Fitness Seller

Shehab Eldin

• Topic Starter Topic Starter
en waarom zou hij die inspiratie niet mogen hebben van je ?

Die is goed bezig! Hij kan nog een heel stuk vooruitgaan.
En hij zie er ook nog vrij goed symetrisch uit.

beetje hard aant dromen toch

Ik vid het een mooie atleet om naar te kijken. Nog een beetje knutselen en wie weet scoort hij nog eens leuk op de profwedstrijden. Ben benieuwd.

iron erik zei:
droomen mogen er zijn maar als ed het al niet wordt komt hij niet eens in de buurt maar hij heeft wel een goed fisiek en hoop doet leven natuurlijk iedereen wil wel mr olympia worden

Zonde van de moeite om je op de olympia te richten, Ed (met alle respect) zal het waarschijnlijk nooit lukken om alleen al op dat podium te komen staan.
Tis gewoon een k*t "sport".

zeker hele goede fysiek, maar idd ik denk dat zolang ed niet op de O staat, deze man dat ook niet zal staan.

Mars zei:
Zonde van de moeite om je op de olympia te richten, Ed (met alle respect) zal het waarschijnlijk nooit lukken om alleen al op dat podium te komen staan.
Tis gewoon een k*t "sport".

Hij had toch al 1x daar gestaan ?

Sympathieke gast, goed fysiek ook.

En waarom niet richten op de O, gewoon hoog inzetten.
ALTIJD een doel voor ogen hebben.

ik kijk nooit naar die zender maar heb ut toevallig wel gezien. Een maat van mij traint ook daar. Ik had hem fotos van Ed laten zien, en hij zei: zon egyptenaar bij ons heeft een grotere rug. Ik dacht: JA HOOOOR!!!...misschien toch wel

Foto's van iemand geven dus een totaal ander beeld dan dat je iemand voor je neus ziet rondlopen..
Mja het kan zijn natuurlijk..

Shehab gefeliciteerd met je prof licentie en heel veel suc6 bij je profdebuut. Laat je niet gek maken, ga recht op je doel af.
We zullen elkaar vast nog tegen komen op de wedstrijden

Mascha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie is die kerel goed fisiek

Terug
Naar boven