AndroidHealthClinic

smaak van whey

Ohw, de duizenden redenen zorgen voor een short-circuit in mn hersenpan.
Wesking lult zichzelf voor de zoveelste keer vast. Ben jij uberhaubt meer dan 1x naar de sportschool geweest? Of had je gewoon zoveel spierpijn dat je niet meer terug durfde? Misschien al die enge grote mannen? :) SniffSniff, ik ruik overcompensatie.... :D

ja klopt al die grote enge mannen.... :'(

maar daarom ga ik ook 4x per week omdat ik bang ben voor ze....:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
wesking maak effe je eigen topic aan waarin je kan janken :stfu:

Het ging hiet over whey en hoe je een shake lekkerder kan maken

Ik begrijp niet dat mensen altijd maar zeiken over de smaak, pleur gewoon die zooi naar binnen en klaar is kees.

Whey verschilt redelijk wat van smaak Optimum Nutrition Double Rich Chocolate gaat het beste naar chocomelk toe! Naar mijn smaak toch!

XXL whey is niks mis mee, gebruik het al jaren. Persoonlijk vind ik vanille en choco OK, banaan en aardbei vind ik wat kunstmatig smaken.

Ik maak ze aan met magere melk, en PW komt daar nog wat druivesuiker bij.

hey

ik zit met een klein probleempje. Ik heb gisteren mijn voor het eerst bestelde whey binnengekregen ( whey protein instant van xxl ). Ik heb nog 0,0 ervaring met whey en besloot daarom voor de chocolade smaak te gaan aangezien ik dacht dat je dan een soort chocomel zou krijgen :(. Ik heb nu al 2 shakes op maar mijn god wat is het ranzig :eek:. ik ben niet een persoon die snel zegt dat iets vies is, maar deze shakes heb ik met tranen in mijn ogen en kotsneigingen naar binnen moeten werken :o.

ik heb gelukkig maar 1 kilo dus zon ramp is het niet, alleen lijkt het me sonde om het nu door de wc te spoelen. daarom mijn vraag

Wat zijn jullie ervaringen en vooraal heeft er iemand tips waarmee en hoe ik de shake lekkerder kan maken ?

mvg Maarten

stuur maar naar mij toe dan :p

Is toch best te doen?
Ik vind er niks mis mee en is ook mijn eerste pot whey geweest.
Gewoon met melk, dan vind ik het zeer goed te doen

Water shake is idd erg goor. Gewoon lekker melk kopen.

Als je te weinig vloeistof gebruik vetraag je het passeren van de maag wat dus rechtstreeks van invloed is op de opnamesnelheid.

Als je wei neemt voor na de training kan je beter juist wat extra vocht gebruiken.

Gewoon je neus dicht knijpen, en met een rietje opzuigen. Daarna neem je een broodje met lekker veel pindakaas erop. klaar.

Als je te weinig vloeistof gebruik vetraag je het passeren van de maag wat dus rechtstreeks van invloed is op de opnamesnelheid.

Als je wei neemt voor na de training kan je beter juist wat extra vocht gebruiken.

Ik neem hem wel voor m'n training, dus tijdens het trainen drink ik ook behoorlijk wat water:)

Terug
Naar boven