MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

Suunto Core all black military...

Veels te goeie horloge !!

suunto_zps73ddf30c.jpg

5,7 mm klopt precies, hij is wel wat zwaar, maar zo vaak draag ik hem niet .. zowiezo niet op m'n werk. zal vooral in het weekend zijn.

Valt idd mee, had echt verwacht dat zoiets onder en boven bij de polsen uit zou steken, had bij het lezen van 57mm echt een beetje een wandklok/wekker idee. Leuk klokje, veel plezier ervan ;)

Ik heb dit horloge gekocht:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen zit ik na 4 dagen al met het probleem dat de secondewijzer niet meer vlot tikt. Als ik hem weer retour stuur dan ben ik hem voor een paar weken kwijt en moet ik er misschien nog voor betalen om hem terug te krijgen ook. Weet iemand dus een betere oplossing? Kan ik m niet gewoon bij horlogemaker binnen doen of kost dat veel? Ik denk dat de secondewijzer gewoon niet genoeg is 'aangespannen' want hij zit erg los. Moet niet echt moeilijk te vermaken zijn.

Bedankt

Alleen zit ik na 4 dagen al met het probleem dat de secondewijzer niet meer vlot tikt. Als ik hem weer retour stuur dan ben ik hem voor een paar weken kwijt en moet ik er misschien nog voor betalen om hem terug te krijgen ook. Weet iemand dus een betere oplossing? Kan ik m niet gewoon bij horlogemaker binnen doen of kost dat veel? Ik denk dat de secondewijzer gewoon niet genoeg is 'aangespannen' want hij zit erg los. Moet niet echt moeilijk te vermaken zijn.

Bedankt

Gewoon terugsturen dus. Als er iemand anders aan gesleuteld heeft, weet je ook niet meer hoe het met de garantie zit. Plus het kost je nog behoorlijk wat geld.

Bedankt

Hier zit een batterij in en kan weinig aan gedaan worden, gewoon terugsturen...

Jongens heb even advies nodig, wat vinden jullie van

edelstalen kast van 45 mm, is dit groot?

ziet er niet mis uit

hangt er echt van af hoe groot je polsen zijn, moet gewoon in verhouding staan..

45cm is niet extreem groot. Heb onlangs zelf een 45mm gekocht (17cm pols). Ben bij 2 verschillende juweliers langs gegaan voor hun mening. Beide zeiden dat ik geen extreem dikke polsen heb, maar mijn armen zijn wel breder dan de gemiddelde tiener/man, dus dan valt het niet op. Beide zeiden dat er genoeg mensen met een smallere pols en arm 45mm of groter kopen.

45cm is niet extreem groot. Heb onlangs zelf een 45mm gekocht (17cm pols). Ben bij 2 verschillende juweliers langs gegaan voor hun mening. Beide zeiden dat ik geen extreem dikke polsen heb, maar mijn armen zijn wel breder dan de gemiddelde tiener/man, dus dan valt het niet op. Beide zeiden dat er genoeg mensen met een smallere pols en arm 45mm of groter kopen.
Ik wild at het bigg as **** gaat staan :roflol: kijk filmpje even wat vind je ervan? ben ook beetje skeptical hipp van 300 euro naar 150.. andere plekken is het nog steeds 300

ben ook weer een paar weken op horloge jacht de diesel DZ7246 in zwart zilver staat me nog het meest aan

heb nu een armani liggen die geen datum aanduiding heeft en dat stoort me behoorlijk.
en een fossil, begin langzaam te verzamelen...

Ik wild at het bigg as **** gaat staan :roflol: kijk filmpje even wat vind je ervan? ben ook beetje skeptical hipp van 300 euro naar 150.. andere plekken is het nog steeds 300
Wat is u definitie van big? :P Hoe groot is jouw pols?

Dit is een 45mm op een 17cm pols en 31cm onderarm
Imo gaat dit nog, maar veel groter moet het niet worden. Maar meningen verschillen natuurlijk
iw13so.jpg

9kxa2g.jpg

inb4 does he even lift? :(

Hangt ook van de rest van je outfit af. Heb zelf een 48mm en op een t shirt lijkt die wel big ja, maar als ik een hemd of pak draag komt die mooi uit

Ik heb 48mm op 18cm pols. Vind het echt niet te klein, had nog groter gemogen. (Wel behoorlijke armen)

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 19:48 ----------

Ik heb 48mm op 18cm pols. Vind het echt niet te klein, had nog groter gemogen. (Wel behoorlijke armen)

Poljot Aviator Chronograph
40mm, P3133 manual wind calibre, Hirsch Liberty band
5kek54.jpg

2luxuag.jpg

Een pak betaalbaarder dan zwitserse mechanische chronografen en draag 'm ondertussen toch al een jaar of 3 elke dag. Buiten wat krassen hier en daar blijft 'ie het goed volhouden, Russian Technology :D Loopt per week ongeveer klein minuutje achter.

't Is eigenlijk een soort kopie/hommage (hoe je 't ook wil noemen) van de Fortis Flieger Chrono, alleen is deze een pak minder dik omdat er geen Valjoux kaliber in zit.

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:
Ga jij ff lekker zelf met een stationsklok om je pols lopen :D

Terug
Naar boven