Glenn GX
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
simply me zei:The future mr Olympia...
Whahahahaha! Man, RONNY tilt hem op en roept dan LIGHT WEIGHT BABY!!
Meneer Eldin dom, als je voordat je op een profpodium hebt gestaan al zo een grote bek hebt kan je alleen nog maar op je bek gaan.
Doe gewoon normaal man en laat je fysiek voor je spreken, de nederlandse King Kamali is dit! whahahaa!
Zeker een Arabisch trekje dat arrogante!
Hij heeft zeker een goeie fysiek, in Nederland en Europa.
Komt ie op het amerikaanse prof podium, Bye Bye meneer Future mr Olympia!
De enig succesvolle prof die we hebben is Big ED, en dat blijft voorlopig ook zo!!
En as hij nou gewoon zijn kop es uit zijn reet had gehaald en bescheiden en normaal was gebleven dan krijg je dit soort reacties ook niet.
Meneer Eldin dom, als je voordat je op een profpodium hebt gestaan al zo een grote bek hebt kan je alleen nog maar op je bek gaan.
Doe gewoon normaal man en laat je fysiek voor je spreken, de nederlandse King Kamali is dit! whahahaa!
De enig succesvolle prof die we hebben is Big ED, en dat blijft voorlopig ook zo!!
En as hij nou gewoon zijn kop es uit zijn reet had gehaald en bescheiden en normaal was gebleven dan krijg je dit soort reacties ook niet.

domme dikke nofearnofear train! zei:![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij dan meer het vooroordeel bevestigd van: Allochtonen intergreren niet.
Bo Builder zei:@ Rafael25... Ken je Shehab persoonlijk?
Ben het zeker met je eens dat hij er twee jaar geleden beter uit zag (toen hij de Night of the Dutch Champions won in 2003).
Mijn mening is echter dat hij wel het talent en de wil heeft om in ieder geval internationaal wat hoge ogen te gooien. Dat hij er nu wat minder scherp uitziet kan ook niet anders; hij is tenslotte in voorbereiding op zijn eerste profwedstrijd (Europa Super Show in Texas), en daar wil hij toch een stuk zwaarder staan dan nu. Ik denk dat we na die wedstrijd pas eerlijk kunnen oordelen over Shehab's toekomst. En dan nog: dat is pas zijn eerste profwedstrijd. Van daaruit moet je de lijn verder uitstippelen.
Zijn doel is om ooit mee te kunnen doen op de Olympia. De kans dat hij hem ooit zal winnen is in mijn ogen idd niet zo groot. Dan had hij inderdaad al veel eerder een aantal andere beslissingen moeten maken. Nu is hij daar waarschijnlijk al te oud voor. Met alleen de wil en het talent kom je erg ver, maar voor de absolute top zijn er toch nog wat andere zaken belangrijk (top-begeleiding (voeding en AAS), top-supplementen en volgens mij het allebelangrijkste: vrienden zijn met de juiste mensen en veel geld). Niet in Amerika wonen en trainen helpt ook niet echt.
Desalniettemin ben ik van mening dat Shehab nog best voor een aantal verrassingen kan zorgen in de toekomst.
Shehab: heel veel succes! Ik hoop dat je vriend en vijand kan verrassen in de toekomst.
zijlstra zei:wie had ooit gedacht in 96' dat ronnie de olympia zou gaan winnen en dat maar liefst 9 keer![]()