- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx heb er ook aardig hard voor gewerkt!congratz met je phd in ieder geval! Is niet voor iedereen weggelegd
congratz met je phd in ieder geval! Is niet voor iedereen weggelegd

guys, ik ben een totale noob wat horloges betreft. Nog nooit een gehad, maar heb er nu wel interesse in. Waar begin ik? ben op zoek naar een kwalitatief goed horloge in de prijsrange 150-250eu. Is daarvoor iets redelijks te krijgen en op welke merken moet ik dan vooral doelen?
guys, ik ben een totale noob wat horloges betreft. Nog nooit een gehad, maar heb er nu wel interesse in. Waar begin ik? ben op zoek naar een kwalitatief goed horloge in de prijsrange 150-250eu. Is daarvoor iets redelijks te krijgen en op welke merken moet ik dan vooral doelen?

Laat de modemerken links liggen en kijk naar echte horlogemerken.
De goedkope(re) seiko's, citizins, certina, tissot etc geven veel meet 'bang for buck'
bump.
twijfel een beetje tussen deze 2 seiko's en een TW steel:
Seiko SMY139P1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Seiko SNAF49P1
TW Steel TW2R
thoughts? (of suggesties, budget 350eu max)
had ik gekregen voor mijn verjaardag, ben er wel blij mee
ook 20 ATM

Watch2day.nl en kijken wanneer ze iets leuks in de aanbieding hebben. of wachten op de outlet!! zelf heb ik er al aardig wat besteld!