AndroidHealthClinic

sixpack

• Topic Starter Topic Starter
ik werk al op zaterdagen lol en ik zou een kijken voor die squats

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 20:19 ----------

zijn push-ups en crunches ook goed voor training?

ik werk al op zaterdagen lol en ik zou een kijken voor die squats

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 20:19 ----------

zijn push-ups en crunches ook goed voor training?

Crunches zijn overrated , beter doe je planks. (google it) Push up's , chins , pull ups zijn allemaal goed. Het belangrijkste voor jou zal zijn dat je er naast je gewoonlijk voedsel nog andere dingen bij eet of drink. Bv 1l melk extra per dag kan al voldoende zijn om iets van resultaat te zien.

Als je blijft weinig eten (ja als je zoveel weegt eet je niet veel ookal denk je van wel) ga je bitter weinig resultaat zien. Als je lichaam geen extra voedingstoffen heeft om te groeien zal het dat ook niet doen. Logisch toch?

is goed ik zal zo veel mogelijk proberen te letten op mijn voedsel en dan nog wat trainingen want cardio heb ik volgens mij niet nodig en mijn conditie is als een dolle

en is het goed als ik gewoon 3 dagen in de week dan train? voor een half uurtje of uur?

Het beste is gewoon een goede bulk er tegenaan te gooien, freten als een gek. Een trainingsschema opstellen/overnemen (geen voedingsschema overnemen!), en gewoon een abbo op de gym nemen, dan kom je er wel!

Hoe meer je traint, hoe meer je moet eten.

Bij mij in de klas zit ook een ecto, die altijd zegt dat die kaolo veel eet, haalt die in de middag een broodje, flikkert die elke middag de helft weg :o

Niet te snel denken dat je veel eet.
Je komt niet zomaar aan die Kcal, vooraal als je niet gewent bent fatsoenlijk te eten.

En je kunt zoveel trainen als je zelf wilt, ik train 6x per week, en het resultaat mag er dan ook zeker zijn.

Ik begon ook voor een Sixpack, na een maand had ik al gewichten in huis.
Je kan beter meteen je hele lichaam mee pakken.

Maar Even OT, hier is een goede oefening voor je buikspieren, die ik vooral in het begin heb gebruikt, en zeker heeft geholpen.

http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

ok bedankt trouwens ik doe als extra sport free running dus ja:D

dus wat lijkt jullie goed om zo te eten volgens berekeningen hoef ik maar 1200 kcal ongeveer

maar ik moet even goed geen friet enzo gaan eten toch gewoon gezonde voeding maar dan veel?

lees de stickya op het forum over: voeding

deze manier kom je niet ver

dan zal ik wel een fout hebben gemaakt denk ik

Ik weet niet hoe jij erop reageert als je ineens 2500Kcal eet, maar ik heb een hele tijd gebulkt met 3500-3800 Kcal, en dat ging goed voor mij.

En een frietje in de bulk maakt niet uit.

Laatst bewerkt:
Holy ****, manlet dayumm. Succes met je buikspier doeltjes.

Terug
Naar boven