XXL Nutrition

Shawn Rhoden updates topic

Bezoekers in dit topic

:eek: :eek: damn wat een conditioning en aesthetics. sultan of symmetry2.0
 
Yeah.
Top 6 sowieso
 
Geen wonder dat Ronnie Coleman heb onder z'n hoede heeft genomen. Dikke fysiek! Ziet er prachtig uit.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eindelijk eens een keer kuiten die de bovenbenen complimenteren, in plaats van die huge bovenbenen en mini kuitjes.
 
Meer synthol en z'n biceps faken en het is Wheeler's broertje?????????????
Als je denk dat hij de enigste was met synthol is zijn lichaam op het Olympia podium zal de waarheid waarschijnlijk hard tegenvallen :p
 
Nou ik ben het wel met hem eens.
ALs hij zulke armen heeft zoals hier en iemand gaat commenten over zijn biceps peak... Beetje vreemde vergelijking als die ander synthol heeft gezet in die biceps om ze zo groot te krijgen.

Dit is beter.
 
Nou ik ben het wel met hem eens.
ALs hij zulke armen heeft zoals hier en iemand gaat commenten over zijn biceps peak... Beetje vreemde vergelijking als die ander synthol heeft gezet in die biceps om ze zo groot te krijgen.

Dit is beter.


Volgens mij bedoelde jesse gewoon dat zijn fysiek erg overeenkomstig is met die van flex wheeler, met als verschil dat shawn zijn aanhechtingen hem een stuk langere biceps geven, met als gevolg geen piek.

Ik denk niet dat hij het over massa had ;)!
 
Volgens mij bedoelde jesse gewoon dat zijn fysiek erg overeenkomstig is met die van flex wheeler, met als verschil dat shawn zijn aanhechtingen hem een stuk langere biceps geven, met als gevolg geen piek.

Ik denk niet dat hij het over massa had ;)!

Ja dat is ook zo :P Ik was weer eens aant zieken xD
 
Volgens mij bedoelde jesse gewoon dat zijn fysiek erg overeenkomstig is met die van flex wheeler, met als verschil dat shawn zijn aanhechtingen hem een stuk langere biceps geven, met als gevolg geen piek.

Ik denk niet dat hij het over massa had ;)!

Klopt inderdaad heel mooi fysiek. Wheeler had inderdaad synthol in schouders en armen de laatste jaren dat hij wedstrijden daarvoor nooit en op die fysiek doel ik daar komt rhoden bij in de buurt
 
Klopt inderdaad heel mooi fysiek. Wheeler had inderdaad synthol in schouders en armen de laatste jaren dat hij wedstrijden daarvoor nooit en op die fysiek doel ik daar komt rhoden bij in de buurt

wheeler synthol in schouders en armen? zou kunnen hoor ken die foto's en filmpjes
niet goed van zn laatste jaren, maar is er ooit ook maar 1 bodybuilder geweest die
heeft toegegeven synthol te hebben gebruikt? ben ik nog niet tegen gekomen iig..
 
wheeler synthol in schouders en armen? zou kunnen hoor ken die foto's en filmpjes
niet goed van zn laatste jaren, maar is er ooit ook maar 1 bodybuilder geweest die
heeft toegegeven synthol te hebben gebruikt? ben ik nog niet tegen gekomen iig..

Zelfde verhaal als met doping ze zullen het niet toegeven maar het word gebruikt en dan ook heel veel. Bijna alleen in wedstrijdvoorbereiding maar goed. Als je goed oplet zul je ook zien dat de meeste pro's in het off season ook echt een stuk kleiner zijn en groeien naar de wedstrijd toe. Het gaat hier echter om mindere hoeveelheden dan dat gregg kovacs deed natuurlijk
 
Armen vallen idd klein beetje tegen tov de rest van zijn spiergroepen, verder dan dat een perfect fysiek.
Mr O zal hij nooit worden gezien zijn leeftijd maar top 6 zal zeker weer mogelijk zijn.
 
Armen vallen idd klein beetje tegen tov de rest van zijn spiergroepen, verder dan dat een perfect fysiek.
Mr O zal hij nooit worden gezien zijn leeftijd maar top 6 zal zeker weer mogelijk zijn.
gezien zijn leeftijd??? hij is 38, of vind je dat te oud?
 
Wat een prachtig fysiek , mag van mij nog wel eens top 3 eindigen na Phil en Kai wel natuurlijk
 
Back
Naar boven