Highfly3r
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
persoonlijk zou ik voor die van de AH gaan die smaakt totaal neit zuur oid hoef je er ook nisk doorheen te gooien
vergeleken met die van de aldi enz. die hebben zon zure smaak en dna die nasmaak:O

Ik voeg altijd een beetje water toe zodat ik het zo kan weg drinken.
De smaak is miss wel wat zuurder maar wel te doen, mn schoonmoeder heeft van elke denkbare winkel kwark meegenomen, ik heb geen enkele op gegeten, kokhalzend zat ik het weg te werken! Zelfs met die kunstmatige zoetstoffen van de kruidvat niet, wordt het een chemische reactief stuk lichtgevende derrie.Ik was toch weer heel snel terug bij de zuurdere aldi kwark toen ik erachter kwam hoeveel eiwitten dit me per week, maand en jaar zou schelen.![]()
Hoeveel scheelt het dan?Ik was toch weer heel snel terug bij de zuurdere aldi kwark toen ik erachter kwam hoeveel eiwitten dit me per week, maand en jaar zou schelen.![]()
Epic dus jij denkt dat die 5gr per bakje je daadwerkelijk verschil op gaat leveren? Not sure if serious..
).Hoeveel scheelt het dan?
Even uit mn hoofd, maar de AH is toch 10/3/0.1?

doe er een schep dextrose in.
dan ga je er steeds een beetje minder dextrose in doen.
heb ik ook zo gedaan en vind m zonder toevoegingen heeeeeeeeeerlijk![]()
Naja laat ik het zo zeggen, als ik door een simpele keuze van aldi kwark ipv AH kwark 5 gram eiwitten per dag meer binnen krijg en dit per jaar dus neerkomt op een verschil van 1825 gr eiwitten, dan kies ik aldi.
Of het uiteindelijk zoden aan de dijk gaat zetten weet ik niet aangezien ik zo goed als nooit die andere kwark eet, maar voel me er gewoon iets prettiger bij (mind games ^^) en je krijgt meer eiwitten voor je geld (ook al is het die paar cent).
---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------
is dat zo? dat is niet heel veel verschil met de aldi. Weet wel dat het verschil op kan lopen tot 5 gram, maar weet ff niet meer zeker wat de appie voor verhoudingen had. Ik zal straks eens ff koeken in de winkel.
Maar goed, wat het scheelt lijkt totaal niet veel, maar paar gram per dag. Maar toch, zo'n verschil kan snel oplopen aangezien je het (tenminste ik) sowieso elke dag eet en soms wil ik nog wel 2 bakjes per dag weglepelen.
Ach, het is gewoon fijn te weten dat je het maximale uit je bakjes kwark haalt![]()