3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn oprechte deelneming, maar ik heb iets tegen domme mensen.
Ik heb deze al een jaar......best wel goed ding
- 10 bar waterdicht
- krasvast saffierglas
- titanium kast+band
- Eco-drive (laadt op door lichtinval)
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
in welke prijsklasse zit deze? Kheb nu een Seiko van 400eu, maar die datumweergave doet moeilijkLijkt voor vrouwen zo op t eerste gezicht. Plaats eens pic als tie om je pols zit?(als je zin hebt dan)
Misschien ziet t er dan heel anders uit
Ja dat is inderdaad een stuk beter dan zomaar die foto van dat horloge. Wel brede klok, vind ik persoonlijk wel noodzakelijk bij dit model.

Ben zelf niet zo van de rechthokige klokjes, maar dit is smaak. Die band vind ik eerlijk gezegd ook niet mooi, maar ieder z'n ding.
Erg mooi horloge, mijn vader heeft ook zoon citizen eco drive, maar die van jou is een stuk mooier. Zou ik ook wel willen hebbenin welke prijsklasse zit deze? Kheb nu een Seiko van 400eu, maar die datumweergave doet moeilijk

Ik had hem toen voor iets van 230 gehaald, had de verkoper nog 10% korting aangepraat![]()

Van de vrachtwagen gevallen dan? Normaal zijn die Eco drive van citizen toch een stuk duurder![]()
Hoeft niet per se. Dit is, met alle respect, een eenvoudige eco drive van Citizen. Je hebt ze ook van €500,- +

Is dit het originele bandje wat erom zat bij aanschaf?Nice klokken! Zou zelf wel een ander bandje om de Diesel laten zettenIs dit het originele bandje wat erom zat bij aanschaf?
.. Mn vriendin vond m vet dus heb ik m gewoon gekocht, en zelf stoor ik me er niet aan. Maar smaken verschillen!Die lijkt op die van ons pa, enkel is deze lichter van kleur.
Alleen het prijskaartje verschilt.