XXL Nutrition

Situatie van vanavond...

zin is idd dom,maar ik bedoelde het meer zoals ik het daar beschreef.
de vorige keer dat ik aangifte deed kreeg ik na anderhalfjaar nog brieven van de officier van justitie en telefoontjes van slachtofferhulp.
enige wat ik hier uiteindelijk mee hoop te bereiken is dat de volgende keer de man eerst komt vragen of we willen stoppen met basketbal,voordat hij een mes trekt en het wat primitiever probeert.
Dan moet je dat zeggen. Als je zegt dat je geen brieven en dergelijke wenst te ontvangen dan zullen ze dat ook niet doen.

Je kan aangifte doen of een melding maken. Ik zou in dit geval dus een melding maken.

2py23yc.png

Iemand van 60/70 daar kan je toch gewoon rondjes om rennen? Had die bal lekker tegen hem aangegooid, weer opgepakt, repeat. :trollface: bejaarde?

Die Marokkaantjes wilden trouwens waarschijnlijk dat mes alleen hebben zodat ze jou konden beroven.

Politie bellen:)

kun je trouwens aangifte doen van bedreiging zonder dat je er verder bij betrokken raakt?

Haha, snap ik. Het antwoord is in de praktijk 'nee'. Zodra je aangifte doet, ben je een zeer belangrijke getuige. Je blijft betrokken.

Maar de andere kant van het verhaal...Wat als meneer de volgende keer een slok op heeft en een jochie van 8 lek prikt? Met wie heb je dan het meeste medelijden? Waarschijnlijk jezelf, omdat je geen aangifte hebt gedaan ;) Zoiets draag je de rest van je leven mee.

je bent onverantwoord bezig als je geen aangifte doet!

Terminaal zijn is absoluut geen excuus voor dit soort acties. Zou wat zijn als we iedereen die terminaal is gratie verlenen.. dood gaan we allemaal een keer, en hij heeft zelfs al een heel leven erop zitten. Ook zijn leeftijd is geen verzachtende factor, mn vader is 64 , en nog behoorlijk uit de kluiten gewassen , fit en sterk.

Om 2 uur s'nachts basketballen... je verdient ook een mes tussen je ribben.

die oude man was toch johan cruijf zelf toch niet?

Een bonk op z'n ouwe terminale kin had je hem moeten geven.

ik denk dit wordt fittie met marokkanen, maar nee hoor.

En na dit verhaal fietsten jullie vrolijk naar huis om elkaars pikken af te zuigen?

Fags.

hehe ik zat ook maar te wachten tot die eerste marokaan stak..toe kwam die 2de ..die zou het truukje met briefje doen omdat hij geen mes bijheeft en zou die man dus met eigen mes steken maar dit gebeurt ook niet. ik zou het lekker laten gaan..die man heeft zijn punt kunnen maken..eenmaal thuis zal hij ook wel blij zijn dat hij er zonder kleerscheuren van af is dus ook al is ie wat gek..zal wel meevallen

overduidelijk dat de man samen speelt met de marokkanen onder 1 hoedje.

heb zelf ook iets vergelijkbaars meegemaakt, klaar lichte dag , bij een kleine winkelcentrum, veel mensen, werden we aangevallen door gabbers 25+ en toen der tijd waren ik en mn vrienden 15, maat van me stond voor en werd bijna neergestoken, er werd 3 of 4x uitgehaald met een mes, maar gelukkig allemaal mis(ze waren wss ook onder invloed) Maar geen 1 iemand echt niemand die er ook wat van zij, liepen gwn met winkelkar door alsof er niks is :S

ontopic: tja , je zou naar de politie kunnen gaan , of gwn laten zitten. wss zou ik het laten zitten

Terug
Naar boven