- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the_ur zei:Leuk om je eigen gym te zien op video....
Ik ken shehab al een paar jaar en hij werkt er zeker hard voor!! ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen....

the_ur zei:hehe, beetje vreemd geformuleerd. ben niet de eigenaar nee. Kom er wel al jaren en ken shehab en de eigenaar vrij goed.
Ik zou het eens kunnen vragen, maar z'n nederlands schrijven is niet zo heel erg goed dacht ik .

the_ur zei:hehe, beetje vreemd geformuleerd. ben niet de eigenaar nee. Kom er wel al jaren en ken shehab en de eigenaar vrij goed.
Ik zou het eens kunnen vragen, maar z'n nederlands schrijven is niet zo heel erg goed dacht ik .
Dave Hawk zei:Heb hem gezien op de Fibo en tijdens de Deventer Grand Prix vorig jaar, geweldige atleet die wel het e.a. in huis heeft.
Denk dat hij in de toekomst zeker top 10 plaatsen kan scoren op Grand Prix wedstrijden en misschien wel een deelname aan een Mr.O.
Waar hij ff naar moet kijken is dat hij zijn slinnetjes beter verdeelt, viel een beetje erg op tijdens de Fibo![]()
.
Mars zei:Zonde van de moeite om je op de olympia te richten, Ed (met alle respect) zal het waarschijnlijk nooit lukken om alleen al op dat podium te komen staan.
Tis gewoon een k*t "sport".

TonyYeyo zei:Jou heb ik ook nog gezien toen ik eens aan het trainen was...train je momenteel ook nog dagelijks daar??
Frenkpie zei:tja zou leuk zijn als ie ooit iets zou presteren waardoor hij op de tv komt.. maar ik hoop wel dat ie dan de nederlandse taal beter beheerst.. anders versterkt ie de vooroordelen (alle bb-ers zijn dom).
goed fysiek iig. ziet er nog esthetisch uit.

Frenkpie zei:tja zou leuk zijn als ie ooit iets zou presteren waardoor hij op de tv komt.. maar ik hoop wel dat ie dan de nederlandse taal beter beheerst.. anders versterkt ie de vooroordelen (alle bb-ers zijn dom).

houston zei:

Dave Hawk zei:Waar hij ff naar moet kijken is dat hij zijn slinnetjes beter verdeelt, viel een beetje erg op tijdens de Fibo![]()
.

Beter dan jouw Nederlands?50 Dollar zei:Ik weet niet wat jou probleem is maar hij kan echt wel behoorlijk goed nederlands?![]()

nofear train! zei:![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij dan meer het vooroordeel bevestigd van: Allochtonen intergreren niet.