- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He man,Welke roa heb je? Ik heb die van ijzeren genen, maar merk niet super veel op 40mg ed
Ben nu ook ongeveer anderhalf à twee maanden bezig, heb echter laatst wel de dosis pas verhoogd van 20mg naar 40mg. Merk wel kleine verbetering, maar zit momenteel ook in mn nakuur dus het is lastig te zeggen wat er voor verbetering zorgt hahaHe man,
Ik heb de Roa van EP gehad duurt echt wel een tijdje voordat je resultaat gaat zien! Ben tot 50 mg gegaan. 2,5 tot 3 maandjes aangehouden en langzaam aan de dosering verlaagd.
Op dit moment acne vrij maar hou het goed in de smiezen bij deze blast!
Waarschijnlijk samenhang van omstandigheden. Dosis roa verhogen + je zit in de nakuur ( kans op acne is dan sws meer aanwezig). Misschien zelfs de roa naar 50 mg uppen was voor mij de sweet spot.Ben nu ook ongeveer anderhalf à twee maanden bezig, heb echter laatst wel de dosis pas verhoogd van 20mg naar 40mg. Merk wel kleine verbetering, maar zit momenteel ook in mn nakuur dus het is lastig te zeggen wat er voor verbetering zorgt haha
Is pas mijn derde dag oxy dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Merk wel al dat alle spieren voller beginnen aan te voelen.
True idd.. Alleen is oxy wel de giftigste aas voor de lever..Nee op het moment niet. Misschien wanneer ik klaar ben met deze oral nog eens een leverreiniger erin gooien kan natuurlijk nooit kwaad.
Ik heb zoiets, zolang je van de drank en drugs afblijft en je orals niet abused maak ik mij hier weinig zorgen om.
Nee hoor,True idd.. Alleen is oxy wel de giftigste aas voor de lever..
Nee hoor,
Wat dacht je van Superdrol, Methyl tren?
Wat oxy zo gevaarlijk/leverbeschadigend maakt is dat je het gewoon veel hoger moet doseren dan andere 17-alfa-gealkyleerde orals.
Maar zal het zeker goed in de gaten houden!
Klopt!
Ben nu ook ongeveer anderhalf à twee maanden bezig, heb echter laatst wel de dosis pas verhoogd van 20mg naar 40mg. Merk wel kleine verbetering, maar zit momenteel ook in mn nakuur dus het is lastig te zeggen wat er voor verbetering zorgt haha
Kijk het nog even aan op 40, als het me te langzaam gaat zal ik inderdaad verhogen naar 60. Hoe lang blijf je doorgaan nadat het helemaal weg is en ben je van plan preventief te nemen bij een nieuwe blast/kuur?Ik zit al 4 maanden aan de roa en inmiddels op 60mg per dag HG roa sinds 1,5 maand. Het is wel al een stuk beter maar er komen nog steeds paar nieuwe bij. Dus nog niet acne vrij.
Zolang je geen sides heb, of er goed mee om kunt gaan dan zou ik steeds verder verhogen. Ik kan inmiddels 60mg HG goed hebben terwijl in het begin de sides op 20mg erger waren. Opbouw is dan ook mijn advies! Elke maand verhogen.
Kijk het nog even aan op 40, als het me te langzaam gaat zal ik inderdaad verhogen naar 60. Hoe lang blijf je doorgaan nadat het helemaal weg is en ben je van plan preventief te nemen bij een nieuwe blast/kuur?