MuscleMeat

Sjekoog En la Casa del Dolor

Sjekskeeee!!!! BEEEESCHT!!!

Ben echt super benieuwd hoeveel je nou uiteindelijk gewoon hebt man. Denk dat je er aardig bruut uit gaat zien nu op een laag BF.

XxXxXxXxXxXxxxXXXxx

• Topic Starter Topic Starter
Die dingen zijn anders we 1000$ ;) Ik heb me ook vaak zat hiermee laten meten op een kliniek en die dingen kloppen wel redelijk hoor!

Een indicatie kun je ervan krijgen maar geen exacte meting. Zelfs clippen is niet 100% accuraat. De uitslagen vertegenwoordigen standaardwaarden en die kunnen afwijken van persoon tot persoon. Ze zijn inderdaad t*ring duur maar hun geld waard....

Even een weekje stilte. Tentamenweek volgende week en heb nog het een én ander te doen :D

Deze week geef ik 2x thaibokstraining waar ik zelf dus ook wat cardio meepak, verder zal er qua trainen niet veel inzitten....

weekje rust is niet verkeerd toch, van de andere kant vind ik het wel fijn om te trainen als ik de hele dag heb zitten leren. Maar met 2x thaiboksen kan je je ook afreageren:P

Nondeju,

In 3 dagen tijd plusminus 58 pagina's verslag geschreven. Een paar avondjes een twaalfuurtje gehad en gisteren zelfs een halfdrietje...maar.. het is af en hoogstwaarschijnlijk voldoende of goed :D

Morgen inleveren en een toetsje maken en dan 's avonds voor het eerst in 1 week weer knallen.

Je geeft thaiboxles?

Netjes, wat is je ervaring in de sport?

Hij bedoelt waarschijnlijk thai bo die verruckte mongol..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:jk:

Je geeft thaiboxles?

Netjes, wat is je ervaring in de sport?

Ik heb vanaf mijn 11de taekwondo gedaan en tot mijn 19de wat wedstrijden. Altijd in de plus 84 kilo uitgekomen dus of kleine dikkerds of lange kerels tegenover me gehad.

Heb geen wedstrijdervaring met thaiboksen hoewel ik wel een tijd van plan ben geweest er een te gaan draaien en daar ook flink voor traindde een uur of 8 in de week. Van de groep die er traint ben ik toch wel een van de betere en daarom word ik zo af en toe gevraagd om een training te geven.

Vind het een hele "mooie" sport.
Focus me nu alleen op fysiek (kracht/massa) hoop het daarna ooit weer op te pakken.

Wie weet treffen we elkaar ooit!

Wel nice dat je dit dus ook met het bb combineert.

Vandaag de eerste training icm cardio gehad. Het was de eerste keer in anderhalve week dat ik kon trainen. School slokte al mijn tijd op.

Best een roffe training, had een max van 1u gezet voor de kt en heb daarna 35 min cardio gedaan.

Borst-biceps.

Bench press.
12x50
10x70
8x80
6x90(pr)
4x100(pr)
Fail op 110, die 4x 100 was killing. Ben onderin vrij sterk maar kwam maar tot halverwege na de touch. Heb eerder eens 120 gedrukt maar probeer dat alleen als sjapke erachter staat.

Barbell curl (EZ)
10x40
10x50
8x55
6x60 nog strickt ook.

Incline press in de smith. duw normaal plusmin 4cm onder mijn sleutelbeen. Nu net iets boven mijn tepels. scheelt wel in kracht.
10x50
8x70
8x80
6x90

Hamer curl twee armen tegelijk, dumbbells tegen elkaar op de preacher chair.
12x12
10x14
10x18

Incline dumbbell press.
Licht gedaan, dumbbells gaan maar tot 22k en had geen zin om met de schroefdumbbells een bouwpakket samen te stellen, kostte me teveel tijd.
4x10x22k
How p*ssy can it get.

Pech deck.
10x75
10x80
1085
8x85

Hierna 35 min cardio gedaan. 10 min hardlopen á 10kmh. daarna 20 minuutjes gefietst op hartslag 150 en 5 minuurtjes uitgefietst. Hierna nog even gerekt.

De komende weken ga ik wat lager in volume. 10-8-8-6 is de bedoeling. Puur voor de variatie. Elke KT zal gevolgd worden door cardio. Voedingsplannen post ik nog niet, reden; zero money. Haal mijn eiwitten atm uit whey en melk. kh bron is voornamelijk brinta en whatever bij avondeten.

Zogauw ik mijn voeding goed op orde kan brengen open ik mijn cutlog met foto's van mijn beginschape nu.

Buenas noches!

lekkere training gab, niet verkeerd ook die smith presses na die bench!

Lekkere training moet dat zijn geweest na die tijd ;)

Dalijk rug-triceps,
Na het trainen report en het actieplan van de komende maand.

Gtrz

Sjek, mag ik vragen waarom je de combi's borst-biceps en rug-triceps doet? Speciale reden voor?

Sjek, mag ik vragen waarom je de combi's borst-biceps en rug-triceps doet? Speciale reden voor?

Ik krijg meestal zo'n belachelijke pomp dat ik niet goed kan presteren als ik pull en push trainingen combineer. Meestal is traing 1 borst-biceps, training 2 rug triceps, 1 dag rust, dan benen en dan schouders-triceps(moet ze bijtrekken)

Training rug-triceps.

Deadlift op reps.
w-up met 50k, superlicht deadliften voelt onnatuurlijk.
10x 130
8x170
4x190
1x200. 190 voelde goed dus dacht, vooruit nog een keer de instructeur van en statement voorzien die kwam zeiken over het geluid. Health city sponsord de ****ing k1 en je kunt er niet eens rammen?

Dips.
12xbw
10xbw + 14k
8xbw + 18k
8xbw + 18k

Chinnen.
4 sets 10hh 20k contragewicht. bw voelt nog niet goed aan het schoudertje.

EZ stang triceps extension(rechtop zittend vanuit de nek).
10x25
10x30
10x35
8x35
Pompsetje met overhead dumbbell extension 12hh 22k

Seated high row(armen thv de borst breed naar achter)
4x 10xfullstack 65k

Smal pulldown
10x65k
8x70
6x80

cable tricep extensions, paar lichte sets, opgebouwd naar 32k supersetjes met 20-15-10k erachteraan met touw.

30 minuten cardio. 10 min crosstrainer, 20 min fietsen op HS 150.

103kilo voor de training.

Lange termijn plan komt van de week, te lam om meer te typen. Heb wat betere motivationele muziek nodig voor tijdens het trainen. ben disturbed en rammstein maar laf gaan vinden. Moet harde én melodische metal zijn....

Waarom rug en tricep om en om

Terug
Naar boven