- Waardering
- 1.914
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Je vergeet de parel van de collectie! De Blancpain Fifty FathomsFucking hell.
Niet allemaal maar ik zie een Pepsi GMT, IWC big pilot, een paar subs (of Sea Dwellers), een lading Panerai. Omega Seamaster. Patek Philippe Aquanaut en Nautilus. Daytona. Datejust. Audemars Piquet Royal Oaks.

Edit: even zonder gekheid, niet denken dat ik een hele rijke tata ben hoor. Er zitten 6 replica’s tussen van +/- 600 euro, het hogere segment replica’s zegmaar waarbij er wel een origineel valjoux 7750 of een 7753, een eta 2836 of 2824 uurwerk geplaatst is om de goedkope chinese variant te vervangen. Daarnaast is het zo dat ik m’n zaak een tijd geleden verkocht heb en toen een tijdje een “sabbatical” geleefd heb, vorig jaar echter het geld weer in een nieuwe startup gepompt en weer normaal gaan level
Zal af en toe eens een wristie posten, kijken of jullie de 6 reps spotten.
Laatst bewerkt:

De Pepsi is van Tudor. Sowieso steeds meer into Tudor, heel mooi submerk van Rolex met over het algemeen goeie prijskaartjes tov de Rolexjes, maar dezelfde fijne afwerking en materialen. Beetje Omega prijs/kwaiteit verhouding zegmaar. Heb de Black Bay met zwarte wijzerplaat laatst voor 1850 euro op de kop getikt