timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee wanneer dat is?Als ik weer geld heb ga ik een goed schematje opzetten.

Enig idee wanneer dat is?
(Je bent een cut-inspiratie, vandaar)
![]()

Klinkt heftig, op hoeveel Kcal kom je dan op een dag?
Dat kijk ik even af. Ik probeer momenteel zo clean mogelijk te eten. carbbron is voornamelijk brinta en eiwit haal ik voornamelijk uit whey. Als ik weer geld heb ga ik een goed schematje opzetten.
De 22ste als de studiefinans weer binnen is
Waarchijnlijk ga ik het volgende doen omdat ik weet dat het voor mij werkt.
's ochtends laag in kh omdat ik daarmee het makkelijkst afval
, daar heb ik 2 opties.
Geen carbs tot 10.00 óf geen carbs bij maaltijd 2.
Ontbijt.
Wheyshake met 450ml melk, 30gram brinta, 30gram whey.
Als ik geen carbs pak laat ik de brinta weg, kh uit melk vind ik te verwaarlozen.
10.00
100 gram kalkoenfillet.
1 stuk fruit.(bij geen carbs maaltijd 2 pak ik deze 's middags).
13.00
150 gram tonijn met ketchup 2el.
1 stuk fruit
2 boterhammen
16.00 30 gram whey met water, 1 boterham.
Avondeten indien pre WO gewoon middelgrote portie(kh bron) en op rustdagen de helft van wat ik normaal eet.
post WO, 10gr bcaa.
21.30 250ml kwark.
ik ga het dus net als laatst op gevoel doen. loopt het niet hard genoeg dan ga ik lager. voel ik me futloos en presteer ik minder dan ga ik hoger. humeur word wel een probleem. vriendin was blij toen ik weer normaal ging eten, word echt een brompot af en toe....
Ik zou voor de zekerheid wel iets hoger gaan in eiwitten. Bij de maaltijd van 10u en 16u kom je niet eens aan 30gr eiwit. Vind ik toch erg link in een cut, vooral voor een natural die erg makkelijk spiermassa kan verliezen.
Bekeek net je pics en besloten om ook ff een abbo te nemen op je log
Trouwens wel errug laag in kcal dat je gaat voor iemand van 107k, dit is eerder een crash dan een cut-dieet.
Zo zie je maar dat iedereen andere behoeftes heeft om te groeien/cutten. Met meerdere of minder aantal maaltijden op een dag.
schijnbaar is me abbo op je log verlopen/verdwenen, nu maar weer abbo nemen.
ik kijk uit naar je cut progressie, zoals ik vorig jaar zag ben je aardig diep gegaan ivm shoot.
dit jaar staat mijn 1e cut op het progamma, en hoop dat ik nog veel kan opsteken naar aanleiding van jou(en andere).
enige tips mbt voeding zijn altijd welkom
verder lekker chest workout! was je PR 8x90KG of had je de 100 nog gedaan