AndroidHealthClinic

Slin HGH+Peptides

Bezoekers in dit topic

Ik heb geen 10iu gezet. Heb maar 2iu gebruikt voor de afname!
 
Groeihormoon serum is niet best als je daarvoor 10iu hebt gezet. IGF-1 zit ook gewoon binnen de referentiewaarde zo te zien. Zou toch eens kijken of je niet andere GH kunt fixen, want volgens mij gooi je je geld weg.
Ik heb er maar 2iu gezet voor de bloed afname!
 
Ahh dat verklaart wel een hoop, anders zou het wel treurig zijn ;)
 
Hoe worden die IGF-levels aangegeven? Ik zie op meerdere fora al baselines terugkomen van rond de 200 ng/ml. Dan zou 36 wel heel ruk zijn right?
 
Hoe worden die IGF-levels aangegeven? Ik zie op meerdere fora al baselines terugkomen van rond de 200 ng/ml. Dan zou 36 wel heel ruk zijn right?
Ik heb eigenlijk geen idee wat de normale waardes zijn van igf. Volgens mij is dat leeftijd afhankelijk ook.
 
05B73337-EA04-465C-9E4F-2DD43854E43F.png
 
Ik dacht toch de hoogste tijd voor een update!
Ondertussen ben ik bijna 2 weken of. Nakuur loopt zaterdag af.
Ik zit nog steeds aan peps en GH op 2iu 2x daags. En ben weer deze week begonen met slin 3x per dag 10iu.
Peps zijn over 2 weken op en ik denk dat ik geen nieuwe ga halen. Ik ga denk ik maar beter wat meer hgh zetten 3iu 2x per dag.

Wat de stats betreft ik weeg nu 118kg ben flink droger geworden zit nu ongeveer op 8%.
Ben dus in totaal 10kg kwijt geraakt en dat komt door de dieet.
Ben nu begonen met hight carb low fat dieet even kijken wat dat doet.
1 juni ga ik op vakantie daarna eind juni start ik met mijn volgende kuur bold/primo/test.

Hieronder zijn wat pics van deze week!
 
Pff beast inderdaad
 
Nog even een foto van mijn kuiten want ik sta laatste foto beetje lullig met mijn benen hahahaha
 
F09AE88D-99DB-4519-8274-5EFC50F26CA9.jpeg
 
Tijd maar weer voor een update.
Ondertussen 3 weken of.
Zoals eerder al gezegd heb ik geen nieuwe peps meer gehaald maar heb wel extra HGH aangeschaft.
Zet nu iedere dag 6iu uur voor het opstaan, in een keer dus. Plus 3x11iu slin per dag. Dit ga ik doen tot eind van deze maand daarna lekker op vakantie. Met hgh ga ik lekker in mijn vakantie door.

Eind juni ga ik met mijn volgende kuur beginen.

Zat eerst te denken aan
Bold 1200mg
Test e 750mg

Maare na vele goeie verhalen over DHB toch daarvoor gekozen. Dus de kuur zit dan als voogd uit:

DHB 600mg pw
Test e 750mg pw
Proviron 25mg ed
HCG 250iu 2x per week

Iemand nog suggesties hierover? Of zal ik in plaats van provi arimidex kiezen op 5mg eod!?

Hieronder nog wat progressie fotos van 9weken gelede en nu van mijn rug. Ik ben van 129kg gegaan naar 116kg.
 
466C2474-3AB9-4AC1-A24D-653A01C8A9A4.jpeg
 
Flinke pak massa zeg :cool:
 
Lees ik dat nu goed, 5mg Arimidex eod?
 
Hoe bevalt Dhb je?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven