Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JFS zei:Kwil niemand voor het hoofd stoten en iedereen moet het lekker zelf weten maar persoonlijk vind ik siliconen een enorme afknapper. Dan liever (nagenoeg) plat.
Op dit soort forums lijk je altijd de enige die er niet van houdt (net als al die ordinaire geplamuurde mokkels die vaak in het geile hanenhok langskomen) maar in mijn omgeving vinden de meesten siliconen ook maar niets.
Als 'je' het doet iig goede arts vinden en subtiel laten doen zodat het niet lijkt of de boel uit z'n voegen barst.
KrijgNutty zei:krijg??
zelfs in belgie zal toch wel de telefoon met camera z'n intrede gedaan hebben??![]()
. vindet gewoon niet nodig om zoiets te kopen, maar binnenkort komt een maat uit englands weer ekeer terug en zal zeker vragen of ie pics schiet met zen gSM.Marvinnr1 zei:

Jizzmaster zei:Als ik kijk naar de borsten van mijn vrouw dan kan ik alleen maar zeggen dat ze er perfect uitzien met silliconen. Er zijn zoveel verschillende maten en vormen dat je er goed aan doet om er je tijd er voor te nemen. En als je het doet moet je er volledig achter staan. Persoonlijk vind ik het een meerwaarde, jammer dat het zo duur is. Zeer duur speelgoed![]()

Jizzmaster zei:Als ik kijk naar de borsten van mijn vrouw dan kan ik alleen maar zeggen dat ze er perfect uitzien met silliconen. Er zijn zoveel verschillende maten en vormen dat je er goed aan doet om er je tijd er voor te nemen. En als je het doet moet je er volledig achter staan. Persoonlijk vind ik het een meerwaarde, jammer dat het zo duur is. Zeer duur speelgoed![]()

Mr.Mike zei: