MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

... busted :o

Nja, slaat gwn op 'seiko' in general, niet op dit model specifiek.
Gaan ook veel argumenten rond dat zelfs de J niet in japan is gemaakt (dan zou het prijsverschil enorm veel hoger zijn bv.)

@Erbmohle wat voor een werk doe jij als ik vragen mag?

Je hebt geen goedkope horloges namelijk..

elhombre is street consultant

goeie klok die bark daydate:cool: Zie ik mezelf later ook wel dragen(eerst even knaken pakken)

Volledig gouden rolex ben je wel echt zware pimp

@Angelus @Bobby10

Kwam deze vandaag toevallig tegen. Is dit niet iets voor dbb deze watches?

c34431257caa3b3af3a45d505f7a2c41405bb7ae_1_666x500.jpg

@Erbmohle is wel een relaxe goos.
Bro, wat zou je zelf aanschaffen (wrs tweedehands) voor prijskaartje van rond de 1000. Misschien over paar maandjes maar eens goede klok aanschaffen.

Hnnnng nieuw bandje voor mijn Seiko :heart:

10zck80.jpg

Nee gek, ben wel van Omega Speedmaster bijv ja dure smaak.

ja is gewoon een sub homage. Kan toch dat je een sub mooi vind maar het geld er niet voor hebt. Je hebt ook genoeg sub homages van bijvoorbeeld 500 euro. Was meer de vraag of je een duiker/dress/chrono of whatever wilde.

Als je een speedy mooi vind kan je ook doorsparen. 2e hands gaan ze afhankelijk van het model voor net over de 2000. Of gewoon een Seiko 7a28 kopen :cool: Ben er zelf wel achter gekomen dat je helemaal niet veel geld hoeft uit te geven om een mooi horloge te hebben.

Laatst bewerkt:
@Erbmohle is wel een relaxe goos.
Bro, wat zou je zelf aanschaffen (wrs tweedehands) voor prijskaartje van rond de 1000. Misschien over paar maandjes maar eens goede klok aanschaffen.
Tweedehands mont blanc maakt wel indruk,mensen denken dat ze duur zijn en zo zien ze er ook uit en het merk is ook nog vertegenwoordigd in de belangrijke steden en de pc straat.
Zit mooie eta in en is een flinke klok, wel netjes kwa stijl wat leren band, rond de 1000 te vinden

Misschien kende je al wel de prachtige pennen van Mont Blanc? Zijn ze ook bekend mee.

Misschien kende je al wel de prachtige pennen van Mont Blanc? Zijn ze ook bekend mee.

ah ja die ken ik. Ben zelf wat minder geintresseerd in de high end horloges omdat het voor mij qua financien gewoon niet haalbaar is :o :o Maar ben blij met mijn goedkope klokjes :cool:

ah ja die ken ik. Ben zelf wat minder geintresseerd in de high end horloges omdat het voor mij qua financien gewoon niet haalbaar is :o :o Maar ben blij met mijn goedkope klokjes :cool:
Je hebt een hobby en interesse waar je plezier van hebt. Dat is het belangrijkste.

Mee eens! Ik koop ook altijd horloges van 100-300 euro. Heb ik evenveel plezier van.

Terug
Naar boven