Fitness Seller

Sixpack zichtbaar worden?

Ziet er goed uit ;).

Ik zou niet je bf verlagen. Je ziet er egt prima uit.

Haha, de mannen zien 't alweer helemaal voor zich.

Deze dame vraagt niet of wij haar doel willen stellen, zij heeft haarzelf een doel gesteld: sixpack. En daarvoor moet je je BF verlagen, zou inderdaad ook niet mijn keus geweest zijn, maar goed.

Hebben vrouwen niet veel meer moeite met een sixpack te krijgen omdat hun buikspieren anders zijn? Of heb ik dat nou gelezen in zo'n tellsell boekje....

dikkere abs kweken, precentage laag houden

weighted crunches kan ook prima oefening zijn
alleen wel goed uitvoeren
gewoon in goede rep range blijven zitten
alles met idioot veel herhalingen gaat nergens over

@ Friso 4 setjes van 50 herhalingen ?
waarom zou je buik anders trainen dan andere spiergroepen ? zitten daar magische muscles die anders reageren ofzo ?
waarom wel 3 X 10 X weight benche maar abs neej dan moeten we 50 reps doen dat werkt beter
( of andere typen rep ranges voor de mierenneukers onder ons )

ik denk omdat veel mensen geen gewicht kunnen gebruiken bij hun buikoefeningen, zelfde als 3 x 10 bankdrukken met alleen de stang, dat heeft na een maandje ook niet veel zin meer om je spieren tot groei te prikkelen
dus ipv een schijf van 20kilo in hun nek te houden denken ze dat hogere reps de oplossing zijn :)

Squatten is de beste buikspieroefening. Het is eigenlijk dé oefening bij uitstek voor vrouwen.

• Topic Starter Topic Starter
ik wil ook geen grote 6pack maar heel klein beetje spiertjes x

Mensen die denken dat je heel snel spieren krijgt. :o

Hoi MelanieX
Buikspieren heeft iedereen ze zijn alleen moeilijk te zien door het vetlaagje dat er overheen zit.
Vergeet niet dat de dames die je met een sixpack ziet een erg laag vet% hebben.
Vaak trainen deze dames het hele lichaam om spier op te bouwen in combi met cardiolessen om vet te verbranden,
Dames worden niet zo snel gespierd als mannen want mannen hebben meer testosteron in het lichaam wat helpt spiergroei te krijgen. Wees dus niet bang om krachtraining te gaan doen in combi met cardio en dan kan je na een behoorlijke tijd trainen een mooie sixpack hebben (Je moet daar wel wat voor doen en is niet binnen 1 maand aanwezig)
Doe dus je best op de sportschool, of begin thuis met om de dag buikspieroefeningen in combi met hardlopen of fietsen of zo.

He Melanie!

Ik zou idd ook niet gaan afvallen maar vooral veel trainen. Ik zie van de mannen al veel goede tips maar crunches werken bij mij juist heel goed! . Ik zie idd mensen op de sport school die het helemaal verkeerd doen dan heeft het idd geen nut, ik weet niet alle precieze namen voor de oefeneningen maar dit is wat ik doe voor mijn buikspieren

2 x 125 crunches naar links
2 x 125 crunches naar rechts
2 x 125 gewoon recht naar voren
2 x 125 crunches met mijn knieen in de lucht in een 45 graden positie
Op een matje gaan liggen en je buikspieren aan spannen, beide benen iets boven de grond laten zweven en alle kracht uit je buik laten komen
benen of een stang vast pakken en dan je benen omhoog naar links midden rechts laten zakken, dit langzaam doen en niet helemaal tot de grond.

Haha misschien klinkt dit een beetje stom maar ik leerde tijdens vechtsport hoe ik mn buikspieren aan moest spannen als iemand er tegen aan trapt en dan moesten we ki-hop zeggen en zodra je hop zegt slik je wat adem in en span je ze aan.. want ik zie ook van die mensen die crunches doen terwijl ze hun spieren niet goed aanspannen.. krijg je minder resultaat

Vervolgens even als beloning natuurlijk een lekkere aarbei eiwitshake drinken.;)

Als je dit nog te veel crunches vind kun je het natuurlijk gewoon van minder naar veel opbouwen of ga je tussendoor even wat krachttraining doen en een kwartiertje later weer verder!

Hoop dat je wat aan mijn tips hebt;)

Kusje van Nesje(L)

Terug
Naar boven