Fitness Seller

Slechte gegeten en weer uitgekotst,

Wat een hoop onzin weer lees ik tussen de regels door.

VOEDING WORDT NIET OPGENOMEN IN DE MAAG.

Het duurt zeker wel een paar uur soms zelfs een stuk langer voordat voedsel geheel de maag is gepasseerd. Tot die tijd wordt er niets van dat voedsel opgenomen, behalve natuurlijk dat gedeelte dat de maag is gepasseerd Doh.

Als je alle patat weer hebt uitgekotst dan is dat deel natuurlijk niet opgenomen. Maar goed, hoe weet je zeker of het alles is? In de maag neemt het voedsel natuurlijk ook nog wel wat vocht op, de brei die je uitkotst bevat iig een hoop extra vocht. Kans dat er wel degelijk wat is opgenomen dus.

hallo,

ik heb gister een zeer slechte voeding gehad. avond eten: Patat met frikandel speciaal, daarna heb ik 5 halfe liters heineken gehad, (2,5 Liter) en daarna om 12 u ong. heb ik weer patat gehad zonder saus, maar vanochtend rond half 8 heb ik het patat weer uit gekotst, dus dat laatste patat om 12u. had dus eigenlijks geen invloed op mij? of wel? weet iemand dit
:who:

• Topic Starter Topic Starter
QUOTE=ricric;4366866]wat ik hier doe, ik vind dat ik om de zoveel tijd ook wel eens mag leven als een normaal mens,

eerst friet met frikandel speciaal
dan vijf halve liters heineken
dan weer friet

ja jonge, 1e keer was avond eten, en s'avonds met matties. k weet dat verkeerd was ja,

"monsterquoteskills"

Terug
Naar boven