AndroidHealthClinic

shot put log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Al beter? Die griep heeft mij in ieder geval helemaal de vernieling in geholpen. Kon nog maar 60-75% van wat ik voor de griep kon

Ben er wel weer boven op. Maar ben ook wat achteruit gegaan. Ben ruim een week uit de running geweest en ben nu net terug van een week varen. Vandaag ff rustig wat stootjes gemaakt, maar ging nog niet helemaal zoals de trainingen voor de griep. Maar het komt allemaal weer langzamerhand:D

Ben er wel weer boven op. Maar ben ook wat achteruit gegaan. Ben ruim een week uit de running geweest en ben nu net terug van een week varen. Vandaag ff rustig wat stootjes gemaakt, maar ging nog niet helemaal zoals de trainingen voor de griep. Maar het komt allemaal weer langzamerhand:D

mooi dat je weer kan trainen ;)
hoe ver stoot je inmiddels ?

zit in de training rond de 14 / 15 mtr en met discus rond de 45.

Okay allemaal niet slecht te noemen dan.. Ik zit nu ongeveer 16-18 meter onder mijn trainings PR haha :)

Volgende week maar weer wat wedstrijdjes pakken, even kijken hoe we ervoor staan.

Ik ga in de kop van Noord Holland wat wedstrijdjes doen. Ik zit bij Noordkop en wij zitten ook in de tweede divisie.

Trainings wedstrijdje gehad. Alleen discus ff gegooid, verste was 42.35. Redelijk tevreden want het is nog vroeg in het seizoen en het liep nog niet echt lekker.

Maandag:
Goed nieuws en slecht nieuws.
Het slechte was dat mijn kogel training echt voor het eerst in het seizoen een drama was, het liep van geen kant.
Het goede nieuws, wel een nieuw pr met bankdrukken : 1 x 155 kg

Planning is wat slecht, mijn eerste wedstrijd word meteen de eerste competitie wedstrijd. Maar we gaan wel zien wat het word, ik ben nog steeds vreselijk wisselend in de trainingen. We zien het zondag wel in Amsterdam.

Planning is wat slecht, mijn eerste wedstrijd word meteen de eerste competitie wedstrijd. Maar we gaan wel zien wat het word, ik ben nog steeds vreselijk wisselend in de trainingen. We zien het zondag wel in Amsterdam.

zal wel goedgaan joh ;)
ik moet naar veldhoven, hoop dat ik 12-13m met 7.26kg ga stoten :P
jaja het is slecht, maar ik ben 2e jaars B

Tevreden met je uitslag? 14 Hoog las ik...

Kogelslingeren ging wel lekker, 45,29 nieuw pr. Kogel liep wel lekker, 3 worpen in de 14,80 maar het klopt op het laatste stukje niet. Maar nu ff aan de snelkracht werken en dan zien we het wel weer over 4 weken. Jullie nog tevreden met jullie uitslagen?

Kogelslingeren ging wel lekker, 45,29 nieuw pr. Kogel liep wel lekker, 3 worpen in de 14,80 maar het klopt op het laatste stukje niet. Maar nu ff aan de snelkracht werken en dan zien we het wel weer over 4 weken. Jullie nog tevreden met jullie uitslagen?

ik denk dati k als 2e jaars B wel tevreden ermee kan zijn, het is natuurlijk nog niet het niveau van patrick ;) maar dat komt nog wel ;)

lekker hoor met kogelslingeren :D, ik ben daar niet echt goed in ;) haal maar 25m ermee :o

bondarchukpresses zijn wel fijne oefeningen trouwens voor snelkracht ;) in mijn log staat filmpje ervan

Vrijdag:
Avond instuif bij Hylas Alkmaar. Kogel 14,85 en discus (drama) 41,30. Afgelopen week niks gedaan omdat ik de hele week aan wrakduiken was. Wat overigens geen reden is voor de slechte prestatie met de discus.

Vrijdag:
Avond instuif bij Hylas Alkmaar. Kogel 14,85 en discus (drama) 41,30. Afgelopen week niks gedaan omdat ik de hele week aan wrakduiken was. Wat overigens geen reden is voor de slechte prestatie met de discus.

je kogel is toch wel netjes ?
ik had gister ook instuif bij rotterdam atletiek, ook discus een ramp :P
maar wij hadden 30man bij kogel en 35man bij discus, dat was echt niet normaal :o

Maandag:
Bank:
8x8x90 langzaam zakken en zo hard mogelijk uitstoten
Flyes:
3x8x20kg Idem als bank
pullover:
3x8x30kg Idem als bank

Loopscholing + kogeltraining

Maandag:
Bank:
8x8x90 langzaam zakken en zo hard mogelijk uitstoten
Flyes:
3x8x20kg Idem als bank
pullover:
3x8x30kg Idem als bank

Loopscholing + kogeltraining

sterke bench hoor :D
netjes met noordkop 4e positie :eek:, zag het vandaag pas, wij staan 17e volgens mij met 400punten achterstand op promotie/degradatiewedstrijden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven