XXL Nutrition

Skinny to Semi Muscle. 2 yr

kpn

Novice
Waardering
3
Lengte
1m65
Massa
62kg
Before & After (ongv 2 Jaar Trainen.)

Na 1.8 jaar trainen 3/4 keer per week,
goede dicipliene, goede voeding, ben vanuit nature zoals op de before foto te zien
extreem mager (ecto ) sekelletor verison. lol
sja...daarmee ben je erg droog, wat voordel kan hebben, maar droog zijnde zoek je juist aanleg,
ik in ieder geval, maar aankomen is heel moeilijk voor mij helaas,
ondanks de goeie voeding. lukt het wel, maar afvallen is extreem,
vakantie van 4 weken, is genoeg om zo 7 kilo kwijt te raken. erg demotiverend, heb dit al 2 keer meegemaakt.
maargoed. de fotos, before 49 Kilo en nu after, anderhalf jaar intensief trainen, 61 Kilo.

BEFORE: (49 KG)

2ic5zc6.jpg

AFTER: (61 KG)

foto 1 (Zonder pump)

2lx71nq.jpg

foto 2 (Met)

2cf5un4.jpg

P.S.

owja, dat was ik vergeten, in nederland is iedereen 1 meter 90,

dus even voorduidenlijkheid, ben, 1.66 . dus niet schrikken van de 61 KG. (25jr)
kilo en lengte verhouding, daar moet je op baseren en niet kilos op leeftijd, dat is bulshit :D
want dat hoor ik hier heel vaak XD

gr.

Deze foto's heb je laatst toch ook al gepost?

zonder de naam van TS te zien, verwachte ik foto's van skinnie. Dit veranderde toen ik 49 kilo zag :o

goeie poses man, die heb je zeker vaker ge oefend

train je ook je benen?

Jij bumpt je thread anders ook iedere paar weken

TS: goede progressie, maar neem je volgende foto's anders wel met poses zodat het beter te beoordelen is.

U mad? Ik post gwn weer een foto, het is toch logisch als je je beginpost aanpast datie niet bovenaankomt.. Dan hoef je toch niet een heel nieuw topic aan te maken ???

niet zo ****ing neerbuigend en irritant doen op dit forum mensen.
Als je alleen op de fotosectie komt om andere mensen af te kraken ga dan lekker beachboys kijken op google. Echt ****ing zielig.

Goede vooruitgang, borst komt erg goed uit.
Train je ook je benen?
En foto zonder pomp ziet er trouwens gespierder uit :p

Vind het toch goede vooruitgang. Puur om van te leren: wat zijn je krachtstats en heb je een beginners schema gevolgd of zelf iets bedacht?

zieke transformatie! kijk alleen al dat verschil in armen! lijkt wel 3 keer zo groot!

photoshop much ?? jk jk

nette transformatie hor :)

Before & After (ongv 2 Jaar Trainen.)

Na 1.8 jaar trainen 3/4 keer per week,
goede dicipliene, goede voeding, ben vanuit nature zoals op de before foto te zien
extreem mager (ecto ) sekelletor verison. lol
sja...daarmee ben je erg droog, wat voordel kan hebben, maar droog zijnde zoek je juist aanleg,
ik in ieder geval, maar aankomen is heel moeilijk voor mij helaas,
ondanks de goeie voeding. lukt het wel, maar afvallen is extreem,
vakantie van 4 weken, is genoeg om zo 7 kilo kwijt te raken. erg demotiverend, heb dit al 2 keer meegemaakt.
maargoed. de fotos, before 49 Kilo en nu after, anderhalf jaar intensief trainen, 61 Kilo.

BEFORE: (49 KG)

2ic5zc6.jpg

AFTER: (61 KG)

foto 1 (Zonder pump)

2lx71nq.jpg

foto 2 (Met)

2cf5un4.jpg

P.S.

owja, dat was ik vergeten, in nederland is iedereen 1 meter 90,

dus even voorduidenlijkheid, ben, 1.66 . dus niet schrikken van de 61 KG. (25jr)
kilo en lengte verhouding, daar moet je op baseren en niet kilos op leeftijd, dat is bulshit :D
want dat hoor ik hier heel vaak XD

gr.

Haha passage

doe even een normale pose dit valt niet te beoordelen.

Ziet er goed uit.

Terug
Naar boven