XXL Nutrition

Sjekoog En la Casa del Dolor

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rug-benen.

Fullsquat in smith(sounds gay).
12x50
10x70
10x90
6x110
6x110

Chinnen
4 sets van 10 herhalingen met 25 kilo contraweight.

Leg extensions
10x45
10x55
10x65
8x65, supersetted 4x55, 4x45, 10x35.

Smal pulldown
10x75
8*80
8x80
6x90

leg curl
Geen idee meer, iig goed kapot en geëindigd met full stack plus pompset.

Seated row.
10x50
10x60
8x70
6x75
10x45

Leg press. 2x10x120.

20 minuutjes cardio, crosstrainer en fiets.

Morgen rust, alleen cardio. donderdag schouders-triceps.

Zal donderdag foto's maken. gewicht is nu al gezakt naar 102. vorige week geclipt op 16.7%.

ben benieuwd hoe die 102 je staat, shirtless.
wat was je top weight nu tijdens je bulk 105kg of ..
en hoe diep wil je deze keer gaan? wel BF/BW

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

lekker getraint!

ben benieuwd hoe die 102 je staat, shirtless.
wat was je top weight nu tijdens je bulk 105kg of ..
en hoe diep wil je deze keer gaan? wel BF/BW

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

lekker getraint!

Topweight was na een vreetweek en een avondje wokken 107.7 kilo maar dat noem ik valsspelen :D

Stabiel zonder al te veel vocht door vreetpartijtjes heb ik zo rond de 103 gezeten. Ik zal donderdag proberen foto's te maken. Even iemand vinden die ze kan schieten.

wil het liefste naar de 8%. en zal dan denk ik onder de 90 uitkomen.

Topweight was na een vreetweek en een avondje wokken 107.7 kilo maar dat noem ik valsspelen :D

Stabiel zonder al te veel vocht door vreetpartijtjes heb ik zo rond de 103 gezeten. Ik zal donderdag proberen foto's te maken. Even iemand vinden die ze kan schieten.

wil het liefste naar de 8%. en zal dan denk ik onder de 90 uitkomen.

Gaat goed shaggie! Hoe is het met je brother from another mother sjapenpoedel?

Gaat goed shaggie! Hoe is het met je brother from another mother sjapenpoedel?

jow, thanks!

Met sjap gaat het ook wel goed. we trainen alleen niet meer samen omdat pielemoos in Breda is gaan wonen. Over een tijdje ben ik dat ook van plan dus komt dan wel weer goed.

jow, thanks!

Met sjap gaat het ook wel goed. we trainen alleen niet meer samen omdat pielemoos in Breda is gaan wonen. Over een tijdje ben ik dat ook van plan dus komt dan wel weer goed.
...als hij dan daar nog woont - of heeft 'ie z'n motivatie terug?

Nais de wieltjes aangepakt Sjek.

Gaat goed man! volhouden zo.
Squat in smith, heb je geen los rek in de gym? Overigens, ik squat ook vrij vaak in de smith :o

• Like
Waarderingen: KEUN
Ik kan 'm niet goed pakken in de smith: spontaan last van m'n rug... Als het voor jou werkt: vooral doen! Beter smith-squatten dan niet squatten...

Ik kan 'm niet goed pakken in de smith: spontaan last van m'n rug... Als het voor jou werkt: vooral doen! Beter smith-squatten dan niet squatten...

Ik let er goed op of mijn knieën niet voorbij mijn tegen komen. gebruik boven de 80k altijd een belt, heb geen zin in rugklachten als ik wat ouder ben.

Ik let er goed op of mijn knieën niet voorbij mijn tegen komen. gebruik boven de 80k altijd een belt, heb geen zin in rugklachten als ik wat ouder ben.

knieën komen bij mij ook niet voorbij m'n tenen, maar toch maak ik een andere rom dan... en zoveel gewicht pak ik niet eens ;)

had laatst ook in de smith gesquat ik vond het wel lekker eigenlijk:D

lekker bezig Sjekkie!

Als je in de smtih squat zou ik gewoon een soort hacksquat doen, dan is er weinig aan de hand voor je rug.

Allemaal brabo's hier zo te zien :D

woar komde gullie vandaon?

Terug
Naar boven