XXL Nutrition

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

Ja het is een raar spel en snap wel dat je je bekocht kan voelen als je meer betaald voor een gebruikte dan een nieuwe via AD. Maar aan de andere kant, jaren wachten kost ook geld.
Dan nog, als de MSRP omhoog gehaald wordt zo als recent in de UK gebeurt is(alleen correctie) heb ik er minder bezwaar tegen dan via een grijze jongen kopen
 
Hoe denk je dat grijze jongens eraan komen. Doorgaans gewoon via AD. En verdienen er ook aan. Dat is het smerige van die AD.
 
Hoe denk je dat grijze jongens eraan komen. Doorgaans gewoon via AD. En verdienen er ook aan. Dat is het smerige van die AD.
Altijd via AD... Ze houden de meeste gewoon achter voor de grijze knapen haha...………. Schande gewoon.... Maar ze moeten wel hé... Want een datejust of een dd of ym wil niemand hebben en dan moet je het toch aan iemand kwijt met veel korting welliswaar
 
Altijd via AD... Ze houden de meeste gewoon achter voor de grijze knapen haha...………. Schande gewoon.... Maar ze moeten wel hé... Want een datejust of een dd of ym wil niemand hebben en dan moet je het toch aan iemand kwijt met veel korting welliswaar
Ja en ze moeten verkopen van Rolex, cijfers halen en licentie behouden.
 
Ja en ze moeten verkopen van Rolex, cijfers halen en licentie behouden.
Voor elke zo veel PM of 2t horloges krijgen ze 1 ss model hé... Ongelofelijk hoe hun uitgeknepen worden
 
Dus inderdaad. Hun hebben het er waars het meest moeilijk mee.. Anyway, ik wil wel een 2004 coke gmt kopen maar die prijs als Full set is ongeveer net zo veel als een nieuwe Pepsi , dat voelt dus ook niet écht goed.
 
Soms heb ik ook van die buien dat ik ''bijna'' een horloge koop, zo'n spontane actie is eigenlijk heel slecht imo als je een beetje mooie collectie van stukken die je ook écht wil hebben op wilt bouwen. Ik had bijvoorbeeld recent een APRO gehaald maar na een week begon ik toch in eens te voelen dat AP echt mijn merk niet is... Zulke situaties moet je gewoon écht vermijden..
APRO = Audemars Piguet Royal Oak? Welke had je? Heb je hem (alweer) doorverkocht?
 
APRO = Audemars Piguet Royal Oak? Welke had je? Heb je hem (alweer) doorverkocht?
Toch niet gedaan, wou die 15400 nemen, ze hadden toevallig een zwarte dial op voorraad bij SC... Bijna genomen maar toch maar laten gaan, ik wou eigenlijk de blauwe plaat offcP
 
Maar eerlijk is eerlijk, het was al heel wat dat de AD mij gebeld heeft voor die SD.43 en daar ik hem afgewezen heb is het alleen maar beter voor mijn toekomstige klant-carriere ;p Komt ook wel omdat ik daar nu afgelopen paar maanden 2 horloges gekocht heb 1 explorer 2 POLAR en een Cartier Santos voor de vrouw
 
mja mja seikoooow

d4085166aac9ae132422a77be1c619e7a7288912.jpg
 
Ik koop deze zeker NIET grijs, maar dan ook écht NIET. Maar zo als je ziet stond ik ook op de lijst voor een 126600 SD43 en kon ik er één krijgen maar de maat was to huge dus heb ik hem afgewezen. Ik heb recent ook een mooie cartier voor mijn vrouw gehaald dus ik neem aan dat ik nu wel wat sneller aan de beurt ben..

Die sd mocht je wel aan mij doorstoten
 
82mm ja hoezo?
Ik zag hem net zo gigantisch voorbij komen op mn scherm hahahahahaha ik weet niet hoe ik de tekst op mijn computer terug normaal ''klein'' krijg
 
Ik zag hem net zo gigantisch voorbij komen op mn scherm hahahahahaha ik weet niet hoe ik de tekst op mijn computer terug normaal ''klein'' krijg
Ctrol linksonder op je toetsenbord indrukken en naar beneden scrollen.
 
Back
Naar boven