gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nadeel van zo'n fossil is dat je het nu nog wel leuk vindt, maar als je dadelijk een jaar of 24 bent er wel op uitgekeken bent en het eigenlijk nogal 'kinderlijk' is. Kan je beter een honderdje meer uitgeven en een wat meer tijdloze Tissot kopen oid.
nadeel van zo'n fossil is dat je het nu nog wel leuk vindt, maar als je dadelijk een jaar of 24 bent er wel op uitgekeken bent en het eigenlijk nogal 'kinderlijk' is. Kan je beter een honderdje meer uitgeven en een wat meer tijdloze Tissot kopen oid.

, geld moet rollen.Zojuist deze voor m'n verjaardag binnen gekregen. Erg mooi horloge, alleen een stuk betaalbaarder dan een submariner
![]()
![]()
Nou doorsparen voor deze:
![]()
niet iedereen hoeft per se een mega duur ding rond z'n pols te hebben he. bovendien vraag ik me af of ik hem over een paar jaar uberhaupt nog draag dus dan ga ik geen mega duur ding kopen.

IWC heeft ook best mooi spul, heb je uiteindelijk iets gekocht of niet? Wel dikke klokken, doe je goed.
(iwc aquatimer reeks heeft enkele beauty's)EDIT: die AP vind ik echt nice (spijtig dat dat design nu zoveel gejat wordt), de rest vind ik eigenlijk niet zo geweldig
Deels cadeau nog voor mijn 21e verjaardag (wil zelf wel nog wat bijleggen voor iets nice).
IWC is echt een klasse duurder hoor(iwc aquatimer reeks heeft enkele beauty's)