MuscleMeat

Show Your Watch (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lang gezocht naar een stoer klokje... dit is hem geworden:
Diesel big chief!!! Gunmetal
j12dzo.jpg


Die heb ik ook :o Maar met blauwe wijzerplaat.
 
Gaan jullie eigenlijk voor quarts of voor mechanisch? Ik ga vooral voor vintage mechanisch.
 
Gaan jullie eigenlijk voor quarts of voor mechanisch? Ik ga vooral voor vintage mechanisch.
Mechanisch uiteraard wat voor soort vintage dan?? Ik heb geen vintage maar vindt enkele vintage Rolex exemplaren wel shexy, vooral de oude subs,seasdwellers(Comex) oude explorer 2's en enkele DD''s
 
Pontiac bv. Heb er onlangs een aangeschaft, foto's volgen nog.
 
Zaterdag dit pareltje aangeschaft. Moet even een keer mooiere foto's maken met goede belichting, ben er fucking blij mee :D

auxtfm.jpg
Ik probeer al maanden die nieuwe BLRO te tracen maar helaas nog geen succes voor MSRP lol.. Nog even wachten dan maar.
 
Uit 2000 inderdaad.
Veel draag plezier, waar heb je 'm vandaan gehaald? Ik ben zelf meer van de professionals maar mooi tijdloos horloge waar je een leven lang plezier van gaat kunnen hebben!!!! Zit er trouwens veel stretch al op die band of niet?
 
Veel draag plezier, waar heb je 'm vandaan gehaald? Ik ben zelf meer van de professionals maar mooi tijdloos horloge waar je een leven lang plezier van gaat kunnen hebben!!!!
Thanks! Amsterdam Vintage Watches :D Echt een super mooie winkel trouwens. Hun youtube kanaal en instagram account zijn dikke aanraders.
 
Thanks! Amsterdam Vintage Watches :D Echt een super mooie winkel trouwens. Hun youtube kanaal en instagram account zijn dikke aanraders.
O ja, ik ken het wel ja. Ik ben zelf niet echt van de vintage though. Zit er veel stretch op die band?
 
O ja, ik ken het wel ja. Ik ben zelf niet echt van de vintage though. Zit er veel stretch op die band?
Nope zeker voor de leeftijd is de band in erg goede staat.

Ik vind vooral de manier waarop zij over horloges praten erg prettig om naar te kijken en luisteren. Daarnaast beschikken zij ook gewoon over ziek veel kennis, erg vermakelijk.
 
Nope zeker voor de leeftijd is de band in erg goede staat.

Ik vind vooral de manier waarop zij over horloges praten erg prettig om naar te kijken en luisteren. Daarnaast beschikken zij ook gewoon over ziek veel kennis, erg vermakelijk.
Het lijkt me persoonlijk wel een enorme blaaskaak die natuurlijk eigenlijk niet al te snugger is, als ik hem zo beoordeel op zijn filmpjes. Nu weet hij idd wel veel van horloges af, dat kunnen we niet ontkennen vnml. Rolex maar das ook mijn favoriete brand
 
Back
Naar boven