XXL Nutrition

Skinny fat feels

Bcmvs

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
92kg
Niet groot genoeg om te cutten, te vet om te bulken. Ik zou er toch graag aardig droog op staan deze zomer (8-10%), zit nu rond de 16. Is het een optie om een bulk en cutkuur te combineren? Zo ja, enige voorstellen?

Niet groot genoeg om te cutten, te vet om te bulken. Ik zou er toch graag aardig droog op staan deze zomer (8-10%), zit nu rond de 16. Is het een optie om een bulk en cutkuur te combineren? Zo ja, enige voorstellen?
Als je alles tot in de puntjes uitstippelt, zou het misschien haalbaar zijn.
Maar eerst; wat is je leeftijd?

Ben nu ook ongeveer anderhalf à twee maanden bezig, heb echter laatst wel de dosis pas verhoogd van 20mg naar 40mg. Merk wel kleine verbetering, maar zit momenteel ook in mn nakuur dus het is lastig te zeggen wat er voor verbetering zorgt haha

Je zit ook nog in een nakuur zie ik.. als je dan je time-off nog moet hebben dan is de zomer al bijna voorbij..

Heb je al een kuur gepakt? Hoebedoel je te klein voor cut en te vet voor bulk?

Wat heeft je vorige kuur je dan gebracht en wat waren hierbij je doelstellingen?

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad ik wil botjebuilden ja :p. Mijn vorige kuur was de standaard test 500 + winstol kickstart beginnerskuur, ben hiervan 10 kilo aangekomen, niet allemaal schone massa uiteraard. De doelstelling op het moment is mijn vetpercentage flink laten dalen en een paar kilo schone massa te pakken

Ik zit nu al op een punt waarop ik mezelf te 'dik' vind, maar heb niet genoeg massa om er echt goed bij te staan bij een laag vetpercentage
Oke even samenvatten:
Je hebt een kuur gepakt test + winny

Je bent 10kg aangekomen, niet alleen massa. Er vanuitgaand dat je dus ook vet of vocht hebt.

Winstrol zorgt er juistvoor dat je bijna geen vocht vashoud zodat je eigenlijk alleen massa pakt of vet als je voedingsschema niet goed is.

Je vind je zelf te dik en niet genoeg massa om er goed bij te staan wat dus inhoud dat je van de 10kg die je bent aangekomen in je kuur pak m beet 8kg vet en 2kg spier is, of je had al voor je kuur een hoog vp%

Als het dat 2e is (hoge vp%) vind ik het raar dat je een bulk kuur of uberhaupt een kuur hebt gepakt.
Waarom niet kuren wanneer je natty een normaal bf hebt? Kan je veel meer uit je kuur halen.

Je wilt nu een cut kuur pakken. Meeste mensen van wat ik begrijp pakken test winny of test anavar als cut kuur..

Er klopt hier toch iets niet dan? Wat waren je stats voor je je eerste kuur deed?
(Vp%, gewicht, lengte etc.)

Of ben ik de enige die dit raar vind?

Ik zit nu al op een punt waarop ik mezelf te 'dik' vind, maar heb niet genoeg massa om er echt goed bij te staan bij een laag vetpercentage
Weinig vet is niet alleen er goed bij staan, het is ook goed i.v.m. oestrogeen etc. Dus cut tot 8% je volgende cycle en ga daarna leanbulken. Bulken zou ik zeker niet doen met een cycle op 16%, minimaal 10, maar met 8 heb je meer ruimte om vervolgens te bulken en er alsnog goed bij te staan.

Wie was maximaal

• Topic Starter Topic Starter
Oke even samenvatten:
Je hebt een kuur gepakt test + winny

Je bent 10kg aangekomen, niet alleen massa. Er vanuitgaand dat je dus ook vet of vocht hebt.

Winstrol zorgt er juistvoor dat je bijna geen vocht vashoud zodat je eigenlijk alleen massa pakt of vet als je voedingsschema niet goed is.

Je vind je zelf te dik en niet genoeg massa om er goed bij te staan wat dus inhoud dat je van de 10kg die je bent aangekomen in je kuur pak m beet 8kg vet en 2kg spier is, of je had al voor je kuur een hoog vp%

Als het dat 2e is (hoge vp%) vind ik het raar dat je een bulk kuur of uberhaupt een kuur hebt gepakt.
Waarom niet kuren wanneer je natty een normaal bf hebt? Kan je veel meer uit je kuur halen.

Je wilt nu een cut kuur pakken. Meeste mensen van wat ik begrijp pakken test winny of test anavar als cut kuur..

Er klopt hier toch iets niet dan? Wat waren je stats voor je je eerste kuur deed?
(Vp%, gewicht, lengte etc.)

Of ben ik de enige die dit raar vind?
Begonnen met een te hoog vetpercentage en iets te veel vet aangekomen in de nakuur. Stel ik zou een cutkuur doen, gaat dit mij enige droge kilo's opleveren of kan ik dat wel vergeten? Stats staan onder mn naam als het goed is

Je kan iets droger ogen en massa pakken ja met een kuur.. maar verwacht niet dat je vp% zal smelten als sneeuw voor de zon en dat je massa pakt.

Terug
Naar boven