AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Vandaag naar een horlogebeurs geweest, was om de hoek dus even kijken. Was wel lachen, het type mensen dat daar komt :o

Ook nog wat gekocht kon het weer niet laten. Boh owiejow eg ram mooi dit.
2zs3epz.jpg

Voor als iemand toevallig een horloge wil bestellen bij http://www.brandfield.nl, hier een kortingscode van 5 euro: BF42RTGR (geldig tot 31-10-2016). Ik ga hem zelf toch niet meer gebruiken.

bedankt voor de code

5 euro's dus

Korsbek Oceaneer met Micah Vintager strap. Ga deze strap er binnenkort weer eens opdoen.

VlbLPXm.jpg

Ken redelijk wat microbrands, zeker wat divewatches betreft, maar van Korsbek heb ik nog nooit gehoord. Ziet er op zich wel nice uit.

Ken redelijk wat microbrands, zeker wat divewatches betreft, maar van Korsbek heb ik nog nooit gehoord. Ziet er op zich wel nice uit.
Heel gaaf horloge met een Fricker case. Ik was een keer bij Gasan toen ik 'm om had en een Tudor Pelagos probeerde. Die vrouw probeerde heel hard uit te vinden wat ik in godsnaam om mijn pols had hangen. :p

Tudor Pelagos en Black Bay zijn ook nice.
Black bay voor de update met eigen manufactuur had mooiere dial, maar eigen manufactuur heeft ook zijn charme uiteraard

Tudor Pelagos en Black Bay zijn ook nice.
Black bay voor de update met eigen manufactuur had mooiere dial, maar eigen manufactuur heeft ook zijn charme uiteraard

Black bay met rood is wel erg mooi!

Ik ben nu bezig met mn verzameling weer stevig in te perken. Hoop bezig met verkopen op dit moment. Iemand nog opzoek naar een leuke ladies diver hier? :eyebrow: Had een hoop gekocht maar wil weer terug naar 4 horloges. Ook wat fondsen vrij maken voor de opknapbeurt van het horloge van me in de foto hierboven.

Vandaag naar een horlogebeurs geweest, was om de hoek dus even kijken. Was wel lachen, het type mensen dat daar komt :o

Ook nog wat gekocht kon het weer niet laten. Boh owiejow eg ram mooi dit.
2zs3epz.jpg

hahaha geweldig is dat he, iet wat stoffige types:roflol:

Zou niet mijn keuze zijn als ik zo veel geld zou uitgeven voor een horloge. Kan je heel veel anders leuks van kopen ;)

Terug
Naar boven