AndroidHealthClinic

smaak verbeteren savonds kwark

• Topic Starter Topic Starter
ik zal maar aan de smaak moeten wennen dan:) igg bedankt voor de reacties, ik zal hier en daar wat proberen;)

persoonlijk zou ik voor die van de AH gaan die smaakt totaal neit zuur oid hoef je er ook nisk doorheen te gooien
vergeleken met die van de aldi enz. die hebben zon zure smaak en dna die nasmaak:O

Ik was toch weer heel snel terug bij de zuurdere aldi kwark toen ik erachter kwam hoeveel eiwitten dit me per week, maand en jaar zou schelen. ;)

paar stukjes vers fruit erin, doet het toch voor mij
maar wat t beste is in mijn geval met kwark:
500gr kwark in je shaker, klein beetje water erbij,goed shaken,zet je shakebeker aan je mond, 2x goed doordrinken en je kwark is weg op 1 minuut!

Ik voeg altijd een beetje water toe zodat ik het zo kan weg drinken.

Dit is wel ECHT smerig!!

Je moet de magere kwark van de aldi kopen, die smaakt TOTAAL anders als alle andere uit de supermarkten hier in nederland. In het begin niet lekker maar na een week echt heerlijk. Mijn vriendin lepelt zelfs op het laatst de bak uit :D De smaak is miss wel wat zuurder maar wel te doen, mn schoonmoeder heeft van elke denkbare winkel kwark meegenomen, ik heb geen enkele op gegeten, kokhalzend zat ik het weg te werken! Zelfs met die kunstmatige zoetstoffen van de kruidvat niet, wordt het een chemische reactief stuk lichtgevende derrie.

Ik doe er nog 25 gram nootjes in, breekt de smaak al helemaal maar heb ik zelf persoonlijk eigk niet nodig.

Laatst bewerkt:
Ik was toch weer heel snel terug bij de zuurdere aldi kwark toen ik erachter kwam hoeveel eiwitten dit me per week, maand en jaar zou schelen. ;)

Epic dus jij denkt dat die 5gr per bakje je daadwerkelijk verschil op gaat leveren? Not sure if serious..

Just ****ing eat the shit

Epic dus jij denkt dat die 5gr per bakje je daadwerkelijk verschil op gaat leveren? Not sure if serious..

Naja laat ik het zo zeggen, als ik door een simpele keuze van aldi kwark ipv AH kwark 5 gram eiwitten per dag meer binnen krijg en dit per jaar dus neerkomt op een verschil van 1825 gr eiwitten, dan kies ik aldi.
Of het uiteindelijk zoden aan de dijk gaat zetten weet ik niet aangezien ik zo goed als nooit die andere kwark eet, maar voel me er gewoon iets prettiger bij (mind games ^^) en je krijgt meer eiwitten voor je geld (ook al is het die paar cent :D).

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Hoeveel scheelt het dan?
Even uit mn hoofd, maar de AH is toch 10/3/0.1?

is dat zo? dat is niet heel veel verschil met de aldi. Weet wel dat het verschil op kan lopen tot 5 gram, maar weet ff niet meer zeker wat de appie voor verhoudingen had. Ik zal straks eens ff koeken in de winkel.
Maar goed, wat het scheelt lijkt totaal niet veel, maar paar gram per dag. Maar toch, zo'n verschil kan snel oplopen aangezien je het (tenminste ik) sowieso elke dag eet en soms wil ik nog wel 2 bakjes per dag weglepelen.
Ach, het is gewoon fijn te weten dat je het maximale uit je bakjes kwark haalt ;)

Laatst bewerkt:
Ik deed altijd 300-350ml water in een maatbeker 500ml kwark er in gooien en staafmixen en in 5 sec leegdrinken of ranja er in doen werkt ook tegen de smaak.
Ik vond kwark altijd heel goor maar na 4 weken kan ik het zonder moeite opeten en vindt het een stuk lekkerder.

Mengen met water en dan opdrinken met je neus dicht!

50g studentenhaver erdoor doe ik altijd. Lekker zoet door de rozijntjes.

wat echt lekker is, is gewoon 500g kwark, wat water + 20g whey ofzo, dan ff goed shakie shakie en het is net een milkshake, echt nice.
zonder de whey drink je het ook zo weg (dus aanlengen met water) maar wel iets minder lekker ofc.

of niet aanstellen en scheppen :D

Suikervrije limonade

Btje kaneel erin doen?

doe er een schep dextrose in.
dan ga je er steeds een beetje minder dextrose in doen.

heb ik ook zo gedaan en vind m zonder toevoegingen heeeeeeeeeerlijk :lick:

Naja laat ik het zo zeggen, als ik door een simpele keuze van aldi kwark ipv AH kwark 5 gram eiwitten per dag meer binnen krijg en dit per jaar dus neerkomt op een verschil van 1825 gr eiwitten, dan kies ik aldi.
Of het uiteindelijk zoden aan de dijk gaat zetten weet ik niet aangezien ik zo goed als nooit die andere kwark eet, maar voel me er gewoon iets prettiger bij (mind games ^^) en je krijgt meer eiwitten voor je geld (ook al is het die paar cent :D).

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

is dat zo? dat is niet heel veel verschil met de aldi. Weet wel dat het verschil op kan lopen tot 5 gram, maar weet ff niet meer zeker wat de appie voor verhoudingen had. Ik zal straks eens ff koeken in de winkel.
Maar goed, wat het scheelt lijkt totaal niet veel, maar paar gram per dag. Maar toch, zo'n verschil kan snel oplopen aangezien je het (tenminste ik) sowieso elke dag eet en soms wil ik nog wel 2 bakjes per dag weglepelen.
Ach, het is gewoon fijn te weten dat je het maximale uit je bakjes kwark haalt ;)

ah is 9/4/0,3 per 100 gram

antwoord dan gewoon op de vraag ipv te reageren dat hij het zo moet opeten, dat is zijn vraag toch helemaal niet. als je het zo niet binnekrijgt dan moet je een andere manier vinden en daar is niets mis mee...

wat ik zelf doe is een schep whey + kaneel ermee tussen mengen

Suikerloze siroop van AH is nice:). Als je het niet erg vind om aspartaam binnen te krijgen natuurlijk

Reactie

Dit lijkt me een goed idee. Ik die het nu in de blender met een halve manderijn en wat koud water. Dit is wel prima web te drinken maar bevat toch wel wat KH.

Ik zal wat suikervrije stroop proberen voortaan, klinkt erg lekker!

Terug
Naar boven