AndroidHealthClinic

Slin HGH+Peptides

Bezoekers in dit topic

Kast!! Hoe zit het met je traps? Niet vergeten hè?!
Ja doe ik ook wel hoor gaat niet zo hard. Misschien even twee keer in de week proberen!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Kast!! Hoe zit het met je traps? Niet vergeten hè?!
Ja doe ik ook wel hoor gaat niet zo hard. Misschien even twee keer in de week proberen!
 
Ja doe ik ook wel hoor gaat niet zo hard. Misschien even twee keer in de week proberen!

Probeer in elk geval 3 oefeningen te doen, 1x per week. Kan verdeeld over 2 trainen, hoeft niet perse. In elk geval 1 oefening op max gewicht en 1 oefening op 4sets 15 reps. De variatie heeft de mijne destijds ook snel bijgetrokken :)
 
Probeer in elk geval 3 oefeningen te doen, 1x per week. Kan verdeeld over 2 trainen, hoeft niet perse. In elk geval 1 oefening op max gewicht en 1 oefening op 4sets 15 reps. De variatie heeft de mijne destijds ook snel bijgetrokken :)
Normaal gesproken die ik ook twee oefeningen een zwaar een als afwerking. Vaak ook als een superset.

Vroeger deed ik alltijd drie en heb een tijdje ook voor mijn schouders training gedaan dat werkde ook wel goed.
Ga wel even mee spelen kijk wat het beste aanvoelt.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nog een fototje van gisteren.
F5E52B76-104C-4E97-8C32-9F247092B3C7.jpeg
 
Tijd voor een update!

Ondertussen 3 weken voorbij. Zit nu dus in week 4 van mijn kuur DHB test.
Tot nu toe geen vervelende dingen of bijwerkingen.
Een keer last van Pip gehad maar dat valt te overzien. Ik zet mijn injecties 3x per week elke keer 2ml DHB gemixt met 1ml test en dat gaat goed lijkt het wel.

DHB kickt trouwens wel lekker snel in in de week drie had ik al een dik verschil met voor de kuur. Is wel een heel er groot verschil met bold die dus veel later werkt zo rond week 8-10 bij mij. Ben nu zwaarder, voller, ronder en heb een heel erg goeie pomp tijdens en na het trainen. Kracht neemt ook lekker toe!

Dus voor mij is de DHB echt een top spul!!

Weeg ondertussen 120kg weer
 
Nog last van tintelingen door de hgh, of is dit inmiddels weg getrokken?
 
Nog last van tintelingen door de hgh, of is dit inmiddels weg getrokken?
Ja is over gelukkig! Ik was een weekje mee gestopt tot dat het weg was en toe weer ermee gestart en geen last meer van gehad!
 
Oke, op hoeveel iu ben je gestopt?

Op hoeveel iu ben je weer begonnen?

Op hoeveel iu zit je nu?

Zelf ook weer last van slapende handen op slechts 4iu. Kan niet eens een vuist maken of me schoenen aan doen..
 
Oke, op hoeveel iu ben je gestopt?

Op hoeveel iu ben je weer begonnen?

Op hoeveel iu zit je nu?

Zelf ook weer last van slapende handen op slechts 4iu. Kan niet eens een vuist maken of me schoenen aan doen..
Ik zat toen op peps en GH. Gh doseerde ik op 4iu.
Bij best wel heftige tintelingen was ik gestopt met GH ongeveer voor een week tot dat de symptomen helemaal waren verdwenen.

Vervolgens was ik gestopt met peps en ging verder op gh op 6iu per dag. Tot op heden geen last ervan meer.
 
Goed topic, héél goede shape! DHB interessant, had er zelfs nog nooit van gehoord. Hoe combineerde je - voordien dan - peps en gh?
 
Goed topic, héél goede shape! DHB interessant, had er zelfs nog nooit van gehoord. Hoe combineerde je - voordien dan - peps en gh?
Ja peps neem ik dus niet meer maar voorheen naam ik GHRP 6 3x daags waarheid 15min naa de injectie ik 1iu HGH zette daarnaast gebruikte ik CJC1295 met dac en die zette ik een keer in 5 dagen!

Ik zal al ruim 7maamden aan peps later hgh erbij genomen. Maar uit de bloedtest kwam er noet echt hoge waardes igf waar ik op gehoopt heb.

Dus daarna was ik gestopt met peps en HGH gewoon verhoogd.

Wat DHB betreft dat is gewoon een top spul! Wel heb ik nou meer last van pip gelukkig wisselt het nou van een bil naar de andere! Dus heb alltijd nog een bil om te injecteren hehe!
 
Wat merk je dan van dhb?
 
Back
Naar boven