AndroidHealthClinic

'six-pack'

Hallo mensen,

Ik weet niet hoe maar
ik ben 15 jaar, ik ben 1 meter 80 en weeg ja ongeveer 58-59 kilo,

maar ik heb wel een vetrandje die ik met me hand kan vastpakken als ik het vastpak is het 3cm dik ofzo,

Hoe krijg ik dit weg en ik heb van mezelf al een sixpack maar daar zit dat vet een beetje voor Ik snap niet dat ik licht van gewicht ben en wel vet heb wat moet ik doen om dat vet weg te krijgen en wat moet ik doen om me sixpack terug te krijgen??

Alstubliefd zo snel mogelijk antwoord
Antwoord: massa kweken -> bulken.
Je moet ook niet zeggen van: "Als ik dat met mijn hand vastpak, heb ik X cm vet! Help!". Iederéén heeft vet nodig: met 0% vet ben je dood. Als je gewoon in de spiegel kijkt, dat is wat telt.

Laatst bewerkt:
Maak een goed voedingsschema na de sticky's te hebben doorgenomen en zorg dat je eet op onderhoud.
Stel daarna een trainingsschema op, doe eerst een klein uurtje krachttraining, en doe daarna pas je cardio.

• Topic Starter Topic Starter
Beste mensen!

Bedankt voor al jullie posts en hulp met het afvallen!
Even een verhaaltje van wat ik heb meegemaakt:

Ik ben na het posten van dit thread nog eens 3 kilo aangekomen, en woog dus 98 kilo voordat ik begon met afvallen. Ik heb op dat moment het licht gezien en ben nu ruim anderhalf jaar bezig met afvallen. Nu, zo'n 2 jaar verder.. Ik ben nu 1.85m, 18 jaar oud en weeg in de ochtend 86kg, en hiervoor wil ik iedereen heel erg bedanken! Ik vraag me nu alleen af wat ik moet doen om richting het "bodybuilding" gedeelte over te stappen, ik weet ook niet hoeveel ik moet wegen om hiermee te beginnen of hoeveel ik nog moet afvallen om een strandfiguur te krijgen.. Ik ben nog steeds redelijk stevig!

Dus.. nogmaals bedankt voor al jullie advies! Als jullie me nu nog verder zouden kunnen helpen zou dat echt helemaal top zijn!

Beste mensen!

Bedankt voor al jullie posts en hulp met het afvallen!
Even een verhaaltje van wat ik heb meegemaakt:

Ik ben na het posten van dit thread nog eens 3 kilo aangekomen, en woog dus 98 kilo voordat ik begon met afvallen. Ik heb op dat moment het licht gezien en ben nu ruim anderhalf jaar bezig met afvallen. Nu, zo'n 2 jaar verder.. Ik ben nu 1.85m, 18 jaar oud en weeg in de ochtend 86kg, en hiervoor wil ik iedereen heel erg bedanken! Ik vraag me nu alleen af wat ik moet doen om richting het "bodybuilding" gedeelte over te stappen, ik weet ook niet hoeveel ik moet wegen om hiermee te beginnen of hoeveel ik nog moet afvallen om een strandfiguur te krijgen.. Ik ben nog steeds redelijk stevig!

Dus.. nogmaals bedankt voor al jullie advies! Als jullie me nu nog verder zouden kunnen helpen zou dat echt helemaal top zijn!

wtf

als je een strandfiguur wil kan je beter naar dutchfitness.com gaan

Ik wil nu door naar een strandfiguur, daarna wil ik weer verder naar het bodybuilding, ik kan beter kleine stappen nemen, niet dan ;)?

Ik wil nu door naar een strandfiguur, daarna wil ik weer verder naar het bodybuilding, ik kan beter kleine stappen nemen, niet dan ;)?

ok, cardio jezelf dood voor nog een half jaartje. dan kan je vanaf 0 beginnen als het over kracht gaat. of je begint nu met krachttraining en bouwt een basis op. dan kan je alsnog later wat gaan cutten

HappyTree & kazamafury,

Ik heb hier hulp gevraagd om af te vallen, ik heb niet om jullie meningen gevraagd over mijn grammatica.
En aangezien hier waarschijnlijk ook mensen zijn die ook ooit overgewicht hebben gehad,
en nou bodybuilders zijn, kan ik mijn vraag het best aan diegene stellen.
Van de ervaring die zij op hebben gedaan tijdens het afvallen, kan ik misschien gebruik maken, van jullie onzinnige meningen niet..
En ja ik zit nog op school, dus ik leer nog (?).

Leer eerst dan maar eens lekker te rennen en normaal te eten vetje.
Vragen stellen doe je na het proberen van informatie verzamelen in de sticky's en niet alvorens als onwetende druiloor.
Now gtfo en ga lekker naar health forums gayboy.

later reactie ;p sorry 'kzag de post datum over het hoofd.

Laatst bewerkt:
Leer eerst dan maar eens lekker te rennen en normaal te eten vetje.
Vragen stellen doe je na het proberen van informatie verzamelen in de sticky's en niet alvorens als onwetende druiloor.
Now gtfo en ga lekker naar health forums gayboy.

later reactie ;p sorry 'kzag de post datum over het hoofd.

Oke dan! Internetheldje!

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 20:52 ----------

Heeft het nu beginnen met krachttraining e.d. effect op het doorgaan met afvallen en cardio'en?

Oke dan! Internetheldje!

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 20:52 ----------

Heeft het nu beginnen met krachttraining e.d. effect op het doorgaan met afvallen en cardio'en?

mijn god hee, lees eens een keer wat stickies door. wordt schijtziek van die lamme mensen die eerst iets vragen in een post wat overduidelijk wel ergens in een stickie vermeld staat

Zo zo, het niveau is aardig gedaald op dit forum! Word tijd dat jullie eens uit jullie pubertijd komen. Die post is van ruim anderhalf jaar geleden en ik vraag enkel hulp, als je die niet kan bieden reageer dan ook niet?

Zo zo, het niveau is aardig gedaald op dit forum! Word tijd dat jullie eens uit jullie pubertijd komen. Die post is van ruim anderhalf jaar geleden en ik vraag enkel hulp, als je die niet kan bieden reageer dan ook niet?

hulp staat overal op dit forum, als je maar eens een keer de tijd nam om de stickies te lezen, maar ik denk dat jij beter nog even kan gaan cardioën ofso

in a nutshell: het irriteert mensen dat je na anderhalf jaar nog geen **** weet that's all...

in a nutshell: het irriteert mensen dat je na anderhalf jaar nog geen **** weet that's all...

Ik weet genoeg over wat ik anderhalf jaar geleden vroeg, nu wil ik weten wat ik nu na anderhalf jaar moet doen om in vorm te komen om te beginnen met bodybuilding, en die vraag is net een dag oud.

Maar ik stop met mijn tijd te verdoen op dit forum. Mensen die mij hierbij kunnen helpen kan ik hier blijkbaar niet vinden :)!

Staat allemaal in de stickies, succes!

Ik weet genoeg over wat ik anderhalf jaar geleden vroeg, nu wil ik weten wat ik nu na anderhalf jaar moet doen om in vorm te komen om te beginnen met bodybuilding, en die vraag is net een dag oud.

Maar ik stop met mijn tijd te verdoen op dit forum. Mensen die mij hierbij kunnen helpen kan ik hier blijkbaar niet vinden :)!

Ofcourse zijn mensen je bereid om te helpen, alleen je moet er wel wat voor gaan doen, voor bodybuilding hoef je echt geen studie te volgen, maar als je nou wat meer had rond gekeken op het forum, was je nu al een stuk verder geweest :rolleyes:

Terug
Naar boven