AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

voor die middelste zou ik zo 2k betalen, mooie klok.
Wel inderdaad bij vaste baan/inkomen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

traser_p6600_sand_resin_01.jpg

Deze heb ik laatst gekocht. Ik moest iets stevig hebben aangezien ik mijn horloges te snel sloop. Hij heeft ook krasbestendig Saffirglas. http://www.traserh3watches.com/seiten/P_6600_Sand__mod-detail-id-102-sprache-en.html

ch2565_70968.jpg

Wil misschien dit horloge halen, iemand ervaringen met het merk Fossil?
De prijs viel me ook wel mee 119 euro op horlogeloods.nl

Ik koop al een paar jaar horloges van Fossil, en ik blijf het ook doen. Het kwaliteit is echt top!
Materiaal is ook goed en blijft lang glinsteren.

Tudor is een dochter/sub bedrijf van Rolex,... Qualiteit van de kast en het gebruikte materiaal is dan ook hetzelfde.
Wat ook wel te zien is aan de modellen (deze bvb vergeleken met de submariner).
Verschil is wel dat Rolex in-house uurwerken gebruikt in haar horloges en Tudor de swiss ETA uurwerken.
Neemt niet weg dat het super uurwerkjes zijn, en zéker de 2000 waard!!
Probleem bij dure horloges is imo enkel of je het bedrag voor jezelf kunt "rechtvaardigen" voor een klokkie :D

2 maanden geleden gekregen :) erg blij mee nog steeds

51%2BlZFaDF0L.jpg

horloge2.png

Super kwaliteit, heb m al 20 jaar.

Ik koop al een paar jaar horloges van Fossil, en ik blijf het ook doen. Het kwaliteit is echt top!
Materiaal is ook goed en blijft lang glinsteren.

Can Confirm! Heb echt 5 -6 a 7 jaar gedaan met Fossil horloge en het glas bleef mooi en ook de lederen band begaf het pas na 7 jaar (eigen schuld, ding is tijdens een festival tijdens het springen aan iemand blijven hangen en gevallen). Wel de batterijen 2 (miss zelfs 3) keer moeten vervangen.

2v0zf2r.jpg

Heb nu al een jaar deze in mijn bezit, ben er nog steeds heel tevreden mee :D
2014-06-11113958_zpsd6bcb2dd.jpg

Had dit uurwerk al maar met een lederen bandje, heb er nu het originele metalen band inzitten van Tissot.

2i1o6yq.jpg

De horloges van arnold en sly zijn altijd prachtig!

Ze dragen een Panerai Egiziano.

Panerai-Egiziano-Gear-Patrol-Lead-21.jpg

60mm kanon.

Nu zoek ik zelf een stuk goedkoper horloge maar wel een erg grote. Ben zelf niet bepaald klein en ook geen dunne polsjes.
Hebben jullie tips?

Deze vind ik ook erg mooi.
7531F759-19AC-4DB9-8DBA-E0CFBFD5A7A1-370-00000019FEBFAAE1_zpse72b6a78.jpg

Tauchmeister, 52mm

Laatst bewerkt:
52mm hang je op de muur man, potverdomme. Mooie Tissot InsideOut, sowieso leuk merk ook :)

Nee is een echte, alleen zit het originele bandje er niet meer op. Is twee keer stuk gegaan en kost meer dan 100 euro :o

Ben m'n horloge op reis verloren en heb momenteel niet het geld om een nieuwe te kopen van hetzelfde genre. Wou dus een top replica kopen van AP (royal oak offshore) of hublot (big bang). Iemand die me op weg kan helpen? Bepaalde goeie sites?

Terug
Naar boven