XXL Nutrition

Slin HGH+Peptides (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zoooo

Vandaag geen tintelingen meer gelukkig!

Ga morgen weer met hgh beginnen alleen een keer per dag ik de ochtend 2iu.
Ik denk twee keer daags was beetje te veel van het goede in combi met peps.

Denk toch dat het aardige pieken oplevert.
Volgende week ga ik serum test en IGF even doen dan weet ik zeker wat het heeft gedaan.

Maare eerste Even kijken hoe ik hier op reageer.
 
Ben zeer benieuwd naar je test uitslagen!
 
Yep ik zelf ook wel!
 
Update.

Ondertussen 24 dagen onderweg.

Na een aantal tegenslagen zoals hoge bloeddruk en zware tintelingen in mijn handen gaat het nu weer lekker.

Bloeddruk is gestabiliseerd rond 132/75 dit al ruim een week dus dat gaat. Dit is denk ik dankbaar aan waterinname van 4,5liter per dag plus schrapen van coffie en volledig schrappen van zout!

Tintelingen in mijn handen zijn na 2 dagen dus overgegaan maar dat ik hgh had gestaakt.
HGH heb ik weer gisteren gestart alleen nu op 1x2iu 2uur voor het opstaan uiteraard in combinatie met GHRP. Dit in plaats van 2x1,5iu.
Ik ga het verder zien hoe het loopt misschien dat ik later toch naar 2x1iu ga maar voorlopig hou ik het zo.

AAS heb ik eergisteren weer verhoogd
Tren - 60mg ed
Test - 120mg oed
Voelt tot zover goed dus laat het zo voor aankomende week. Wellicht daarna iets verhogen nog.

S’nachts word ik wel helemaal nat wakker van de zweet. Bekend dingetje niks aan te doen, wel heel erg vervelend.

Volgende week woensdag of donderdag ga ik mijn bloed laten testen op groeihormoon en IGF. Ben zeer benieuwd wat de effect is van hgh plus peps.

Wat betreft mijn progressie dat gaat heel goed. Zit al ander 10% bodyvet lijkt alsof ik dagelijks droger word. Mijn gewicht blijft hetzelfde rond 126kg. Dit komt natuurlijk mededoor mijn dieet.

Zou volgende week wat betere foto’s proberen te maken. Wat beter belicht. Vind het toch best lastig om van mezelf foto’s te maken. Misschien is het beter als ik mijn vriendin ervoor strik!!
 
Update.

Ondertussen 24 dagen onderweg.

Na een aantal tegenslagen zoals hoge bloeddruk en zware tintelingen in mijn handen gaat het nu weer lekker.

Bloeddruk is gestabiliseerd rond 132/75 dit al ruim een week dus dat gaat. Dit is denk ik dankbaar aan waterinname van 4,5liter per dag plus schrapen van coffie en volledig schrappen van zout!

Tintelingen in mijn handen zijn na 2 dagen dus overgegaan maar dat ik hgh had gestaakt.
HGH heb ik weer gisteren gestart alleen nu op 1x2iu 2uur voor het opstaan uiteraard in combinatie met GHRP. Dit in plaats van 2x1,5iu.
Ik ga het verder zien hoe het loopt misschien dat ik later toch naar 2x1iu ga maar voorlopig hou ik het zo.

AAS heb ik eergisteren weer verhoogd
Tren - 60mg ed
Test - 120mg oed
Voelt tot zover goed dus laat het zo voor aankomende week. Wellicht daarna iets verhogen nog.

S’nachts word ik wel helemaal nat wakker van de zweet. Bekend dingetje niks aan te doen, wel heel erg vervelend.

Volgende week woensdag of donderdag ga ik mijn bloed laten testen op groeihormoon en IGF. Ben zeer benieuwd wat de effect is van hgh plus peps.

Wat betreft mijn progressie dat gaat heel goed. Zit al ander 10% bodyvet lijkt alsof ik dagelijks droger word. Mijn gewicht blijft hetzelfde rond 126kg. Dit komt natuurlijk mededoor mijn dieet.

Zou volgende week wat betere foto’s proberen te maken. Wat beter belicht. Vind het toch best lastig om van mezelf foto’s te maken. Misschien is het beter als ik mijn vriendin ervoor strik!!

Ja en wellicht laten maken met iets anders dan een aardappel :p
 
Maare weer een update.
35 dagen onderweg.

Alles gaat weer lekker en ik voel me goed!
Ik zit nu op 100mg test p eod
80mg tren A ed
Ben er achter gekomen dat de bloeddruk niet door tren kwam maar door test p. Dit omdat met tren al op 80mg daags zat en nergens last van had tot dat ik test ging verhogen toen kreeg ik wel last van om de dag voral de dag van de injectie.
Dit klopt ook met mijn verhaal dat ik dit nog nooit errder heb gehad omdat ik simpelweg nooit test p heb gebruikt wel als sust maar nooit puur. Dus ben op een of andere manier wel meer gevoelig voor test p. Lees op internet ook allemaal dingen over dat deze test variant wel iets agressiever is dan andere testosteronnen.
Wie weet is dat het wel iemand ervaring hiermee???
3x daags 7iu slin op hoog en midden carbs dagen. Dit ga ik opkrikken tot 10iu 3x.
Heb weer HGH verhoogd naar 2iu twee keer per dag dit al voor 1,5 week in combi nogsteeds met peps. Geen last nog van tintelingen in mijn handen dus ga ermee door.

Vandaag mijn bloed laten afnemen voor de serumtest op HGH en IGF. Denk dat de uitslag volgende week er is. Ben zeer benieuwd.

Wat betreft progressie ik blijf vooralsnog rond de 126kg maar word wel steeds droger en ronder dus dat gaat ook wel goeie kant op denk ik zomaar. Wel een enorme kracht toename heb ik, eigenlijk van tren nooit gehad zo extreem, wel lekker.

Heb nog geen goeie foto’s kunnen maken de volgen nog.
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Hoeveel kilo’s erbij dan op de compounds?
126 kilo is veel :)
 
Nou eigenlijk nog maar 2kg erbij maar ben wel ruim 4% in vet naar beneden gegaan.
 
Nog steeds zoutloos? Icm vele liters water zorgt er wel voor dat je de mineralen uit je lijf pist. Zou in geval van vocht vasthouden juist wel zout eten, en meer kalium toevoegen (evt via suppletie of LoSalt.. heeft mooie verhouding kalium/natrium). En extra magnesium (bij voorkeur bisglycinaat). Door de electolyten balans te herstellen ga je op de juiste manier vocht verliezen, zonder dat je essentiele mineralen verliest.
Je zal ook een pak sterker worden en voller komen te staan.

Bloeddruk verlagen: theelepel rauwe cacaopoeder per dag en/of amandelen.
 
Nog steeds zoutloos? Icm vele liters water zorgt er wel voor dat je de mineralen uit je lijf pist. Zou in geval van vocht vasthouden juist wel zout eten, en meer kalium toevoegen (evt via suppletie of LoSalt.. heeft mooie verhouding kalium/natrium). En extra magnesium (bij voorkeur bisglycinaat). Door de electolyten balans te herstellen ga je op de juiste manier vocht verliezen, zonder dat je essentiele mineralen verliest.
Je zal ook een pak sterker worden en voller komen te staan.

Bloeddruk verlagen: theelepel rauwe cacaopoeder per dag en/of amandelen.
Kijk hier kan ik wat mee!! Bedankt voor je input !!
Ben trouwens wel begonen met beetje zout tot me nemen in de ochtend met gebakken ei!
Wat magnesium betreft dat slik ik extra bij en natuurlijk uitgebreid vitaminen complex! Wat kalium betreft daar krijg ik als het goed is genoeg binnnen eet namelijk veel aardappels (zoet en normaal)
 
Laatst bewerkt:
275CE7EC-7774-43E3-9BC5-3C4F5AE9C977.jpeg
FEE8F6AD-2B0B-46CD-B324-D0296610D810.jpeg
A8C1E01E-032A-48ED-A32C-6638D9045FF8.jpeg
 
Hier foto’s van afgelopen week!
Ik ben ondertussen 4kg afgevallen weeg nu 124kg.
Bloedonderzoek is eerste keer fout gegaan. Heb het dus voor de tweede keer moeten doen. Nou krijg ik morgen uitslag en zal die morgen of overmorgen hier posten.
 
Vooral op die zwart-wit foto ben je echt huge, op jouw lengte een hele prestatie :thumbs:
 
Yep klopt ik heb mijn lengte niet mee voor bodybuilding.
Die zwart-witte foto had ik armen getraind dus de pomp zat er lekker in.
 
Respect, echt zieke massa man :p
 
Uitslag is binnen
 
F17152BE-BF0E-498D-B9A9-6B7EB758F574.jpeg
 
Groeihormoon serum is niet best als je daarvoor 10iu hebt gezet. IGF-1 zit ook gewoon binnen de referentiewaarde zo te zien. Zou toch eens kijken of je niet andere GH kunt fixen, want volgens mij gooi je je geld weg.
 
Back
Naar boven