AndroidHealthClinic

Slecht horen

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik heb nu al een tijdje(2/3 jaar) last van dat ik slecht hoor. Ik ben zowat 24/7 verkouden, af en toe hoesten en neus zit vaak aan een kant verstopt etc. Nu heb ik me laatst laten testen op mogelijk huisstofmeid allergie. Resultaat nog niet binnen.

Maar het echte probleem is dat ik vaak het idee heb dat mijn oren verstopt zitten en dan achter het trommelvlies. Ik blijf contstant met het idee dat ik er iets uit moet halen om het maar zo te zeggen. Ook heb ik een oortest gehad die niet echt geweldig goed was.

Ik ben nu bezig met een afspraak voor de dokter maar vraag me af of er hier ook mensen zijn die dit probleem hebben en een oplossing weten.

Ik luister nooit mp3 etc, vaak met de rede dat ik daar ook oorpijn van krijg en ik bang ben dat ik nog slechter ga horen.

Iemand tips/oplossingen hiervoor?
bvb dank ;)

Ja zeker weten wel een oplossing voor. Je oren laten uitspuiten bij de huisarts.
Vroeger heb ik het een paar keer gedaan, kwamen altijd van die kleine propjes uit.
Sinds een jaar of 5 geen last meer van.

Huismeid allergie ;) Zo te horen heb je het gevoel dat er vocht achter het trommelvlies zit. Is een heel vervelend gevoel op het trommelvlies. Ik denk dat je het beste even kunt wachten tot je de uitslag hebt gekregen op je allergietest voor huismijt. Als je dan een middeltje tegen allergie hebt neemt die druk in je oor snel af. Vocht in het oor zorgt er ook voor dat je minder hoort, ik neem aan dat het geluid ook allemaal wat doffer klinkt? ( alsof je door water luistert ). Maak je vooralsnog niet teveel zorgen, gewoon die afspraak met de huisarts maken :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja zeker weten wel een oplossing voor. Je oren laten uitspuiten bij de huisarts.
Vroeger heb ik het een paar keer gedaan, kwamen altijd van die kleine propjes uit.
Sinds een jaar of 5 geen last meer van.
al paar keer gedaan maar helpt maar een dag of 2 lijkt het ;)

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 16:26 ----------

Huismeid allergie ;) Zo te horen heb je het gevoel dat er vocht achter het trommelvlies zit. Is een heel vervelend gevoel op het trommelvlies. Ik denk dat je het beste even kunt wachten tot je de uitslag hebt gekregen op je allergietest voor huismijt. Als je dan een middeltje tegen allergie hebt neemt die druk in je oor snel af. Vocht in het oor zorgt er ook voor dat je minder hoort, ik neem aan dat het geluid ook allemaal wat doffer klinkt? ( alsof je door water luistert ). Maak je vooralsnog niet teveel zorgen, gewoon die afspraak met de huisarts maken :)
oke tnx, doffer weet ik zo niet precies. ik heb heel soms dat ik een soort poef hoor net of er iets open gaat en dan hoor ik veel duidelijker maar dat duurt dan ook maar 10 sec. dus zou goed kunnen :)

Terug
Naar boven