XXL Nutrition

'six-pack'

Afvallen hoeft niet persé met cardio.
Ik ben zelfs van mening dat afvallen veel sneller gaat met krachttraining en een aangepast dieet. Cardio kun je erbij nemen als ondersteuning, maar het afvallen zal vooral gebeuren door de inspanning van de krachttraining.

dan rot je toch lekker op naar een andere forum met dat gejank van je. wil je ruzie ofzo

Reager even niet zo kinderachtig met wil je ruzie ofzo(internetheld). Ik wed dat als je voor hem staat je niet zo'n grote mond meer tegen hem hebt.

Nou eindelijk weer eens ontopic.

Please, ban voor IPPOWER...

Verstoort hier al 2-3 topics van mensen die wél serieuze vragen stellen

dan rot je toch lekker op naar een andere forum met dat gejank van je. wil je ruzie ofzo

"wil je ruzie, ik ben 1 meter 80 en weeg 63 kilo én ik ben al 16 jaar oud, maar moeten we wel een keer afspreken om ruzie te maken vóór 20.00 want anders moet wordt me mama boos"

vanaf nu mijn excuses jullie mogen het geloven of niet maar ik ga normaal doen(alleen als jullie het ook tege mij doen)

Nu weer ontopic. Elkaar uitschelden doe je maar via superdudes.

Hahaha, altijd grappig, zo'n six-pack topic.

topic starter: wil je gewoon afvallen of alleen vet verbranden?
Wat eet je nu zo ongeveer en wat doe je precies aan sport?

Inderdaad cardio en goede voeding, maar ik snap niet wat je zoekt op een Bodybuilding forum als je alleen een six-pack wilt en je verder geen ambities hebt om bezig te gaan met bb...

Is een six-pack alleen willen dan al niet bodybuilden? Ik denk als hij dat van zijn starterspositie voor elkaar krijgt dat hij flink aan het bodybuilden is...
Ik bedoel al die oude vrouwtjes die nog wat kilotjes willen verliezen op de cardio en onder tussen lekker aan het roddelen zijn, is toch ook bodybuilden... misschien geen ronnie coleman, maar iedereen die zijn lichaam zit aan te passen via sporten is toch een vorm van bodybuilding? Of is dat opeens bodyshaping ofzo....:rolleyes:

Als je een sixpack wil moet je eens op tell sell kijken. Daar heb je zon ab-king pro voor ongeveer 30euro, als je dat iedere dag 5minuten doet heb je resultaat binnen 2 a 3 weken. Net voor de zomer dus!

afvallen is niet minder eten omdat al het eten wat je dan binnenkrijgt meteen opgeslagen wordt voor reserve;). afvallen = gezond en regelmatig eten!

Maar ook minder caloriën binnen krijgen dan dat je verbruikt. De kunst is om je metabolisme op gang te houden en minder te eten dan dat je nodig hebt. De zigzag methode wordt vaak gebruikt ;).

is goed wat jij wil.

het is echt dramatisch niet te geloven ik kan het zelf niet eens lezen egt niet normaal gewoon!
wat en drama dit is egt niet normaal,ik kan het niet lezen zo erg is het wow! jezus foking christ echt niet normaal. ik moet egt zo snel mogelijk hulp zoeken egt niet normaal het is gewoon onleesbaar wow wow wow!:no:

wat betekent egt ?
ik ken alleen echt :D

Is een six-pack alleen willen dan al niet bodybuilden? Ik denk als hij dat van zijn starterspositie voor elkaar krijgt dat hij flink aan het bodybuilden is...

nee want iedereen heeft wel een sixpack, er is alleen een laag vetpercentage voor nodig. Daarom zie je altijd veel van die skinny kinderen van 15 met 29 cm armpjes en een sixpack

Raar?

Hallo mensen,

Ik weet niet hoe maar
ik ben 15 jaar, ik ben 1 meter 80 en weeg ja ongeveer 58-59 kilo,

maar ik heb wel een vetrandje die ik met me hand kan vastpakken als ik het vastpak is het 3cm dik ofzo,

Hoe krijg ik dit weg en ik heb van mezelf al een sixpack maar daar zit dat vet een beetje voor Ik snap niet dat ik licht van gewicht ben en wel vet heb wat moet ik doen om dat vet weg te krijgen en wat moet ik doen om me sixpack terug te krijgen??

Alstubliefd zo snel mogelijk antwoord

Hoi ik ben ''ditisraar''

ik ben veel te licht en wil nog meer afvallen, is dit raar ?

Terug
Naar boven