Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

Ik heb deze al een jaar......best wel goed ding :)
- 10 bar waterdicht
- krasvast saffierglas
- titanium kast+band
- Eco-drive (laadt op door lichtinval)

b2cf4e96b3e5.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb deze al een jaar......best wel goed ding :)
- 10 bar waterdicht
- krasvast saffierglas
- titanium kast+band
- Eco-drive (laadt op door lichtinval)

b2cf4e96b3e5.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Erg mooi horloge, mijn vader heeft ook zoon citizen eco drive, maar die van jou is een stuk mooier. Zou ik ook wel willen hebben:) in welke prijsklasse zit deze? Kheb nu een Seiko van 400eu, maar die datumweergave doet moeilijk

Ik heb deze guess nu al een tijdje

g47005g1.jpg

Lijkt voor vrouwen zo op t eerste gezicht. Plaats eens pic als tie om je pols zit?(als je zin hebt dan)
Misschien ziet t er dan heel anders uit

Snap wat je bedoelt, moment

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 19:36 ----------

34773pj.jpg

5l52qh.jpg

345kfw8.jpg

Ja dat is inderdaad een stuk beter dan zomaar die foto van dat horloge. Wel brede klok, vind ik persoonlijk wel noodzakelijk bij dit model.

Ben zelf niet zo van de rechthokige klokjes, maar dit is smaak. Die band vind ik eerlijk gezegd ook niet mooi, maar ieder z'n ding.

Ja dat is inderdaad een stuk beter dan zomaar die foto van dat horloge. Wel brede klok, vind ik persoonlijk wel noodzakelijk bij dit model.

Hij is gelukkig erg breed ja, ook die band.
Past beter bij mijn brede armen :P

Ben zelf niet zo van de rechthokige klokjes, maar dit is smaak. Die band vind ik eerlijk gezegd ook niet mooi, maar ieder z'n ding.

Ik ben normaal ook niet van het rechthoekige, maar deze vond ik toch erg tof. Vooral de band vind ik mooi

Erg mooi horloge, mijn vader heeft ook zoon citizen eco drive, maar die van jou is een stuk mooier. Zou ik ook wel willen hebben:) in welke prijsklasse zit deze? Kheb nu een Seiko van 400eu, maar die datumweergave doet moeilijk

Ik had hem toen voor iets van 230 gehaald, had de verkoper nog 10% korting aangepraat :p

2ci75dy.jpg

Nice klokken! Zou zelf wel een ander bandje om de Diesel laten zetten :o Is dit het originele bandje wat erom zat bij aanschaf?

Ja deze zat erbij:p.. Mn vriendin vond m vet dus heb ik m gewoon gekocht, en zelf stoor ik me er niet aan. Maar smaken verschillen!

Heb zelf destijds bijna deze Citizen gekocht:

2213619gross.jpg

Terug
Naar boven