Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

gisteren een tissot titanium watch gehad van m'n vriendin voor m'n phd :)
erg blij mee!

merk alleen dat de vlindersluiting af en toe open gaat omdat m'n hand erop drukt.. is daar iets tegen te doen?

congratz met je phd in ieder geval! Is niet voor iedereen weggelegd

guys, ik ben een totale noob wat horloges betreft. Nog nooit een gehad, maar heb er nu wel interesse in. Waar begin ik? ben op zoek naar een kwalitatief goed horloge in de prijsrange 150-250eu. Is daarvoor iets redelijks te krijgen en op welke merken moet ik dan vooral doelen?

guys, ik ben een totale noob wat horloges betreft. Nog nooit een gehad, maar heb er nu wel interesse in. Waar begin ik? ben op zoek naar een kwalitatief goed horloge in de prijsrange 150-250eu. Is daarvoor iets redelijks te krijgen en op welke merken moet ik dan vooral doelen?

IWC, Hublot of Audemar.

Laat de modemerken links liggen en kijk naar echte horlogemerken.
De goedkope(re) seiko's, citizins, certina, tissot etc geven veel meet 'bang for buck'

bump.

twijfel een beetje tussen deze 2 seiko's en een TW steel:

Seiko SMY139P1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Seiko SNAF49P1

TW Steel TW2R

thoughts? (of suggesties, budget 350eu max)

bump.

twijfel een beetje tussen deze 2 seiko's en een TW steel:

Seiko SMY139P1

Seiko SNAF49P1

TW Steel TW2R

thoughts? (of suggesties, budget 350eu max)

Vind de 2e Seiko het mooist, vind de andere 2 wat saai. Dat TW Steel model zie echt veel menen mee lopen ook.

had ik gekregen voor mijn verjaardag, ben er wel blij mee

ook 20 ATM

Watch2day.nl en kijken wanneer ze iets leuks in de aanbieding hebben. of wachten op de outlet!! zelf heb ik er al aardig wat besteld!

de mijne

• Like
Waarderingen: mat
Watch2day.nl en kijken wanneer ze iets leuks in de aanbieding hebben. of wachten op de outlet!! zelf heb ik er al aardig wat besteld!

Is dat geen fake site? Heb daar ook wel is op gekeken maar vertrouw het niet echt en ook weinig reviews van.

Dus jij zegt dat je daar al een aantal keer wat bestelt hebt?

Polar+FT4+Purple+Pink.png

Voor de 2e Seiko gegaan (zie eerdere post).
Via horlogeloods.nl besteld en binnen 1 dag binnen. (aanrader)

Ben er erg tevreden mee!

kast is trouwens 44mm
Verder zit er een alarm op + stopwatch op.
Ook 10ATM waterdicht.

25hpqvp.jpg

2rzt0l3.jpg

Terug
Naar boven