Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Is zeker waar, ik was wat lui en had geen zin telkens al die gewichten te versteken omdat ik maar een groot half uurtje de tijd had.

De stage eist nu echt een zware tol, ik train nog amper, verlies kilo's van de stress, normaal zat het er morgen op, maar dinsdag heb ik door een darminfectie geen stage kunnen lopen en moet ik volgende week dus nog wat uren inhalen.
Ik heb verder nog bakken werk en ik hoop er binnenkort weer ten volle tegenaan te kunnen gaan. Ik heb nog een paar foto's genomen gisteren, veel massa kwijt, vooral op mijn armen en borst, wel een stuk droger, ik post als ik eens wat meer tijd heb.
Ik ga ook weer mijn log bijhouden en de andere logs volgen, maar tegenwoordig vind ik echt de tijd niet meer.
Ik ben ook vrij veel kracht verloren imo. Na volgende week bereid ik mij ten volle voor op de zomer en ga ik er weer tegenaan. Met uitzondering van 1 stageweek nog in april, maar eens een weekje doorbijten gaat wel, maar door deze langere stage ben ik nu al 3 weken nauwelijks te vinden in de gym en verlies ik kilo's als een leprapatiënt ledematen door de stress.
Maar goed, beterschap op komst.
****ed up, beginnerbb en ik kunnen er over meepraten.
Stage zuigt energie leeg.
Ik ken het als geen ander; stress stress stress, geen tijd om te eten, nauwelijks tijd om te trainen. En met een beetje pech krijg je er nog een blessure overheen ook.
Anyway, succes!
Thx man, moet je mij niet zeggen, zie die foto's aan.
Een schamele 83 kg, met een beetje geluk nog net 40 cm armen, no traps/chest/lower arms.