Fitness Seller

Sin City - SaoSiN - TS-SVCD

Bezoekers in dit topic

den_dimi

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
2.707
Waardering
46
"Sin City" is infested with criminals, crooked cops and sexy dames, some searching for vengeance, some for redemption and others, both. The film incorporates storylines from three of Miller's graphic novels including 'Sin City,' which launched the long-running, critically acclaimed series, as well as 'That Yellow Bastard' and 'The Big Fat Kill.' Where Hartigan, a cop with a bum ticker and a vow to protect stripper Nancy (Jessica Alba).. Mickey Rourke as Marv, the outcast misanthrope on a mission to avenge the death of his one true love, Goldie (Jaime King), and Clive Owen as Dwight, the clandestine love of Shelley (Brittany Murphy), who spends his nights defending Gail (Rosario Dawson) and her Old Towne girls (Devon Aoki and Alexis Bledel) from Jackie Boy (Benicio Del Toro), a dirty cop with a penchant for violence.

Download Links
ftp://gregg:8gregg31@rezox.com
 
dit kan maar een goede rip ziojn, want 1apr in de bios en nu al te downen... aijaijai

En terwijl dit de vetste film alltertijden moet worden.... dus hopelijk geen brakke kwaliteit...
 
2.5Gb groot.. slecht zal de kwaliteit dus niet zijn ;)
 
eh ik heb net de eerste cd gedownload... doet ut niet... mis ik een codec? In BS player zegt ie gewoon çannot open file' zo ook in mplayer... :(
 
is een TS. Als ik het goed heb is het gecammed in de bioscoop
 
ah wazige shit, via mplayer en bsplayer werkt ie niet, maar via Mplayer classic wel ??? ???

Anywayz, ja in de bios opgenomen, maar wel erg goede kwaliteit voor zo'n rip. Het enige waar je het aan merkt is dat het beeld niet zo scherp is als op een dvd (maar eerder net zo scherp als op tv/vhs) en de kleur die in de film zit (want het zou eigenlijk een z/w film worden) is niet zo fel/scherp/contrastrerend als in de trailers...

Maar goed... een top post! Even kijken of den_dimi aan karma doet! :cool:
 
die errors zijn me bekend..
je kan de film het beste afspelen me winDVD of iets dergelijks waarmee je dvds bekijkt
greetz
 
ik zeg maar 1 ding.... en dat is GENIAAL!
Moddervette film!

en de link is down...
 
zon comicview film toch?
 
frietbakker zei:
de bijbehorende torrent:
http://torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=219665

En tjalle... ZO'N comic verfilming! ??? Hou je muil eens, ja het zijn 3 comics verfilmd, maar zo bruut he. En alles zit er in: hoofden eraf, handen eraf, testikels eraf, bloed, dood, blote tieten, lekkere vrouwen bipsen, ALLES!

eey frietbakker kalm aan joh! lees eens wat ik zeg COMICVIEW dat het mbv filters is gefilmd dat het net een levend stripverhaal lijkt ik vind die films wel vet hoor En ga eerst EENS NA VOORDAT JE REAGEERT!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in de film komen d ehele tijd van die textwolkjes enzo voor dat bedoel ik met comicview!
 
Tjalle zei:
eey frietbakker kalm aan joh! lees eens wat ik zeg COMICVIEW dat het mbv filters is gefilmd dat het net een levend stripverhaal lijkt ik vind die films wel vet hoor En ga eerst EENS NA VOORDAT JE REAGEERT!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in de film komen d ehele tijd van die textwolkjes enzo voor dat bedoel ik met comicview!

OOooohw bedoel je dat! :p En ik ben niet boos hoor, maar dat is het lastige op inet. Je mist de intonatie....

Maar nee het is niet met textwolkjes etc, je hoort de mensen wel denken als het van belang is dmv een voice over dan die persoon. En het is dus eigenlijk een z/w film met hier en daar wat kleur als het moet opvallen...

Ga die film zien allen!
 
Je moet deze film op het IMAX doek bekijken in Amsterdam. DAN zie je pas hoe je een film moet bekijken. Was met mn familie die film robots gaan kijken daar en man......


JE BEK VALT OPEN!!!!! Zoiets groots heb je nog nooit gezien.
 
als sin city uit is ga ik naar kinepolis in antwerpen :D Ook joekels van schermen!
 
Back
Naar boven