Fitness Seller

Shehab Eldin

Mascha zei:
Shehab gefeliciteerd met je prof licentie en heel veel suc6 bij je profdebuut. Laat je niet gek maken, ga recht op je doel af.
We zullen elkaar vast nog tegen komen op de wedstrijden

Mascha

zou die hier rond hangen dan ???

hahaha aajajja:D

Heb wel eens een keer getraind bij Shehab in Roermond. Symphatieke kerel en hij ziet er behoorlijk groot uit in real life! ;)

Ok "RubenSossa" haha.

Heb hem gezien op de Fibo en tijdens de Deventer Grand Prix vorig jaar, geweldige atleet die wel het e.a. in huis heeft:thumbs: .
Denk dat hij in de toekomst zeker top 10 plaatsen kan scoren op Grand Prix wedstrijden en misschien wel een deelname aan een Mr.O.

Waar hij ff naar moet kijken is dat hij zijn slinnetjes beter verdeelt, viel een beetje erg op tijdens de Fibo;) :D .

Zeer nette fysiek! Nu kijken of hij in staat is om op te vallen bij de vooral op namen jurerende jury bij de pro's.

sympathieke vent en goed fysiek maar ben benieuwd of hij nog iets gaat bereiken nu hij zn pro-licentie heeft.

dat zou wel een vett aktie zijn

TonyYeyo zei:
Heb al enkele keren met hem getraind/gepraat, hele aardige gozer. Over een maand ga ik ook in zn gym trainen. Tien keer beter dan die k*t gym waar ik nu zit. Naast hem zijn er in de gym nog wel meer kerels waar je u tegen zegt, je hebt dus iig een goede motivatie om te trainen daar.

Hij is nog redelijk jong, als hij door blijft zetten kan hij best wel eens op de Mr. O verschijnen. Natuurlijk zal hij em niet winnen en zal die ook niet in de top 5 komen, maar het gaat hem erom dat hij er ooit een keer wilt staan:)

Btw, als ik hem weer zie zal ik wel eens vragen of hij op dbb.com ff zich voor wilt stellen. Zou weer een pro meer zijn op dit board.

dat zou zeker een vette actie zijn!

• Topic Starter Topic Starter
T moet hem maar even een elite-lidmaatschap aanbieden lijkt me. Of een speciaal accountje maken ofzo.

tn_Shehab-Eldin.jpg

Hmm op deze foto loopt zijn borst echt uberhard voor op zijn schouders + bi/triceps

Heel simpel: gewoon een grand prix winnen, en op het olympia podium iedereen wegblazen!!!

Gewoon goed eten en veel trainen. En "supplementen" haha :rolleyes:

Mars zei:
Zonde van de moeite om je op de olympia te richten, Ed (met alle respect) zal het waarschijnlijk nooit lukken om alleen al op dat podium te komen staan.
Tis gewoon een k*t "sport".

Wedden vriend dat Edje op dat podium komt te staan!

Terug
Naar boven