XXL Nutrition

Shehab Eldin

10 jaar volgens het filmpje. Vind ik best lang.

The future mr Olympia...
Whahahahaha! Man, RONNY tilt hem op en roept dan LIGHT WEIGHT BABY!!
Meneer Eldin dom, als je voordat je op een profpodium hebt gestaan al zo een grote bek hebt kan je alleen nog maar op je bek gaan.
Doe gewoon normaal man en laat je fysiek voor je spreken, de nederlandse King Kamali is dit! whahahaa!
Zeker een Arabisch trekje dat arrogante!
Hij heeft zeker een goeie fysiek, in Nederland en Europa.
Komt ie op het amerikaanse prof podium, Bye Bye meneer Future mr Olympia!
De enig succesvolle prof die we hebben is Big ED, en dat blijft voorlopig ook zo!!
En as hij nou gewoon zijn kop es uit zijn reet had gehaald en bescheiden en normaal was gebleven dan krijg je dit soort reacties ook niet.

simply me zei:
The future mr Olympia...
Meneer Eldin dom, als je voordat je op een profpodium hebt gestaan al zo een grote bek hebt kan je alleen nog maar op je bek gaan.
Doe gewoon normaal man en laat je fysiek voor je spreken, de nederlandse King Kamali is dit! whahahaa!
De enig succesvolle prof die we hebben is Big ED, en dat blijft voorlopig ook zo!!
En as hij nou gewoon zijn kop es uit zijn reet had gehaald en bescheiden en normaal was gebleven dan krijg je dit soort reacties ook niet.

Ten eerste is zijn doel om op het PODIUM te komen van de mr. olympia en niet de mr olympia te winnen.

Ten tweede is Kamali geen Arabier maar Perzisch, dus je belachelijke filosofie gaat niet op.

Ik vind helemaal niets arrogant aan die gozer en er is niets mis met hoge doelen stellen.

Simply me is een beetje simpel.

Ik heb Shehab een paar weken geleden geinterviewd en ik was onder de indruk van zijn Nederlands. Voor iemand die pas op latere leeftijd naar Nederland is gekomen spreekt hij de taal verdomd goed! Niet perfect, maar dat doe de posters op het forum ook lang niet allemaal... :D

Hij weet zelf heel goed wat zijn beperkingen zijn en aan welke gebieden moet worden gewerkt, en hij doet daar dan ook alles voor. Kijk, momenteel is Ronnie nog onaantastbaar maar ook hij stopt een keer (how much beating van a body take?) en dan is de weg vrij voor de anderen.

Ik weet niet of Shehab ooit zover zal komen, maar hij doet in ieder geval heel erg zijn best. Hij was heel aardig voor, tijdens en na het gesprek (we zijn nog wat gaan eten) en zijn kennis is van een hoog niveau. Beoordeel hem niet op zijn taal maar op zijn daden!

Of Ed ooit op de Olympia komt... wie weet. Hij heeft het moeilijk omdat hij vrij lang is en omdat hij Europeaan is. Wanneer je hem op het podium ziet is hij erg indrukwekkend maar dat is - helaas? - niet alles. De kleinere jongens kicken nog steeds zijn ass... Hij draait nu al jaren mee en het is nog steeds niet zover gekomen. Ik hoop dat ie het redt maar ik reken er voorlopig nog niet op.

zelfs ik! wil mr olympia worden. anders had ik geen motivatie om te trainen.

Simply me moet niet zo snel oordelen! Ken je Shehab? Heb je ooit met hem gesproken of met hem getraind?

Shehab is een erg aardige en keihard werkende bodybuilder die er heel veel voor over heeft om zijn doelen te bereiken. Als je ooit met Shehab hebt gepraat, dan weet je dat hij absoluut niet arrogant is, maar juist zeer bescheiden. Hij is nog lang niet waar hij uiteindelijk wil komen, maar talent, de wil en doorzettingsvermogen heeft hij zeker wel!

En maak je verder ook maar geen zorgen over het feit dat hij dom zal over komen, hij is juist erg slim (meen dat hij IT gestudeerd heeft - zal hem nog eens vragen). Zoals Robin R al heeft gezegd: beoordeel hem op zijn daden en ipv iemand die zo hard werkt wat af te kraken, zouden we juist respect voor hem moeten hebben. Hoeveel bodybuilders van zijn nivo hebben we in Nederland? Respect en aanmoediging!

simply me zei:
The future mr Olympia...

Kan iemand hier op het board mij vertellen of het nog dommer kan
Anybody??

simply me zei:
The future mr Olympia...

Ojee, gelijk voelen een hoop mensen zich op hun teentjes getrapt :rolleyes:

Wat Bo Builder zegt is helemaal waar, hij is absoluut niet arrogant, heel aardig zelfs. Kheb op de FIBO nog ff met hem gepraat en sta me hem op de foto. Kijk maar in mijn log :P

Beetje arrogantie kan geen kwaad met zo'n lichaam.

arrogant is hij zeker niet .....hij is iemand als je aan hem vraagt wat je het beste kunt doen dan zal hij als eerste zijn die je helpt .Maar daar heeft hij niks aan ,hij wilt graag naar Mr O maar dat is heeeeeeeeeeeeel moeilijk (zal hij dat bereiken)NEEEEEE en dat weet hij zelf ook,ik ken hem ik weet wat ie doet wat ie eet enz,hij had beter een paar jaar geleden moeten nadenken(dat heeft hij niet gedaan)ik heb hier nog wat fotos van hem van een 2 jaar terug ,daar zat hij goed in het vel beter dan nu maar zijn benen verenderen niks en dat is zijn zwakste punt(zijn kuiten ook)zijn conditie is heel slecht als hij 100 meter moet fietsen dan moet hij een pompje gebruiken voor zuurstof anders valt ie om.
Ik zal deze week een foto van hem hier neer zetten van ik dacht bijna 2 jaar terug.

@ Rafael25... Ken je Shehab persoonlijk?

Ben het zeker met je eens dat hij er twee jaar geleden beter uit zag (toen hij de Night of the Dutch Champions won in 2003).
Mijn mening is echter dat hij wel het talent en de wil heeft om in ieder geval internationaal wat hoge ogen te gooien. Dat hij er nu wat minder scherp uitziet kan ook niet anders; hij is tenslotte in voorbereiding op zijn eerste profwedstrijd (Europa Super Show in Texas), en daar wil hij toch een stuk zwaarder staan dan nu. Ik denk dat we na die wedstrijd pas eerlijk kunnen oordelen over Shehab's toekomst. En dan nog: dat is pas zijn eerste profwedstrijd. Van daaruit moet je de lijn verder uitstippelen.

Zijn doel is om ooit mee te kunnen doen op de Olympia. De kans dat hij hem ooit zal winnen is in mijn ogen idd niet zo groot. Dan had hij inderdaad al veel eerder een aantal andere beslissingen moeten maken. Nu is hij daar waarschijnlijk al te oud voor. Met alleen de wil en het talent kom je erg ver, maar voor de absolute top zijn er toch nog wat andere zaken belangrijk (top-begeleiding (voeding en AAS), top-supplementen en volgens mij het allebelangrijkste: vrienden zijn met de juiste mensen en veel geld). Niet in Amerika wonen en trainen helpt ook niet echt.

Desalniettemin ben ik van mening dat Shehab nog best voor een aantal verrassingen kan zorgen in de toekomst.

Shehab: heel veel succes! Ik hoop dat je vriend en vijand kan verrassen in de toekomst.

dromen is nooit verkeerd. Een doel stellen is al helemaal niet verkeerd. Who knows.. misschien lukt het hem.

Simply me: mweh, ik geloof dat arrogantie juist een nederlands trekje is. Kijk naar je post. Voegt niets toe.

wie had ooit gedacht in 96' dat ronnie de olympia zou gaan winnen en dat maar liefst 9 keer:eek:

Bo Builder zei:
@ Rafael25... Ken je Shehab persoonlijk?

Ben het zeker met je eens dat hij er twee jaar geleden beter uit zag (toen hij de Night of the Dutch Champions won in 2003).
Mijn mening is echter dat hij wel het talent en de wil heeft om in ieder geval internationaal wat hoge ogen te gooien. Dat hij er nu wat minder scherp uitziet kan ook niet anders; hij is tenslotte in voorbereiding op zijn eerste profwedstrijd (Europa Super Show in Texas), en daar wil hij toch een stuk zwaarder staan dan nu. Ik denk dat we na die wedstrijd pas eerlijk kunnen oordelen over Shehab's toekomst. En dan nog: dat is pas zijn eerste profwedstrijd. Van daaruit moet je de lijn verder uitstippelen.

Zijn doel is om ooit mee te kunnen doen op de Olympia. De kans dat hij hem ooit zal winnen is in mijn ogen idd niet zo groot. Dan had hij inderdaad al veel eerder een aantal andere beslissingen moeten maken. Nu is hij daar waarschijnlijk al te oud voor. Met alleen de wil en het talent kom je erg ver, maar voor de absolute top zijn er toch nog wat andere zaken belangrijk (top-begeleiding (voeding en AAS), top-supplementen en volgens mij het allebelangrijkste: vrienden zijn met de juiste mensen en veel geld). Niet in Amerika wonen en trainen helpt ook niet echt.

Desalniettemin ben ik van mening dat Shehab nog best voor een aantal verrassingen kan zorgen in de toekomst.

Shehab: heel veel succes! Ik hoop dat je vriend en vijand kan verrassen in de toekomst.

Ik wens Shehab veel succes en ik hoop voor hem dat ie in amerika goed kan scoren.Maar in england heeft die ook niet veel gemaakt en in europa ook niet ,zo als Shehab zijn er genoeg.... en in amerika 1000'de zo als hem ,hij weet zelf dat ie slecht is in onder lichaam(benen en kuiten)waarom doet ie daar niks aan .Hij kan zwarder zijn wat ie wilt maar als de onder kant achter blijft dan heb je nog niks aan .

Tja...iedereen heeft wel zn minpunten. Vorige week in de gym zagen zn benen er iig wel huge uit (tegenover die van mij;)). Ben benieuwd wat ie in texas gaat doen, hoop het beste voor hem.

Terug
Naar boven