- Waardering
- 22
boerenkool zei:
In ieder geval worden de tepels dan wel lekker hard

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerenkool zei:

goodvibes zei:Ik heb van mezelf 75D, als ik geen vet meer heb zijn de borsten ook weg ik weet dat zeker want heb dat een keer gehad toen ik veel aan hardlopen deed. Ik had werkelijk niks over ook niet minder stevig ofzo ik had gewoon geen borsten meer over.

goodvibes zei:Nee het is gewoon een andere manier van trainen, met krachttraining was ik ongeveer 1,5 jaar geleden op een voor mezelf best mooi niveau (wel wat dun voor mijn doen) en toen had ik ze nog wel gewoon. Ik was toen ook heel dun, 54 bij 1.64., de tijd van de cardio (hardlopen, boksen en zwemtrainingen) woog ik 52.

goodvibes zei:Ha ha ha je leest verkeerd toen ik 52 woog had ik geen borsten meer maar toen ik 54 was wel daar heb ik wel een foto van hoor, zal ik eens voor je zoeken?
Hier een foto van net voor m'n zwangerschap, ik rook trouwens niet dat is maar voor de foto.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Tsunami zei:Begrijp me goed, ik hou van borsten, maar als ik me met een paar rubberen ballen moet vermaken, kan ik net zo goed een pop nemen. Dan nog liever plat. En als je denkt dat de vrouwelijkheid in een paar borsten zit, dan heb je waarschijnlijk alles wat er omheen zit nog niet ontdekt.
Ik ben het er wel mee eens dat het er mooier uitziet, maar het voelt toch behoorlijk nep aan. Beetje kouder dan de rest van het lichaam, vaak voel je toch een beetje de randjes zitten. En als ze te groot worden, zie je van die kuiltjes aan de zijkant als ze voorover hangt.
Achter de spier is ook niet alles, dat beweegt nogal eigenaardig.....nee, ik ben geen fan van de rubbertiet.
boerenkool zei:Zwemsters die goed getraind zijn hebben volgens mij niet zoveel last van het slinken van de borsten. Dat komt waarschijnlijk doordat ze dagelijks lange tijd in relatief koud water doorbrengen, waardoor hun lichaam een minimale hoeveelheid vet gaat vasthouden. Zou een bodybuildster op die manier plaatselijk "vormbehoud" kunnen bewerkstelligen door dagelijks haar borsten een uur in een koud water badje te hangen? Is dat al eens geprobeerd?

QFT. Siliconen zijn vrijwel altijd smaakloos uitgevoerd. Plus het voelt ongelooflijk nep.JFS zei:Kwil niemand voor het hoofd stoten en iedereen moet het lekker zelf weten maar persoonlijk vind ik siliconen een enorme afknapper. Dan liever (nagenoeg) plat.
Op dit soort forums lijk je altijd de enige die er niet van houdt (net als al die ordinaire geplamuurde mokkels die vaak in het geile hanenhok langskomen) maar in mijn omgeving vinden de meesten siliconen ook maar niets.
Als 'je' het doet iig goede arts vinden en subtiel laten doen zodat het niet lijkt of de boel uit z'n voegen barst.

Het boeit me niet. Als je uit zoiets triviaals je zelfvertrouwen moet halen, dan ben je toch al rijp voor de psychiater. Ga jij synthol in je pinkeltje spuiten omdat je in de kleedkamer anders geen indruk maakt?TheNose zei:Ik vind sommige reacties hier wel een beetje erg triest hoor: "Rubbertieten hoeven voor mij niet", etc... en geen respect voor fake??
Hebben jullie enig id hoe het is voor sommige vrouwen als ze van zichzelf niet of nauwelijks borsten hebben?
Sinds wanneer staat het hebben van een (in jouw ogen blijkbaar afwijkende) mening gelijk aan zeuren?Dani zei:Laat ze lekker zeuren joh. Iedereen moet lekker doen waar ie blij van wordt.
In mijn opinie, heel vaak.dj_phreak zei:Sinds wanneer staat het hebben van een (in jouw ogen blijkbaar afwijkende) mening gelijk aan zeuren?