Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heeft sowieso te maken met die kwark (+water)
neem het 2 uurtjes van te voren ipv kwartiertje voor het slapen gaan... pis nog even goed en je slaapt de hele nacht lekker door.
Bij kruidvat wel overpriced shit. € 12,- voor 1.5mg volgens mij.
Bij B&F was het 3mg voor € 4,-.
Ongeveer zelfde aantal capsules.
Wel raar dat het bij B&F niet meer staat? Even bellen/mailen? Heb het zelf nog vorige week besteld.
Anders bij XXLnutrition kijken o.i.d.
Volgens mij hebben de meeste supplementen winkels met een uitgebreid assortiment dit wel.
Ben erachter gekomen dat als ik geen kwark neem er 's nachts nog steeds uit moet. Blijf nog steeds kwark nemen dan. Als ik eruit moet dan maar melatonine nemen ofzo en proberen verder te slapen.
Is het een probleem voor je eiwitsynthese als je uit je slaap verstoord wordt? Ik hoorde dat het pas na een paar uur op gang komt ofzo?
Kwark heb ik geschrapt uit mijn voeding, dat helpt wel m.b.t. het 's nachts naar de wc moeten. Heb nu ook sinds een week melatonine 3mg. Lijkt wel iets te helpen, maar slaap vaak nog steeds niet aan een stuk door. Overdag ben ik moe en loop ik te gapen. M'n trainingsmaat had ook last van vermoeidheid, gisteren uitslag van een test gehad, blijkt dat zijn bijnieren amper hormonen aanmaken. Ik denk dat ik ook maar even contact met m'n huisarts moet zoeken, want voor hetzelfde geldt zijn mijn slaapproblemen ook daar aan gerelateerd Dit speelt bij mij trouwens al maanden, zo niet langer..