AndroidHealthClinic

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

Die foto is van mijn eigen pols en de watch is mine.

Heerlijk die Black Bay58! De 39mm moet je dan hebben imo. Perfecte maat.

Edit: show je DJ :)
Mooi horloge! 39mm is een hele mooie maat ja.

Heb m'n dj hier al wel eens gepost, maar hier nog een keer :heart:

20181208_181000.jpg
 
Goodluck op de GMTs nowadays :roflol:
 
Klokkie om je pols dat zijn betere tijden.
 
Als ik iets niet begrijp dan zijn het wel horloges anno 2020. :fluit:
 
Ik snap horloges sowieso niet. Ik heb jaren geen horloge gedragen met het motto; ik leef met de dag en niet met de seconde.

Ni draag ik een Apple watch puur voor de sport, kcal tracking etc. Echt mooi vind ik hem niet, maar dat vind ik zelden.
 
Als ik iets niet begrijp dan zijn het wel horloges anno 2020. :fluit:
Ik snap horloges sowieso niet. Ik heb jaren geen horloge gedragen met het motto; ik leef met de dag en niet met de seconde.

Ni draag ik een Apple watch puur voor de sport, kcal tracking etc. Echt mooi vind ik hem niet, maar dat vind ik zelden.

Laat me raden, omdat je de tijd af kan lezen op je telefoon?

Een horloge van de Aldi met een batterij geeft preciezer de tijd aan dan een (vintage) mechanisch horloge van duizenden euro’s. Een horloge is namelijk niet om de tijd aan te geven.

Het is een sierraad. Of een medaille om je pols die je verdiend hebt als je iets bereikt in het leven. Bv je eerste Rolex als je carriere lekker gaat en je een respectabele leeftijd hebt gehaald. Op die je als ouders cadeau doet als je kind is afgestudeerd.

Tevens is een horloge het enige accessoire voor een man dat in elke gelegenheid gepast is. Op een kantoor of feest met een dresscode is een horloge je onderscheidend vermogen. Een horloge zegt iets over iemand. Het hoeft geen peper duur ding te zijn, iemand met bv een G-shock heeft hier een gevoel bij en dat respecteer ik enorm.

Verder is zo’n horloge iets wat waarde vertegenwoordigt. Het is een kunstwerk. Iets wat je kan nalaten aan je kinderen en kleinkinderen. Ik heb een Tudor uit 1968, hoe fucking baas is het wanneer ik als opa dit kan doorgeven in goede staat. Zo’n klok zal nooit uit de mode raken en zal altijd waardevol zijn.

Als iemand dit niet snapt, dan is een horloge anno 2020 idd niets voor die persoon.

Bekijk bijlage 475859
Nieuwe klok gekocht na hard werken

Damn!! Fucking nice als een dame een ‘herenmodel’ draagt. Goede smaak.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Tissot is weer up and running. Batterij moest vervangen worden. :thumbs:
 
Odinverdomme
 
Laatst bewerkt:
Goed topic, ik ben een horloge freak :lol:

Bekijk bijlage 476206

Wie herkent ze en doet een poging? :P

Fucking hell.

Niet allemaal maar ik zie een Pepsi GMT, IWC big pilot, een paar subs (of Sea Dwellers), een lading Panerai. Omega Seamaster. Patek Philippe Aquanaut en Nautilus. Daytona. Datejust. Audemars Piquet Royal Oaks.
 
Back
Naar boven