zo, maar zo natuurlijk vind ik het niet dat hij na kai en phil gaat eindigen. vorig jaar was ie al derde. wie weet wat er dit jaar gebeurt...
 
Geweldig fysiek
 
Goede fysiek, maar ik mis bij hem de wow factor.
Denk niet dat hij tegen het geweld dit jaar op kan.
 
moeilijk te beoordelen zo, maar zo natuurlijk vind ik het niet dat hij na kai en phil gaat eindigen. vorig jaar was ie al derde. wie weet wat er dit jaar gebeurt...

Ja klopt , je weet nooit , jammer dat hij al 38 jaar is . Hopelijk kan hij toch nog paar jaar doorknallen op Olympia stage
 
8 Wks from 2013 Olympia


289zi85.jpg
 
getverdemme wat ben ik benieuwd naar de olympia dit jaar
 
Philsulina heeft wel gelijk in zn diss video, stelt niet veel voor nog.
 
Lekker ingevallen bekkie al:)
 
Denk dat mensen hem echt te snel afschrijven. Hij geeft al aan dat hij ook een stuk zwaarder is dan dat hij vorig jaar op de O was. Daarnaast heeft hij denk ik wel de beste verhoudingen momemteel in heel de scene. Ronnie coleman werd in het begin van zijn carriere zo vaak laag geplaatst, en toen opeens pakte die de Mr O.
 
Denk dat mensen hem echt te snel afschrijven. Hij geeft al aan dat hij ook een stuk zwaarder is dan dat hij vorig jaar op de O was. Daarnaast heeft hij denk ik wel de beste verhoudingen momemteel in heel de scene. Ronnie coleman werd in het begin van zijn carriere zo vaak laag geplaatst, en toen opeens pakte die de Mr O.

Ronnie Coleman kun je met werkelijk niemand vergelijken hij is en blijft de king !!!. Ronnie kon dingen van lichaam verwachten die niemand anders kan. Nog niemand heeft in BB de progressie laten zien die Coleman liet zien.
 
Foto die Shawn heeft gepost op Instagram:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IwsMwQU.jpg


flexatronrhoden
"The light is always brightest at the end of the tunnel. Sneak peek of what is to become. You be the judge."
 
Goed fysiek, zeker.. Maar ik vind hem niet indrukwekkend..
 
Inderdaad goed fysiek, maar geen match voor de top op basis van wat ik nu zie.
 
Wacht maar af...
 
Ben benieuwd, vindt het een heel goedde bodybuilder waar nog veel potentieel inzit voor de toekomst maar mist volgens mij nog massa tegenover de absolute toppers. Mag heel blij zijn met een top 5 plaatsing.
 
Dit word de Dexter Jackson van deze tijd altijd hoog eindigen maar als die wil winnen moet er in de top wat mis gaan
 
borst lijkt vooruit gegaan op te zijn, daarnaast word het dit jaar een massamonster wedstrijd met jongens als kai, phil jay en ramy op het podium naast hem
 
Ziet er geweldig uit !
 
Back
Naar boven