vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
elhombre is street consultant
goeie klok die bark daydateZie ik mezelf later ook wel dragen(eerst even knaken pakken)
@Erbmohle is wel een relaxe goos.
Bro, wat zou je zelf aanschaffen (wrs tweedehands) voor prijskaartje van rond de 1000. Misschien over paar maandjes maar eens goede klok aanschaffen.
Deze in het goudwat voor stijl horloge wil je dan? Gewoon kiezen wat je zelf mooi vind toch?
Nee gek, ben wel van Omega Speedmaster bijv ja dure smaak.

Nee gek, ben wel van Omega Speedmaster bijv ja dure smaak.
Ben er zelf wel achter gekomen dat je helemaal niet veel geld hoeft uit te geven om een mooi horloge te hebben.Tweedehands mont blanc maakt wel indruk,mensen denken dat ze duur zijn en zo zien ze er ook uit en het merk is ook nog vertegenwoordigd in de belangrijke steden en de pc straat.@Erbmohle is wel een relaxe goos.
Bro, wat zou je zelf aanschaffen (wrs tweedehands) voor prijskaartje van rond de 1000. Misschien over paar maandjes maar eens goede klok aanschaffen.
Deze TimeWalker edities vind ik erg geslaagd (chrono24).
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien kende je al wel de prachtige pennen van Mont Blanc? Zijn ze ook bekend mee.
Maar ben blij met mijn goedkope klokjes 
Je hebt een hobby en interesse waar je plezier van hebt. Dat is het belangrijkste.ah ja die ken ik. Ben zelf wat minder geintresseerd in de high end horloges omdat het voor mij qua financien gewoon niet haalbaar is![]()
Maar ben blij met mijn goedkope klokjes
![]()
Je hebt een hobby en interesse waar je plezier van hebt. Dat is het belangrijkste.
Als je er maar zelf blij mee bent inderdaad!