AndroidHealthClinic

Shehab Eldin

Leuk om je eigen gym te zien op video :D ....

Ik ken shehab al een paar jaar en hij werkt er zeker hard voor!! ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen....

the_ur zei:
Leuk om je eigen gym te zien op video :D ....

Ik ken shehab al een paar jaar en hij werkt er zeker hard voor!! ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen....

Ben jij de eigenaar van die harcore-gym op de Venlose weg?

Zo ja, nice gym en vraag Shehab anders of ie net zoals jou een account op deze site kan aanmaken! :D

Zou best een aanwinst zijn van deze site! ;)

hehe, beetje vreemd geformuleerd. ben niet de eigenaar nee. Kom er wel al jaren en ken shehab en de eigenaar vrij goed.

Ik zou het eens kunnen vragen, maar z'n nederlands schrijven is niet zo heel erg goed dacht ik .

the_ur zei:
hehe, beetje vreemd geformuleerd. ben niet de eigenaar nee. Kom er wel al jaren en ken shehab en de eigenaar vrij goed.

Ik zou het eens kunnen vragen, maar z'n nederlands schrijven is niet zo heel erg goed dacht ik .

we hebben hier vast wel een egyptische tolk ;)

the_ur zei:

Train je momenteel ook nog dagelijks daar??

Laatst bewerkt:
Dave Hawk zei:
Heb hem gezien op de Fibo en tijdens de Deventer Grand Prix vorig jaar, geweldige atleet die wel het e.a. in huis heeft:thumbs: .
Denk dat hij in de toekomst zeker top 10 plaatsen kan scoren op Grand Prix wedstrijden en misschien wel een deelname aan een Mr.O.

Waar hij ff naar moet kijken is dat hij zijn slinnetjes beter verdeelt, viel een beetje erg op tijdens de Fibo;) :D .

wie weet bereikt hij de eerste plaats op de Olympia:D

Come one deze kerel is totaal kansloos.

Mars zei:
Zonde van de moeite om je op de olympia te richten, Ed (met alle respect) zal het waarschijnlijk nooit lukken om alleen al op dat podium te komen staan.
Tis gewoon een k*t "sport".

helemaal mee eens:D

Een mooie fysiek, maar ik zien hem er geen GP winnen in 2006.

tja zou leuk zijn als ie ooit iets zou presteren waardoor hij op de tv komt.. maar ik hoop wel dat ie dan de nederlandse taal beter beheerst.. anders versterkt ie de vooroordelen (alle bb-ers zijn dom).

goed fysiek iig. ziet er nog esthetisch uit.

Frenkpie zei:
tja zou leuk zijn als ie ooit iets zou presteren waardoor hij op de tv komt.. maar ik hoop wel dat ie dan de nederlandse taal beter beheerst.. anders versterkt ie de vooroordelen (alle bb-ers zijn dom).

Maakt mij weinig uit of mensen denken dat ik dom ben of niet. Zal me een worst wezen!:D

Frenkpie zei:

Ik weet niet wat jou probleem is maar hij kan echt wel behoorlijk goed nederlands?:cool:

Goede vriend van mij is bezig met zijn website te ontwerpen, ik zal hem wel posten zodra de site af is.

Dat niet maar hij kan zich behoorlijk goed verstaanbaar maken...

Op zich wel chill dat hij zich verstaanbaar kan maken :)

Frenkpie zei:

:duh: :booty: :no:
Ik denk dat hij dan meer het vooroordeel bevestigd van: Allochtonen intergreren niet.

nofear train! zei:
:duh: :booty: :no:
Ik denk dat hij dan meer het vooroordeel bevestigd van: Allochtonen intergreren niet.

Hey ik denk dat hij nog niet zo lang in Nederland is, misschien kan iemand dit bevestigen... Bezie het eens omgekeerd; Je komt in een Arabisch land en trek je plan maar...

Terug
Naar boven