AndroidHealthClinic

Slechte gegeten en weer uitgekotst,

ricric

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
86kg
hallo,

ik heb gister een zeer slechte voeding gehad. avond eten: Patat met frikandel speciaal, daarna heb ik 5 halfe liters heineken gehad, (2,5 Liter) en daarna om 12 u ong. heb ik weer patat gehad zonder saus, maar vanochtend rond half 8 heb ik het patat weer uit gekotst, dus dat laatste patat om 12u. had dus eigenlijks geen invloed op mij? of wel? weet iemand dit

hallo,

ik heb gister een zeer slechte voeding gehad. avond eten: Patat met frikandel speciaal, daarna heb ik 5 halfe liters heineken gehad, (2,5 Liter) en daarna om 12 u ong. heb ik weer patat gehad zonder saus, maar vanochtend rond half 8 heb ik het patat weer uit gekotst, dus dat laatste patat om 12u. had dus eigenlijks geen invloed op mij? of wel? weet iemand dit

Dit heeft wel degelijk invloed, omdat je het hebt uitgekotst heb je veel te lang alle voedingsstoffen die friet bied gemist. Ik zou je willen aanraden om minimaal 2 mexicano's en een gehaktstaaf te nemen om dit te compenseren.

bijna 8 uur later is wel degelijk een behoorlijk groot deel van die patat opgenomen door je lichaam als dat is wat je bedoeld.

• Topic Starter Topic Starter
Dit heeft wel degelijk invloed, omdat je het hebt uitgekotst heb je veel te lang alle voedingsstoffen die friet bied gemist. Ik zou je willen aanraden om minimaal 2 mexicano's en een gehaktstaaf te nemen om dit te compenseren.

Jaaa, denk je dat ik nu nog slechte voeding ga nemen, 2 mexicano's en gehaktstaaf, uuh nope,

maar door dat bier, wat ik gister heb gehad: 2,5 liter wat voor invloed heeft dat op me dan, me spieren zijn niet kleiner geworden ofso.

Jaaa, denk je dat ik nu nog slechte voeding ga nemen, 2 mexicano's en gehaktstaaf, uuh nope,

maar door dat bier, wat ik gister heb gehad: 2,5 liter wat voor invloed heeft dat op me dan, me spieren zijn niet kleiner geworden ofso.

Ze beginnen vanaf nu ongeveer te krimpen, over 5 dagen ben je weer terug bij af.

:google: & zoekfunctie voor alcohol & spierafbraak

Verder heeft uitkotsen alleen 'zin' binnen 20 minuten na eten, anders zijn de meeste voedingsstoffen wel opgenomen (voor meer tips: pro-ana sites)...

die eenne keer alcohol verpest heel je hormoonhuishouding jonge! Dam wat doe je BB en drinken dat kan toch niet! ik zou vlug het geheime bb recept maken zodat je weer anabool word. Neem 4eiwitten en 2geheele eieren meng deze giet er een liter melk bij en een beetje druivensuiker en opdrinken zodat je weer anabool word!

:google: & zoekfunctie voor alcohol & spierafbraak

Verder heeft uitkotsen alleen 'zin' binnen 20 minuten na eten, anders zijn de meeste voedingsstoffen wel opgenomen (voor meer tips: pro-ana sites)...

na 20 minuten de meeste voedingsstoffen al opgenomen?
Waarom wordt dan meestal aan geraden ongeveer voor trainingen ander half uur een flinke maaltijd en ongeveer een half uur van te voren een whey shake?
Dan zou je hier tijdens de training toch al niks meer aan hebben?

na 20 minuten de meeste voedingsstoffen al opgenomen?
Waarom wordt dan meestal aan geraden ongeveer voor trainingen ander half uur een flinke maaltijd en ongeveer een half uur van te voren een whey shake?
Dan zou je hier tijdens de training toch al niks meer aan hebben?

Ja gelul natuurlijk, het zou kunnen dat het voedsel dan de maag is gepasseerd (en nog maar voor een klein deel opgenomen) maar volgens mij duurt zelfs dat een stuk langer.

verbaasd me wel dat de topic starter zegt dat hij de friet nog uitgekotst heeft na 8 uur.
Moest je gewoon kotsen of was het ook nog herkenbaar als friet???

2,5 liter maar?:o

het eerste topic dat ik lees vandaag. Wat een sarcasme :D

Ik ga out hier. hehehe

haha inderdaad:p

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

hallo,

En wat doe je eingelijk op dit BODYBUILDINGforum?;)

Dit topic :D :D

• Topic Starter Topic Starter
haha inderdaad:p

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

En wat doe je eingelijk op dit BODYBUILDINGforum?;)

wat ik hier doe, ik vind dat ik om de zoveel tijd ook wel eens mag leven als een normaal mens,

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

verbaasd me wel dat de topic starter zegt dat hij de friet nog uitgekotst heeft na 8 uur.
Moest je gewoon kotsen of was het ook nog herkenbaar als friet???

ja, het was nog herkenbaar als friet.

Leven als een normaal mens :p

Piswater zuipen en junkfood vreten haha

Je eiwitsynthese zal de komende dagen ook wel wat lager liggen.
Eens lekker doorzakken kan geen kwaad, zolang dat maar niet te dikwijls
voorkomt.

Terug
Naar boven