XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

Heb nu een half kapotte seat sport horloge, opzich mooi maar ik vind hem ook te klein. Nu ben ik eens gaan zoeken naar betaalbare mooie horloges en vond ik deze horloges van oozoo... is dit die 50 euro waard of is dit echt rommel?

[Link niet meer beschikbaar]

snap wel dat dit een halve vloek is in dit topic met mooie klokken, maargoed :rolleyes:

Zien er wel leuk uit, maar kwalitatief is het natuurlijk rommel. Voor 5 tientjes koop je geen goed horloge.

Is het echt rommel, of kan je er wel een jaartje of 2 mee doen als je echt zuinig erop bent? Oh en welke zou jij nemen? :p
Ik zou deze nemen :trollface:

35bd1k2.jpg

Nee even serieus, als je er echt zuinig mee bent kan het wel een jaartje of 2 meegaan denk ik.
Ik vind wel dat je een horloge eerst moet 'passen' voor je het koopt. Heb al vaak gedacht 'ooo dat is een mooi horloge' en dan zie je die irl en dan denk je 'ben ik blij dat ik die niet heb gekocht'

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 22:26 ----------

Dat kun je nooit van te voren zegen... Zou als ik hiertussen moest kiezen voor de 3e gaan.
Me 2

btw panzer, wel oppassen met die 50mm als je dunne polsen hebt, dat is imo best groot (ik heb een 45mm)

Is het echt rommel, of kan je er wel een jaartje of 2 mee doen als je echt zuinig erop bent? Oh en welke zou jij nemen? :p

tuurlijk red je daar wel 2 jaar mee, misschien dat je het bandje een keer moet vervangen maar that´s it... Ik zou ook voor de 3e gaan btw, die andere zijn een beetje vrouwelijk..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Diesel DZ7246 is echt ENORM groot. Past goed bij mij :D

Ik zou deze nemen :trollface:

35bd1k2.jpg

Nee even serieus, als je er echt zuinig mee bent kan het wel een jaartje of 2 meegaan denk ik.
Ik vind wel dat je een horloge eerst moet 'passen' voor je het koopt. Heb al vaak gedacht 'ooo dat is een mooi horloge' en dan zie je die irl en dan denk je 'ben ik blij dat ik die niet heb gekocht'

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 22:26 ----------

Me 2

btw panzer, wel oppassen met die 50mm als je dunne polsen hebt, dat is imo best groot (ik heb een 45mm)

Haha ja die zijn vrij huge ja.. vraag me alleen af of er wel winkels in NL zijn die dit soort goedkope dingen verkopen, bij ons heb je op het dorp bijv. een juwelier maar die heeft ze echt niet.

tuurlijk red je daar wel 2 jaar mee, misschien dat je het bandje een keer moet vervangen maar that´s it... Ik zou ook voor de 3e gaan btw, die andere zijn een beetje vrouwelijk..
Als je dat horloge ergens tegen aan stoot ligt het glas eruit :)

57mm als ik me niet vergis?

die diesel heb ik ook scoobzor. mooi ding en een beetje groot maar staat prima
verder heb ik nog een armani ar181 en een fossil. eigenlijk gewoon nieuw in de doos zitten ze haha

Is Timex een beetje Oke merk?

Ik ben aan het kijken voor een nieuw horloge.

TX152F00H-703@1.1.jpg

Deze vind ik wel mooi.

niks bijzonders, oogt wat goedkoop. maar hey whatever floats your boat!

je moet kopen wat je leuk vind.

Is Timex een beetje Oke merk?

Ik ben aan het kijken voor een nieuw horloge.

TX152F00H-703@1.1.jpg

Deze vind ik wel mooi.

Volgens mij heeft mijn pa dezelfde in het groen, kan dat? Is niet hier in NL verkrijgbaar zei die. Tot nu toe doet die het nog, na 1.5 maand hehe.

Kzal wel mal zijn maar deze vin ik echt mooi haha :P

casio-b640wb-4bef-p_954361vb.jpg

Moar klokjes pls.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

Terug
Naar boven