MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

Zou nog een foto posten waar ik hem draag.

Dat dere dun polsje
IMG-20130801-WA0011_zpse8b97038.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Vond het al vreemd aangezien je zelf wel replica's draagt ;) (wat ik dan weer nooit zou doen).

Is idd een regelrechte ripoff, maar dit ontwerp is zo'n klassieker dat je het bijna als heritage zou kunnen zien. Dat dan dan gekopieerd wordt vind ik dan zelf een minder probleem, zolang het wel een respectabel merk is. Squale heeft verder een mooie historie en maakt anders dan deze ook vreselijk mooie horloges.

Bv. deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar helaas onbetaalbaar.

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 17:44 ----------

Het ontwerp an sich is wat mooi is. Ik doe me ook absoluut niet voor alsof ik een rolex heb, verder is het merk juist wat ik kan waarderen aan een horloge of het dan een Rolex is of een Squale maakt me dan minder uit.

You are full of shit.

Ik replica's dragen :roflol:

Lelijk.

Opzich een mooi oké Pak-horloge,.. Maar veel naam wat je betaald. Én een horloge die je dwingt er nog een te kopen omdat je dit natuurlijk niet overal bij aan kan :P :P
Valjoux uurwerk is ook niet verkeerd, maar ook weer niet hét beste :o
Kijk voor de grap eens bij Edox horloges. Zwitsers, goede qualiteit, eigen op ETA gebasseerde uurwerken.
én ongeveer de zelfde prijsklasse als Hamilton

Opzich een mooi oké Pak-horloge,.. Maar veel naam wat je betaald. Én een horloge die je dwingt er nog een te kopen omdat je dit natuurlijk niet overal bij aan kan :P :P
Valjoux uurwerk is ook niet verkeerd, maar ook weer niet hét beste :o
Kijk voor de grap eens bij Edox horloges. Zwitsers, goede qualiteit, eigen op ETA gebasseerde uurwerken.
én ongeveer de zelfde prijsklasse als Hamilton

Bedankt voor je antwoord! Toch nog een paar vragen:

Wat bedoel je met 'Pak-horlogo'?

Over het tweede heb je wel gelijk ja. Misschien kijk ik beter naar een zilverkleurig met een lederen band!

Je betaalt veel naam: is dat dan niet altijd wat zo? :p

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 09:09 ----------

Over het tweede heb je wel gelijk ja. Misschien kijk ik beter naar een zilverkleurig met een lederen band!

http://www.horlogeloods.nl/les-vauberts-01505-3-ain/ Zoiets lijkt me ook wel nog mooi!

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 09:09 ----------

http://www.horlogeloods.nl/les-vauberts-01505-3-ain/ Zoiets lijkt me ook wel nog mooi!

Pak-Horloge = Horloge voor bij een pak, maar misschien is dat NL,.. Voor bij een net kostuum ;) :o

Naam betaal je idd altijd, dat klopt.
Maar bij de ene nét even wat meer dan de ander ;)
Hamilton is onderdeel vd swatch-group -wat zeker niet verkeerd is, begijp me niet verkeerd!- maar dat zie je terug in de prijzen :o

Kopen wat jij mooi vindt ;)
Gewoon naar de winkel gaan en om je pols bekijken iv op internet ;)

Wat is wat? Ziet er mij zo eerder fashion achtig uit (buiten de bovenste middelste. Zie ik daar IWC?nep?)

En qua kwaliteit? zijn het echte emporio's en dergelijke?

Ik verkoop hem weer als ik hem niet meer leuk vind.

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 23:01 ----------

Zou nog een keer posten, bij deze dan :)

Op het moment wissel ik af met deze drie, heb nog andere.

2pqqj6e.png

Voor de kenners die gaan zeggen (nieuwe) Daytona heb seconde op 6 en niet op 9, je hebt helemaal gelijk want die ik heb is van 2000, de gouwe ouwe gulden tijd en heeft nog een El Primero uurwerk.
Sub is van 91, AP Safari van 2009.

En me rijtje parfums van vorig jaar en me wijf bijna bejaard :D

mooie ap maar ik kan niet goed zien welke strap je erop hebt op die pic, lijkt me van hieruit niet de originele safari hornbackstrap?

mooie ap maar ik kan niet goed zien welke strap je erop hebt op die pic, lijkt me van hieruit niet de originele safari hornbackstrap?

Goed gezien.
Heb een zwart witte Juan Pablo strap er op zitten,Hele mooie combo met de safari.

Zwart werk is broodroof

Waar maar de belastingdienst is iets te hebberig, waar zouden we zijn zonder al het zwarte geld :)

Terug
Naar boven