Before & After (ongv 2 Jaar Trainen.)
Na 1.8 jaar trainen 3/4 keer per week,
goede dicipliene, goede voeding, ben vanuit nature zoals op de before foto te zien
extreem mager (ecto ) sekelletor verison. lol
sja...daarmee ben je erg droog, wat voordel kan hebben, maar droog zijnde zoek je juist aanleg,
ik in ieder geval, maar aankomen is heel moeilijk voor mij helaas,
ondanks de goeie voeding. lukt het wel, maar afvallen is extreem,
vakantie van 4 weken, is genoeg om zo 7 kilo kwijt te raken. erg demotiverend, heb dit al 2 keer meegemaakt.
maargoed. de fotos, before 49 Kilo en nu after, anderhalf jaar intensief trainen, 61 Kilo.
BEFORE: (49 KG)
AFTER: (61 KG)
foto 1 (Zonder pump)
foto 2 (Met)
P.S.
owja, dat was ik vergeten, in nederland is iedereen 1 meter 90,
dus even voorduidenlijkheid, ben, 1.66 . dus niet schrikken van de 61 KG. (25jr)
kilo en lengte verhouding, daar moet je op baseren en niet kilos op leeftijd, dat is bulshit
want dat hoor ik hier heel vaak XD
gr.
Na 1.8 jaar trainen 3/4 keer per week,
goede dicipliene, goede voeding, ben vanuit nature zoals op de before foto te zien
extreem mager (ecto ) sekelletor verison. lol
sja...daarmee ben je erg droog, wat voordel kan hebben, maar droog zijnde zoek je juist aanleg,
ik in ieder geval, maar aankomen is heel moeilijk voor mij helaas,
ondanks de goeie voeding. lukt het wel, maar afvallen is extreem,
vakantie van 4 weken, is genoeg om zo 7 kilo kwijt te raken. erg demotiverend, heb dit al 2 keer meegemaakt.
maargoed. de fotos, before 49 Kilo en nu after, anderhalf jaar intensief trainen, 61 Kilo.
BEFORE: (49 KG)
AFTER: (61 KG)
foto 1 (Zonder pump)
foto 2 (Met)
P.S.
owja, dat was ik vergeten, in nederland is iedereen 1 meter 90,
dus even voorduidenlijkheid, ben, 1.66 . dus niet schrikken van de 61 KG. (25jr)
kilo en lengte verhouding, daar moet je op baseren en niet kilos op leeftijd, dat is bulshit

want dat hoor ik hier heel vaak XD
gr.