XXL Nutrition

Simon geht los

zeer mooie workout!

• Topic Starter Topic Starter

Gaat wel, thx:).

Vandaag:

Optrekken
bovenhands brede greep
8 x BW
8 x BW
8 x BW
onderhands smalle greep:
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Dips
20 x BW
20 x BW
20 x BW

Incline flies
15 x 22 kg
15 x 22 kg
15 x 22 kg
Strikt.

Arnold press
8 x 20 kg
10 x 20 kg
9 x 20 kg

Shrugs + buik.

Daarna uurtje zaalvoetbal en om 21 uur een uurtje minivoetbal.

Training van gisteren:

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

T-bar rows
10 x 35 kg
10 x 35 kg
10 x 35 kg
eitje

Seated cable rows
10 x 63 kg
10 x 63 kg
10 x 63 kg

Shrugs in smithmachine
15 x 50 kg
15 x 50 kg

Incline dumbbell press
10 x 32 kg
15 x 32 kg
12 x 32 kg
eitje

Incline smith bench press
10 x 40 kg
10 x 40 kg
10 x 40 kg
verschillende grepen, uitermate traag

Daarna uurtje minivoetbal.

lijkt een beetje licht voor je normale doen?

Wel nette chins en pull ups hoor.

Thx mannen, eigenlijk wel jammer dat ik vorige week vrijdag niet kon trainen, ik had weer een lekker ritme te pakken. Soit gisteren wees iemand me er op, dat ik echt iets moet doen aan die upperpecs, hij heeft op zich wel gelijk, als het over esthetiek gaat. Toch wil ik de kracht die ik nu heb niet laten wegglippen, eerder nog laten bijkomen zonder te vertragen, vandaar ook vrij veel BW exercises.

toch wel netjes! Maarje kan meer,dat weten we!

Vandaag een uurtje in de zaal gevoetbald, bijgevolg weer niet veel tijd en ook niet veel fut meer om te trainen:

chins
10 x BW
10 x BW
8 x BW

Daarna, kabel shrugs en smith shrugs

Incline smith press
3 x 10 x 40 kg
zo breed en traag mogelijk

Incline flies
15 x 22 kg
15 x 22 kg
15 x 22 kg

Niet veel soeps dus.

Update: Ik zit in een stageperiode. Na de krokusvakantie moet ik nog 1 week lesgeven. Ik heb intussentijd wel getraind maar niet zo super en ik heb de trainingen ook niet meer gepost. Vandaag heb ik daarentegen wel goed getraind en ik ga ook weer proberen de trainingen te posten. Ik ben weer wat vermagerd, ik weeg nu nog 85 kg.

Standing front press
10 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg (3 reps legdrive)
8 x 60 kg (4 reps legdrive)

Barbell row
10 x 60 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg

Barbell shrug
15 x 70 kg
15 x 70 kg
15 x 90 kg

Incline dumbbell press
8 x 37 kg
8 x 37 kg
8 x 37 kg
ging zonder problemen

Incline dumbbell flies
15 x 22 kg
15 x 22 kg
Daarna snel een partijtje minivoetbal gespeeld.

barbell row gaat lekkah!

De stage eist nu echt een zware tol, ik train nog amper, verlies kilo's van de stress, normaal zat het er morgen op, maar dinsdag heb ik door een darminfectie geen stage kunnen lopen en moet ik volgende week dus nog wat uren inhalen.

Ik heb verder nog bakken werk en ik hoop er binnenkort weer ten volle tegenaan te kunnen gaan. Ik heb nog een paar foto's genomen gisteren, veel massa kwijt, vooral op mijn armen en borst, wel een stuk droger, ik post als ik eens wat meer tijd heb.

Ik ga ook weer mijn log bijhouden en de andere logs volgen, maar tegenwoordig vind ik echt de tijd niet meer.
Ik ben ook vrij veel kracht verloren imo. Na volgende week bereid ik mij ten volle voor op de zomer en ga ik er weer tegenaan. Met uitzondering van 1 stageweek nog in april, maar eens een weekje doorbijten gaat wel, maar door deze langere stage ben ik nu al 3 weken nauwelijks te vinden in de gym en verlies ik kilo's als een leprapatiënt ledematen door de stress.

Maar goed, beterschap op komst.

Stage is altijd ****ed up bro.
Mooi dat je er snel vanaf bent.

Inderdaad ... en je hebt je massa zo terug ;) muscle memory enzo ;)

Bedankt voor de reacties, en indeed, muscle memory ftw.

Verval:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na 5 schamele trainingen in 5 weken, zonder ook maar enige bekommernis om voeding of fitheid neem ik dus de draad weer op:

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Front pulldown
10 x 56 kg
10 x 56 kg
7 x 56 kg

Dumbbell row
8 x 42 kg
8 x 42 kg
8 x 42 kg

BW row
12 x BW
12 x BW
12 x BW

Barbell shrug
15 x 90 kg
15 x 90 kg

Daarna een uurtje minivoetbal.

De stage eist nu echt een zware tol, ik train nog amper, verlies kilo's van de stress, normaal zat het er morgen op, maar dinsdag heb ik door een darminfectie geen stage kunnen lopen en moet ik volgende week dus nog wat uren inhalen.

Ik heb verder nog bakken werk en ik hoop er binnenkort weer ten volle tegenaan te kunnen gaan. Ik heb nog een paar foto's genomen gisteren, veel massa kwijt, vooral op mijn armen en borst, wel een stuk droger, ik post als ik eens wat meer tijd heb.

Ik ga ook weer mijn log bijhouden en de andere logs volgen, maar tegenwoordig vind ik echt de tijd niet meer.
Ik ben ook vrij veel kracht verloren imo. Na volgende week bereid ik mij ten volle voor op de zomer en ga ik er weer tegenaan. Met uitzondering van 1 stageweek nog in april, maar eens een weekje doorbijten gaat wel, maar door deze langere stage ben ik nu al 3 weken nauwelijks te vinden in de gym en verlies ik kilo's als een leprapatiënt ledematen door de stress.

Maar goed, beterschap op komst.

****ed up, beginnerbb en ik kunnen er over meepraten.
Stage zuigt energie leeg.
Ik ken het als geen ander; stress stress stress, geen tijd om te eten, nauwelijks tijd om te trainen. En met een beetje pech krijg je er nog een blessure overheen ook.

Anyway, succes!

****ed up, beginnerbb en ik kunnen er over meepraten.
Stage zuigt energie leeg.
Ik ken het als geen ander; stress stress stress, geen tijd om te eten, nauwelijks tijd om te trainen. En met een beetje pech krijg je er nog een blessure overheen ook.

Anyway, succes!

Thx man, moet je mij niet zeggen, zie die foto's aan.
Een schamele 83 kg, met een beetje geluk nog net 40 cm armen, no traps/chest/lower arms.

Thx man, moet je mij niet zeggen, zie die foto's aan.
Een schamele 83 kg, met een beetje geluk nog net 40 cm armen, no traps/chest/lower arms.

Maar wel best scherp, toch nog goed genoeg om hier rustig weer op verder te bouwen ;)

Terug
Naar boven