Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

waar regel je zon goede replica fhoc? Ik ken één iemand die haalde ze altijd in volgens mij Thailand en was er dan rond de 100 euro per stuk voor kwijt en dat waren dan ook hele goede, hij had ook het echte spul maar dat droeg hij alleen bij sommige gelegenheden.

Je moet wel even nadenken of je uberhaubt wel 250 euro wilt uitgeven aan een nep horloge zonder garantie die misschien niet eens door de douane komt. Je hebt voor honderd euro minder ookal hele mooie. Ik heb een tijdje met een echte kunnen rondlopen dus ik wilde absoluut de allerbeste replica die ik kon krijgen. Vervolgens moet je ook nog rekening houden met het feit dat van de meeste horloges alleen matige replicas bestaan.

En hoe mooi ze er ook uit zien, de kwaliteit blijft een gok. Een echte pan wordt door vaklui in elkaar gezet in een stofvrije ruimte met eindeloos veel kwaliteitscontrole, terwijl mijn replica waarschijnlijk in een sweatshop gemaakt is door een Chinees kindje vastgeketend aan een werkbank.

Laatst bewerkt:
dus in het buitenland bestellen?

• Like
Waarderingen: fhoc
Waarom zou je in hemelsnaam 250 euro neerleggen voor een replica, voor dat geld vind je bij (bv. Seiko) al wat 'leuks'. Mensen die zich rijker voordoen dan ze zijn vallen hard door de mand...

dnhvyr.jpg

Dude nice man! Welke website? Of via het forum?
Ik heb ook nog een Pan, maar helaas laten vallen, het glas is een beetje kapot. Liefst nog een goede Pan, AP ROO en Rolex submariner. Alleen betaal je weer 300 voor een goede :/

• Like
Waarderingen: fhoc
Ik heb niet zoveel met horloge's. Laatst deze besteld in China voor 3,50 :p
Kijken hoelang die meegaat :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe goed is de replica? Waar zit de mogelijkheid dat je kunt herkennen dat hij fake is?

Waarom zou je in hemelsnaam 250 euro neerleggen voor een replica, voor dat geld vind je bij (bv. Seiko) al wat 'leuks'. Mensen die zich rijker voordoen dan ze zijn vallen hard door de mand...

Sja dat gaat inderdaad op als je horloges puur als statussymbool ziet. Een liefhebber gaat het om het horloge, het design en de kwaliteit daarvan. Als het me om het merkje ging had ik wel voor 50 euro een rep gekocht met Panerai erop. Waarschijnlijk kom je toch nooit iemand tegen die het verschil ziet.

Darnaast is reps kopen spannend. Koop je een echt horloge dan ben je veel geld kwijt en heb je iets dat perfect werkt. Met replicas is het de sport de juiste modellen te vergelijken, de dealer te zoeken, modificaties aan te brengen en dan eens te kijken wat voor crap je uiteindelijk in de bus krijgt. Ik vind het spannend en het is een hobby. Als je je reps showt alsof ze echt zijn en cool ermee gaat doen ben je indd een loser. Ik vertel altijd meteen dat het een rep is, heb ik geen enkel probleem mee.

En tuurlijk zou ik graag een echte hebben maar daar is mijn stufi niet toereikend voor en dat komt later nog wel een keer.

Laatst bewerkt:
Hoeveel mm is je TW man? Oogt wat klein?

Ik vind hem er wel leuk uitzien voor die prijs. Ze vermelden er niet bij wat voor uurwerk erin zit?

Terug
Naar boven