XXL Nutrition

siliconenborsten

................

Laatst bewerkt:
JFS zei:
Kwil niemand voor het hoofd stoten en iedereen moet het lekker zelf weten maar persoonlijk vind ik siliconen een enorme afknapper. Dan liever (nagenoeg) plat.
Op dit soort forums lijk je altijd de enige die er niet van houdt (net als al die ordinaire geplamuurde mokkels die vaak in het geile hanenhok langskomen) maar in mijn omgeving vinden de meesten siliconen ook maar niets.
Als 'je' het doet iig goede arts vinden en subtiel laten doen zodat het niet lijkt of de boel uit z'n voegen barst.

Ik sluit me hierbij aan! Ik hou ook echt niet van siliconen! Echt een afknapper! Ik hou persoonlijk zelfs van kleine borsten!

ik vind groter dan een beperkte c ook niet mooi, maar ik val dan ook op tengere vrouwtjes en dat hoort er dan een beetje bij.

Ik ken een meisje van 18, miljaarde: lekker kontje buik zo plat als kweetnie wa(echt niets van vet). Maar amaai wat een borsten heeft ze :eek: . SExY(i'm in love). Verder vind ik siliconen ook een goede optie, want een vrouw let heel kleine of bijna geen borsten vindek nie echt vrouwelijk.

.............

Laatst bewerkt:
nee, ma tis echt de moeite, zla haar eerst beter moeten leren kennen voordatek ne foto krijg:mad:

Het is een persoonlijke beslissing natuurlijk, maar bij een laag vet% zie je vaak heel duidelijk dat het een implantaat is. Als het zo goed uitgevoerd kan worden dat je het verschil niet ziet tussen echt en implantaat, dan is het wel mooier natuurlijk...

..............

Laatst bewerkt:
Nutty zei:
krijg??
zelfs in belgie zal toch wel de telefoon met camera z'n intrede gedaan hebben?? ???
Krijg:cool:

telefoon met camera, wat is dat;) . vindet gewoon niet nodig om zoiets te kopen, maar binnenkort komt een maat uit englands weer ekeer terug en zal zeker vragen of ie pics schiet met zen gSM.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap wel dat die vrouwen siliconenborsten hebben genomen, maar ik vind het persoonlijk meestal ook echt minder mooi dan echte.
Ze zijn vaak, zeker als de vrouw van zichzelf bijna geen borstweefsel (meer) heeft, zo overduidelijk als nep te herkennen. Ik heb ze ook wel eens gevoeld bij een meisje die zelf wel nog redelijk wat borstweefsel had, en het is gewoon een stuk harder dan normaal.
Maar ik kan me ook best voorstellen dat sommigen het er echt wel voor over hebben. Zeker met kleding aan ziet het er wel echt veel mooier uit.
Ik lees ook regelmatig dat vrouwen die veel spiermassa hebben en implantaten nemen, daar met trainen last van hebben. Of het voelt oncomfortabel, of je ziet ze echt verschuiven als je je spieren aanspant, en dat ziet er natuurlijk echt niet uit.
Als ik het goed onthouden heb, stond er ook in het blad Female (fitnessblad voor vrouwen) een artikel over een vrouw die om die reden de implantaten op een andere plek dan normaal liet implanteren, dus niet boven of onder de borstspier, maar net iets anders, weet het niet meer precies. Misschien voor jou handig om eens op te zoeken, Aimee? want volgens mij val jij in dezelfde categorie als die vrouw van het artikel (veel spier, weinig borstweefsel, veel en hard trainen, dus misschien krijg jij wel dezelfde problemen als zij.) Het ging als ik 't goed onthouden had over Dina Al-Sabah, maar dat weet ik niet meer zeker.

Marvinnr1 zei:
hey laat ie kont ook maar zitten hoor :p

Ik heb veel liever kontspieren dan kontvet, veel mooier. Ronder, steviger, geen geblubber, etc. Daar kan je hetzelfde 'volume' gewoon vervangen door spieren, dus das geen probleem ;)

Bij 18-19% heb ik nog een kleine C cup, en aangezien ik waarschijnlijk nooit lager dan de 12-15% zal gaan hoop ik toch altijd een (kleine) B cup over te houden. Zo niet, dan zou ik eventueel wel een bescheiden implantaat over wegen. Mits ik er het geld voor heb.

Als ik kijk naar de borsten van mijn vrouw dan kan ik alleen maar zeggen dat ze er perfect uitzien met silliconen. Er zijn zoveel verschillende maten en vormen dat je er goed aan doet om er je tijd er voor te nemen. En als je het doet moet je er volledig achter staan. Persoonlijk vind ik het een meerwaarde, jammer dat het zo duur is. Zeer duur speelgoed :D

Jizzmaster zei:
Als ik kijk naar de borsten van mijn vrouw dan kan ik alleen maar zeggen dat ze er perfect uitzien met silliconen. Er zijn zoveel verschillende maten en vormen dat je er goed aan doet om er je tijd er voor te nemen. En als je het doet moet je er volledig achter staan. Persoonlijk vind ik het een meerwaarde, jammer dat het zo duur is. Zeer duur speelgoed :D

Ik bedoel maar .. en de JIZZmaster kan het weten :eek:

Jizzmaster zei:

Zooo:D

Geen foto's:p

persoonlijk hou ik wel van een volle C. Maar ik heb een hekel aan implantaten. Dan zie ik nog liever een kleine B die echt is. Maar het gaat er natuurlijk om hoe de vrouw zich lekker bijvoelt hoewel implantaten voor mij een echte afknapper is.

Zwemsters die goed getraind zijn hebben volgens mij niet zoveel last van het slinken van de borsten. Dat komt waarschijnlijk doordat ze dagelijks lange tijd in relatief koud water doorbrengen, waardoor hun lichaam een minimale hoeveelheid vet gaat vasthouden. Zou een bodybuildster op die manier plaatselijk "vormbehoud" kunnen bewerkstelligen door dagelijks haar borsten een uur in een koud water badje te hangen? Is dat al eens geprobeerd?

Zie je het al voor je Boerenkool?

Terug
Naar boven