AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
UG. Eigenlijk alle orals die ik heb gehad van dit merk en altijd tevreden geweest.

Zodra ik iets ondervind meld ik mij wel :)

Oke oke.. Good luck :D

Welke roa heb je? Ik heb die van ijzeren genen :p, maar merk niet super veel op 40mg ed

Welke roa heb je? Ik heb die van ijzeren genen :p, maar merk niet super veel op 40mg ed
He man,

Ik heb de Roa van EP gehad duurt echt wel een tijdje voordat je resultaat gaat zien! Ben tot 50 mg gegaan. 2,5 tot 3 maandjes aangehouden en langzaam aan de dosering verlaagd.

Op dit moment acne vrij maar hou het goed in de smiezen bij deze blast!

He man,

Ik heb de Roa van EP gehad duurt echt wel een tijdje voordat je resultaat gaat zien! Ben tot 50 mg gegaan. 2,5 tot 3 maandjes aangehouden en langzaam aan de dosering verlaagd.

Op dit moment acne vrij maar hou het goed in de smiezen bij deze blast!
Ben nu ook ongeveer anderhalf à twee maanden bezig, heb echter laatst wel de dosis pas verhoogd van 20mg naar 40mg. Merk wel kleine verbetering, maar zit momenteel ook in mn nakuur dus het is lastig te zeggen wat er voor verbetering zorgt haha

Ben nu ook ongeveer anderhalf à twee maanden bezig, heb echter laatst wel de dosis pas verhoogd van 20mg naar 40mg. Merk wel kleine verbetering, maar zit momenteel ook in mn nakuur dus het is lastig te zeggen wat er voor verbetering zorgt haha
Waarschijnlijk samenhang van omstandigheden. Dosis roa verhogen + je zit in de nakuur ( kans op acne is dan sws meer aanwezig). Misschien zelfs de roa naar 50 mg uppen was voor mij de sweet spot.

Hoe bevalt de oxy?

Gebruik je ook een lever reiniger/beschermer?

Nee op het moment niet. Misschien wanneer ik klaar ben met deze oral nog eens een leverreiniger erin gooien kan natuurlijk nooit kwaad.

Ik heb zoiets, zolang je van de drank en drugs afblijft en je orals niet abused maak ik mij hier weinig zorgen om.

Nee op het moment niet. Misschien wanneer ik klaar ben met deze oral nog eens een leverreiniger erin gooien kan natuurlijk nooit kwaad.

Ik heb zoiets, zolang je van de drank en drugs afblijft en je orals niet abused maak ik mij hier weinig zorgen om.
True idd.. Alleen is oxy wel de giftigste aas voor de lever..

True idd.. Alleen is oxy wel de giftigste aas voor de lever..
Nee hoor,
Wat dacht je van Superdrol, Methyl tren?

Wat oxy zo gevaarlijk/leverbeschadigend maakt is dat je het gewoon veel hoger moet doseren dan andere 17-alfa-gealkyleerde orals.

Maar zal het zeker goed in de gaten houden!

Nee hoor,
Wat dacht je van Superdrol, Methyl tren?

Wat oxy zo gevaarlijk/leverbeschadigend maakt is dat je het gewoon veel hoger moet doseren dan andere 17-alfa-gealkyleerde orals.

Maar zal het zeker goed in de gaten houden!

Ah oke.. Jij zit op 100mg pd toch?

Ik zit al 4 maanden aan de roa en inmiddels op 60mg per dag HG roa sinds 1,5 maand. Het is wel al een stuk beter maar er komen nog steeds paar nieuwe bij. Dus nog niet acne vrij.

Zolang je geen sides heb, of er goed mee om kunt gaan dan zou ik steeds verder verhogen. Ik kan inmiddels 60mg HG goed hebben terwijl in het begin de sides op 20mg erger waren. Opbouw is dan ook mijn advies! Elke maand verhogen.

Ik zit al 4 maanden aan de roa en inmiddels op 60mg per dag HG roa sinds 1,5 maand. Het is wel al een stuk beter maar er komen nog steeds paar nieuwe bij. Dus nog niet acne vrij.

Zolang je geen sides heb, of er goed mee om kunt gaan dan zou ik steeds verder verhogen. Ik kan inmiddels 60mg HG goed hebben terwijl in het begin de sides op 20mg erger waren. Opbouw is dan ook mijn advies! Elke maand verhogen.
Kijk het nog even aan op 40, als het me te langzaam gaat zal ik inderdaad verhogen naar 60. Hoe lang blijf je doorgaan nadat het helemaal weg is en ben je van plan preventief te nemen bij een nieuwe blast/kuur?

Kijk het nog even aan op 40, als het me te langzaam gaat zal ik inderdaad verhogen naar 60. Hoe lang blijf je doorgaan nadat het helemaal weg is en ben je van plan preventief te nemen bij een nieuwe blast/kuur?

Na het weg is (geen nieuwe puisten) dan nog 1 maand doorgaan om het af te maken. Persoonlijk zou ik nooit meer kuren zonder roa preventief te nemen. En sowieso neem ik nooit meer tren. Tren = acne, in mijn geval.

Wat ik wel al merk is dat mijn libido omhoog is geschoten. Mij hoor je niet klagen :p echter word m'n vriendin gek van me :o

Gister nog eens ouderwets armen getraind en wat een zalige training! Volgens mij begon de oxy haar werk te doen, waar ik normaal 6-8 herhalingen mee pakte deed ik dit keer 10-12 herhalingen mee. Kon door blijven gaan en een absurde pomp de hele training door.

Ben nu 6 dagen van start met de kuur en ben al 1,5 kilo aangekomen.

Natuurlijk zal heel wat vocht zijn. Maar als ik dit zo al zie na 6 dagen ben ik benieuwd wat nog gaat komen.

Terug
Naar boven