AndroidHealthClinic

'six-pack'

ik wil best luisteren naar goede tips over BB.
maar niet naar mensen die ruzie gaan uitlokken omdat ik ook eens iets goeds zeg.

effe Offtopic:
Daar moet je juist bovenstaan en er niet op ingaan, er waren een aantal members bezig om je te helpen, maar het leek wel of je daar geen zin hebt, voor BB moet je ook een hoop doen en ook laten (voedingschema's maken,etc).

Vergeet het en probeer het eens opnieuw ;)en probeer dingen aan te nemen die gezegd worden..

effe Offtopic:
Daar moet je juist bovenstaan en er niet op ingaan, er waren een aantal members bezig om je te helpen, maar het leek wel of je daar geen zin hebt, voor BB moet je ook een hoop doen en ook laten (voedingschema's maken,etc).

Vergeet het en probeer het eens opnieuw ;)en probeer dingen aan te nemen die gezegd worden..

oké.

kerel zeur niet. Hoe veel wil je wegen, 55/60 kilo ofzo????

Ja en jij moet ook rond dat gewicht zien te komen omg 63 kilogram en dan nog zeuren over vet op je buikje:rolleyes:

Als je 75 kilo bent heb je geen overgewicht hoor:rolleyes:

Je schoen zetten met sinterklaas.

Waarom doe je dan zo enorm moeilijk als ik zeg dat jij gewoon erg licht bent. En dat je ook gewoon meer moet eten. Ik probeer je alleen te helpen en niet om je af te kraken hoor. Take it or leave it:rolleyes:

Waarom doe je dan zo enorm moeilijk als ik zeg dat jij gewoon erg licht bent. En dat je ook gewoon meer moet eten. Ik probeer je alleen te helpen en niet om je af te kraken hoor. Take it or leave it:rolleyes:

ik doe moeilijk hahaha jij blijft over MIJN gewicht doorgaan terwijl iemand anders hier een gewichtsprobleem heeft. Take it or Leave it YOURSELF!;)

Dat van die gramatica ging niet over jou dat ging over IPPOWER vandaar de @.

Verder heb ik je 2 tips gegeven, gewoon veel lezen hier en dan word je een hoop duidenlijk.

@ IPPOWER

Beargumenteer dan iig waarom ik zo idioot ben, je gramatica is gewoon een drama en leest behoorlijk lastig.

Dat van die gramatica ging niet over jou dat ging over IPPOWER vandaar de @.

Verder heb ik je 2 tips gegeven, gewoon veel lezen hier en dan word je een hoop duidenlijk.

@ IPPOWER

Beargumenteer dan iig waarom ik zo idioot ben, je gramatica is gewoon een drama en leest behoorlijk lastig.

is goed wat jij wil.

het is echt dramatisch niet te geloven ik kan het zelf niet eens lezen egt niet normaal gewoon!
wat en drama dit is egt niet normaal,ik kan het niet lezen zo erg is het wow! jezus foking christ echt niet normaal. ik moet egt zo snel mogelijk hulp zoeken egt niet normaal het is gewoon onleesbaar wow wow wow!:no:

Misschien tijd voor een slotje :slotje:

gaat wel heel offtopic

negatieve karma voor ippower!

en voor kn19.. idd als je wilt afvallen zul je op je voeding moeten letten en meer cardio doen..
denk dat je zelf wel weet wat je wel en niet moet eten toch?

Ik zie nog geen argument in je post hoor?

Verder gaat dit behoorlijk offtopic daarom ga ik ook niet meer in op je geschreeuw/gejank op dit forum

zulle we anders proberen de TS te helpen ipv elkaar afkraken en ruzie zoeken e.d. ?
goed idee?:D

Terug
Naar boven