AndroidHealthClinic

Size on

mookbreda

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Hallo , ik heb een vraag over size one ik gebruik size one sinds vorige week met plasma jet maar het word nu warmer en drink liever wat meer tegen mijj hebben ze gezegd dat ik kleine slokjes moest nemen van size one is het dan niet beter dat ik gewoon water ga drinken onder het trainen ?? en is het resultaat groot als ik water drink in plaats size one gr leroy

Begrijp de vraag niet goed ???

Uiteraard maakt het een verschil wanneer je water drinkt met Size On tegenover gewoon water. Ik meng Size On met 0,6 l water, je kan als je wil het uiteraard met meer water vermengen.

Ik reageer persoonlijk heel goed op Size On, geeft me meer energie en Size On liet me na een korte onderbreking sneller terug op men oud niveau trainen. Ik gebruik het enkel tijdens de training, niet op rustdagen.

• Topic Starter Topic Starter
so dan ik heb deze post best lange tijd gelede verstuurt
maar de vraag was alleen size one of alleen water
maar heb al 6 weken size on gebruikt bij mij heeft het ook goede effect gehad nu weer even een tijdje aan de water dan zie ik wel verder meschien dat ik weer size on ga gebruike over een tijdje gr.

bij het gebruik staat er dat je size on ook voor het slapen gaan moet innemen...
moet dit ook op trainingsdagen? of enkel op dagen dat je niet traint?

Volgens het etiket moet je het drinken TIJDENS de training, gewoon één schepje in een 0,5l water. Op rustdagen zou je het moeten drinken voor het slapen gaan, dit doe ik dus niet. Deze creatine heeft geen laadfase nodig en ook geen onderhoud. Geeft wel wat kracht en energie.

Terug
Naar boven