XXL Nutrition

shot put log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Tijd niks in me log geschreven, maar wel gewoon door getraind. zondag weer competitie in Alkmaar. Ff kijken wat de kogel en de discus gaan doen!

Nou, ik kan weer een beetje tevreden zijn. Kogel 15.07 en discus (slecht ) 41 nogwat. Het voelt allebei aan alsof het nog veel verder kan, en als ik nou eens technisch beter ga gooien dan lukt dat misschien ook nog dit seizoen. De rest van het team heeft het niet echt best gedaan, dus we zullen een flink stuk zakken in de lijst.

Zo, al een tijd nix geschreven in me log. Komt door een zeer vervelende schouder blessure van het kogelstoten. Na die 15 mtr in alkmaar begon op de terug weg mijn schouder zeer te doen. een week later had ik Militair kampioenschap en moest ik ff forceren om toch eerste met kogel en discus te worden. Laatst nog ff gebankt en 150kilo ging vrij makkelijk, alleen de volgende dag was het weer een hel.
Net de laatste competitie gehad en ik moest wegens omstandigheden discus en hinkstappen. Met discus voelt de schouder gewoon goed, en evengoed toch maar 41,91 gegooid en met hinkstap 11.23. Nu is mijn seizoen voorbij, en wacht ik met het boven lichaam trainen totdat de schouder niet meer zeurt.

Zo, al een tijd nix geschreven in me log. Komt door een zeer vervelende schouder blessure van het kogelstoten. Na die 15 mtr in alkmaar begon op de terug weg mijn schouder zeer te doen. een week later had ik Militair kampioenschap en moest ik ff forceren om toch eerste met kogel en discus te worden. Laatst nog ff gebankt en 150kilo ging vrij makkelijk, alleen de volgende dag was het weer een hel.
Net de laatste competitie gehad en ik moest wegens omstandigheden discus en hinkstappen. Met discus voelt de schouder gewoon goed, en evengoed toch maar 41,91 gegooid en met hinkstap 11.23. Nu is mijn seizoen voorbij, en wacht ik met het boven lichaam trainen totdat de schouder niet meer zeurt.

Goede afstanden; hoeveelste ben je/zijn jullie geworden in de competitie?
Suc6 met je schouder.:)

Vandaag een van de eerste dagen dat de schouder weer een beetje goed aanvoelt. Vanavond maar even kijken met bankdrukken wat het word.

Weer lekker onregelmatig getraind. schouder is aan de beterende hand, maar nog niet helemaal over, deze week maar weer eens een kogel oppakken.

Weer lekker onregelmatig getraind. schouder is aan de beterende hand, maar nog niet helemaal over, deze week maar weer eens een kogel oppakken.

Misschien wordt het tijd dat je net als ik het bankdrukken omruilt met smal bankdrukken. Wel sterker worden maar geen rotte schouder ;)

Dus geen competitie meer in de planning? Ik moet 20 september, wat dan gelijk m'n eerste wedstrijd dit jaar zal zijn. Hij zal ergens tussen de 13,00m en 15,00m landen.. :)

Jaap

Ik zal het eens proberen. Nou kan ik wel weer gewoon bankdrukken pijnvrij, alleen onder bepaalde hoeken drukken voelt niet goed aan, dus dat doe ik dan ook maar niet. Maar succes 20 september.

Nou, vandaag (zaterdag) voor het eerst sinds bijna 2 maanden de kogel maar weer eens ter hand genomen.
En voor mijzelf goed nieuws, ik kon pijnvrij stoten, zal morgen wel wat last hebben, maar het begin is er weer. volgende week nog een week vrij, dus zal dan proberen elke dag wat te gooien.:D

Gaan we je in Londen 2012 zien?

Nou, mijn schouder blessure is dan nu officieel voorbij. Voor het eerst dit seizoen een super lekkere kogel training gehad, met zonder pijn.:D
Ik ga dit seizoen toch niet veel meer doen, maar ik doe misschien wel mee met de weiland games. Ik roep het nu al 3 jaar geloof ik, maar het lijkt me heel tof om te doen een keer. Na het kogelstoten nog wat rustig benen getraind:

squat:
2x10x65
8x105
8x145
3x3x165 diep en explosief
front squat gehurkt:
3x4x105

Zo, al veel te lang weer nix geschreven en ook eigenlijk te weinig gedaan.
Laatst nog een wedstrijdje gedaan met 41 nog wat met discus, ontspannen gekogeld, 14 mtr en de kogelslinger naar 45 mtr gegooid. Kon alles zonder pijn doen, dus dat was wel lekker.

Yes!! ik heb er weer een blessure bij. Twee verschoven wervels in de onderrug. Dat word weer een tijdje lekker rust. K*t zooi:mad:

Vannacht een drama nacht gehad, niet kunnen slapen van de pijn me rug. Vanmorgen meteen even de kraker opgezocht. 1 lullig knakje en de pijn was gehalveerd. Voelt nog steeds niet super, maar een stuk dragelijker. Donderdag weer heen.:(

Zo weer een hele tijd nix geschreven in het log, maar... Blessure vrij.

Ik zal mijn laatste training weer ff updaten:

Maandag Borst:
Bank:
2x12x65
8x115
6x120
4x130
2x140
2x140
4x130
6x120
8x115
Met als bij oefening flyes, triceps pulldown.

Woensdag rug:
Voorslaan:
2x12x65
8x85
6x95
4x105
2x115
2x115
4x105
6x95
4x85

bij oefeningen optrekken latpulls en hammercurls.

Donderdag benen:
Opstappen: (opstappen ipv squatten om toch de rug wat te ontzien)
2x12x65
8x85
6x95
4x105
2x115
2x115
4x105
6x95
8x85

Bijoefeningen springen.

Zaterdag/zondag:
alle hoofdoefeningen met een kilo of 85 en alles 6x12 herhalingen.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

het gooien ga ik weer doen als het weer het een beetje toelaat en tot die tijd zeg ik maar: Trainen is voor de talentloze.

Maandag:
Bandrukken
2x12x65
6x6x135
Flyes, triceps

Donderdag
Voorslaan:
6x6x100 voorslaan gaat niet echt lekker, vandaar het lichte gewicht.
Optrekke, latpulls
En weer een kogeltje gepakt, eindelijk die k*tsneeuw uit de ring vandaan.

Vrijdag ff de beentjes gedaan:
6x20x65kg wisselsprongen
diverse plyometerie oefeningen
legpress tot helemaal dood.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven