XXL Nutrition

Slin HGH+Peptides

Bezoekers in dit topic

Wa bevalt Dhb je?
Ben er nog niet mee begonen. Start met de kuur als ik terug van me vakantie kom. Dus das over een of twee weekjes.
 
Nog een paar vakantie pica’s eerste is van de errste dag van mijn vakantie tweede 1 week daarna in de Kroatische sportschool hehe.
 
1F2A35B5-BE6B-443A-BFCD-F73F65D7BE49.jpeg
 
D7AF8EF2-3FB9-4CF0-B4E3-12D93A80C940.jpeg
 
Nog een paar vakantie pica’s eerste is van de errste dag van mijn vakantie tweede 1 week daarna in de Kroatische sportschool hehe.
Waar zat je in Kroatië?
 
Zooo

Gisteren begonen met mijn kuur en het ziet er zo uit.

600mg DHB pw
750mg Test E pw
50mg. Proviron ed
HCG 250iu 2x pw

GH zit ik natuurlijk nog steeds aan op 6iu ed.
Ga volgende week beginen met slin weer op 3x10iu per dag.
Wat staats betreft ben wat afgevallen in mijn vakantie maar niks ernstigs 4kg. Begin nu aan mijn kuur op 112kg maar wel lekker droog.
Zal vanmiddag weer wat foto’s plaatsen van deze week
 
Zo even paar picatjes hehe. Dit na de borst training eerste keer naar mijn vakantie.
 
Droog idd, mooie start.

Hoeveel calorieen eet je?
 
Netjes man, je bent echt behoorlijk in vp gedaald, echt top! :thumbs:
 
Droog idd, mooie start.

Hoeveel calorieen eet je?
Ik ben nu soort van aan het bulken twee weken dit tot volgende week.
Als ik start met slin ga ik weer op hight carb low fat dieet en dan ga ik op 4500-5000 kcal zitten
 
Kleine update maar weer.

Ik zit nou kleine 2 weken aan mijn kuur DHB en test. Alles voelt prima geen rare dingen. Wel laatste keer wel wat pijn gehad tijdens en na injectie wellicht toch door DHB nou ook paar dagen later nog steeds een gevoelige/pijnlijke plek op mijn bil.

Voor de rest ben in twee weken naar mijn vakantie soort van gebulkt en nou ben ik 119kg ondertussen. Wel natuurlijk wat minder droog maar dat komt wel goed wedstrijden beginen pas rond oktober november dus zat tijd.

Ben sinds deze week begonen met hight carb low vet dieet en met 10iu slin 3x daags. Dit voor 4 weken dan stop ik uiteraard met slin en ga op hight fat low carb dieet.

Hieronder nog wat foto’s van afgelopen week.
 
Kast!! Hoe zit het met je traps? Niet vergeten hè?!
 
Back
Naar boven