- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Het lijkt me dat de politie dit wel dient te weten, want dit is natuurlijk niet het einde van het verhaal.
+1 Omkoping met smeergeld mag helemaal niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt me dat de politie dit wel dient te weten, want dit is natuurlijk niet het einde van het verhaal.
wel typisch dat het weer de Marokkanen waren zeg!
oh ehhh...
gewoon superbuff worden, zodat de voetballers het op een loopje zetten als je komt aanzetten met je basketbal en je 45cm-guns

ik zit op 43cm,met een lengte van 2.07m
normaal zoekt niemand ruzie met me![]()

Het lijkt me dat de politie dit wel dient te weten, want dit is natuurlijk niet het einde van het verhaal. De volgende keer wordt er iemand lek gestoken.
Allemaal heel leuk op papier, maar in de praktijk gaat het waarschijnlijk toch anders lopen. Agenten waren er niet bij en zullen de man, naar mijn mening, hoogstens een waarschuwing geven./on advocaatmodus
'Terminaal' is geen excuus voor poging tot mishandeling c.q. poging to moord/doodslag (meneer haalde uit met zijn mes, toch?). Dan zou ik al bijna op 'voorwaardelijke opzet' gaan zitten (bewust de kans accepteren dat je 'door uit te halen met een mes' iemand zou kunnen mishandelen, verminken, doden).
Let wel, volgende keer is het in de middag, spelen er basisschool kinderen en kan meneer niet slapen tijdens zijn middagdutje op de bank!
/off advocaatmodus
Die Marokkanen hielpen hem juist hoor!
Allemaal heel leuk op papier, maar in de praktijk gaat het waarschijnlijk toch anders lopen. Agenten waren er niet bij en zullen de man, naar mijn mening, hoogstens een waarschuwing geven.
Misschien een rare tip, maar misschien is het een idee om een keer aan te bellen bij de man en erover te praten? Door wat jij zegt krijg ik het idee dat de man af en toe zijn momenten van agressie heeft en dus wel voor rede vatbaar is. Of je zoekt familie/vrienden van hem op en gaat daar mee praten.
TS wil er iets aan doen en naar de politie gaan heeft naar mijn ervaring ook weinig zin. Vaak moeten er, zoals wel vaker in NL, eerst doden vallen voordat er wat aan gedaan wordt.Dat is nog altijd het werk van de politie. Hij is geen zoon van die man, dat die zoveel moeite moet doen. Gewoon naar de politie en de situatie uitleggen en zeggen dat je wel of geen aangifte wilt doen, maar je wel zorgen maakt, omdat daar ook kleine kinderen spelen.
/on advocaatmodus
'Terminaal' is geen excuus voor poging tot mishandeling c.q. poging to moord/doodslag (meneer haalde uit met zijn mes, toch?). Dan zou ik al bijna op 'voorwaardelijke opzet' gaan zitten (bewust de kans accepteren dat je 'door uit te halen met een mes' iemand zou kunnen mishandelen, verminken, doden).
Let wel, volgende keer is het in de middag, spelen er basisschool kinderen en kan meneer niet slapen tijdens zijn middagdutje op de bank!
/off advocaatmodus

Geestelijk gestoord zijn?Nee daar zat ik dus ook al mee,aan het eind probeerde hij het hiermee weg te sussen,je moet het niet persoonlijk opvatten,het was niet agressief bedoeld en dat soort taal. Hoe kun je nou iemand bedreigen met een mes en het niet agressief bedoelen.
Zou zo contact leggen met mijn vrienden,en nogmaals voorstellen om aangifte te doen.
kun je trouwens aangifte doen van bedreiging zonder dat je er verder bij betrokken raakt?
2jaar terug ben ik bedreigd met een mes en daar heeft toen heel veel tijd in gezeten,daderbeschrijving,slachtofferhulp,persoonlijke schade meerdere papieren ondertekenen enzovoort enzovoort.
het liefst maak ik een melding,geef ik het adres waar hij zou moeten wonen,geef ik aan wat er heeft plaatsgevonden en rond ik het dan af.![]()